Hop til indhold

Vejle centrum 21 år

Featured Replies

Skrevet
  • Author

Vejle centrum er jo et vidt begreb tænkte mere om nogen vidste hos hvem

Skrevet
lhrn skrev, for 7 minutter siden:

Ok, på den måde ;) Troede du havde overset det.....

Skrevet
lhrn skrev, for 7 timer siden:

Du har ikke mulighed for at ringe. Velkommen tilbage til stenalderen.

Hun har jo en grund til ikke at gå offentlig med sin adresse. Intet visa, holde det hemmeligt for en dansk "kæreste" og mange andre årsager.

Skrevet
  • Author
Honda skrev, 1 time siden:

Du har ikke mulighed for at ringe. Velkommen tilbage til stenalderen.

Hun har jo en grund til ikke at gå offentlig med sin adresse. Intet visa, holde det hemmeligt for en dansk "kæreste" og mange andre årsager.

Kære Honda nu kan der jo være mange grunde til at jeg ikke kan ringe dog er det så simpelt at jeg ikke har mobil signal her hvor jeg opholder mig ( ca 250 km ude i Nordsøen) og når jeg ringer via nettet er det skjult nummer som 99% af pigerne ikke tager så mit spørgsmål henvender sig til brugeren og ikke giveren da jeg er helt klar over at mange først opgiver adressen ved kontakt men ellers tak for et ubrugeligt svar Go søndag

Skrevet
lhrn skrev, for 9 timer siden:

Kære Honda nu kan der jo være mange grunde til at jeg ikke kan ringe dog er det så simpelt at jeg ikke har mobil signal her hvor jeg opholder mig ( ca 250 km ude i Nordsøen) og når jeg ringer via nettet er det skjult nummer som 99% af pigerne ikke tager så mit spørgsmål henvender sig til brugeren og ikke giveren da jeg er helt klar over at mange først opgiver adressen ved kontakt men ellers tak for et ubrugeligt svar Go søndag

Beklager en del af mit indlæg. Og massøsen har stadig sine grunde, og sin ret,:D til ikke at oplyse hvor hun kan lejes. Når du er tilbage på landjorden kan du sikkert ringe. Og glem alt om at lave langtidsaftaler med thai massøser.

Skrevet

men tilbage til efterlysningen .... 

er der nogle der har været der  ?

Skrevet

hej

Hende man får er ældre, hun siger har været her i 10 år taler dansk pigen på billedet er en anden

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.