Hop til indhold
Doktor Sugardaddy

Domina S fra Horsens (og Mørkhøj) HOLD JER VÆK

Recommended Posts

Jeg er lige kommet hjem fra en aftale med Domina S

https://annoncelight.dk/showad/225744

http://petitedomina.com/index.html

Jeg synes hun virkede spændende og var ret vild med hendes look. 

Vi skrev sammen i går og aftalte at mødes i dag kl 16.

Kl 14 skriver jeg SMS og bekræfter aftalen. Intet svar........ Begynder at tvivle 

Skriver igen lidt over 3. Intet svar. 

Ringer til hende. Intet svar. Nå hun er åbenbart useriøs. 

Kl 16.50 får jeg så en besked fra hende....... Tjaaaa. Jeg burde vel være advaret. Men vi aftaler at mødes alligevel. 

Da jeg kommer derud tager hun imod i bare tæer og cowboy bukser....... Ikke meget Domina over det. Men hun er køn og fræk. 

Jeg klæder om og kommer op på 1.salen i et fint lokale. Ros til stedet (Amazing Phoenix) 

Hun spænder mig fast på en buk. Fint nok at hun fumler med manchetterne så det tager 10 minutter....... Hun skal have en chance. Så går hun og kommer tilbage efter 5 minutter. Så dasker hun mig med lidt forskellige piske. Cirka 1 slag ud af 10 rammer korrekt. Hun har tydeligvis aldrig lært at slå med pisk og flogger. 

Så flytter hun mig over i en gynækologisk gynge. Hun går væk igen og er væk 10 minutter. Så kommer hun op og dasker mig igen. Desuden stikker hun en alt for stor dildo i min numse. Tager den ud. Og går igen. Hun er nu væk 10....... 20....... 30..minutter. Intet sker. Jeg ligger bare og fryser og keder mig. 

Det skal lige siges at jeg IKKE har bedt om noget langtidsbondage agtigt. 

Nå..... Efter 35 minutter rejser jeg mig og går ned. Jeg kan høre at hun er i gang med at assistere den anden Domina i huset med en anden slave. 

Jeg går ud og tager mit tøj på. Venter 5 minutter mere. Intet sker. Sender en SMS til hende. Ringer til hende. Går op ovenpå igen. Venter yderligere 10 minutter. Intet sker. 

Så kan jeg høre dem nedenunder. Går ned og forklarer at når jeg har betalt for en time, forventer jeg ikke at få 15 minutters opmærksomhed og derefter ligge og fryse i 45 minutter. 

Beder om at få mine penge tilbage. Tilbyder endda at nøjes med halvdelen. 

Og ja...... Set i bagklogskabens lys, burde jeg have set den komme. Hun har tydeligvis dobbelt booket eller glemt at hun har booket mig. Og så er hun så desperat pengegrisk at hun vælger at overbooke og lade mig betale uden at være til stede. Meget dårlig stil! 

Jeg vil råde Amazing Phoenixs ejere til at få rådgivet hende om hvordan man gebærder sig. Og så håber jeg at denne advarsel kan gøre at I andre ikke lokkes i den pengegriskes klør 

God weekend! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doktor Sugardaddy skrev, for 19 minutter siden:

Ikke en krone. På trods af at jeg sagde at jeg ville skrive her hvad der var sket. Hun har en profil her 

Hun burde jo slet ikke arbejde i faget, hvis det er hendes syn på at drive forretning. Dårlig stil !! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DominaS

Ja, den havde jeg set komme. Når man henvender sig til en Domina er det som regel en god ide at være afklaret og specifik omkring sine ønsker.

Hvis man er vant til at besøge GP'er og ønsker at udforske denne smukke og mørke verden, er det en god ide at tage til overvejelse om man er klar til det. 

Det er ikke en klinik/bordel eller GP du kommer til. Man kommer ikke og råber op fordi det ikke lige går efter ens hoved som "slave", hvilket du på ingen måde er. 

Man opfører sig anstændigt og pænt. Der skal være gensidig respekt. Når du kommer ind med den attitude og "køber mig og mine ydelser" som du gav voldsomt udtryk for og herefter kræver pengene tilbage fordi det ikke er gået lige præcis "som du har fantaseret om", så er det nemt at udstille Mig herinde.

Du betaler for min tid, hvilket Jeg gav dig. Jeg gik præcis udfra din "legeliste", hvilket skal sige at ingen af disse ting kunne du klare. Jeg gav dig en pause og lod dig ligge i 10-15 min. Selvfølgelig ville du få samlet en time. Men når du anmoder om ting som du ikke er parat til, kan Jeg ikke bare hammer løs. Jeg kender dig ikke og du har absolut INGEN erfaring som underdanig efter den beskidte opførsel du havde i Domicilet. 

Jeg kan kun sige, at vi er gået skævt af hinanden. Er ked af din "dårlige" oplevelse, men har absolut ingen respekt for din opførelse. Desuden er det fuldstændig uacceptabelt at du fordrejer sandheden og udstiller mig på denne måde. "Doktor Sugardaddy" .. Jeg burde have set det komme ;) Har aldrig været ude for så en skabagtig opførsel. Hold dig væk fra dette univers.

Del dette indlæg


Link til indlæg
DominaS skrev, for 11 timer siden:

Ja, den havde jeg set komme. Når man henvender sig til en Domina er det som regel en god ide at være afklaret og specifik omkring sine ønsker.

Hvis man er vant til at besøge GP'er og ønsker at udforske denne smukke og mørke verden, er det en god ide at tage til overvejelse om man er klar til det. 

Det er ikke en klinik/bordel eller GP du kommer til. Man kommer ikke og råber op fordi det ikke lige går efter ens hoved som "slave", hvilket du på ingen måde er. 

Man opfører sig anstændigt og pænt. Der skal være gensidig respekt. Når du kommer ind med den attitude og "køber mig og mine ydelser" som du gav voldsomt udtryk for og herefter kræver pengene tilbage fordi det ikke er gået lige præcis "som du har fantaseret om", så er det nemt at udstille Mig herinde.

Du betaler for min tid, hvilket Jeg gav dig. Jeg gik præcis udfra din "legeliste", hvilket skal sige at ingen af disse ting kunne du klare. Jeg gav dig en pause og lod dig ligge i 10-15 min. Selvfølgelig ville du få samlet en time. Men når du anmoder om ting som du ikke er parat til, kan Jeg ikke bare hammer løs. Jeg kender dig ikke og du har absolut INGEN erfaring som underdanig efter den beskidte opførsel du havde i Domicilet. 

Jeg kan kun sige, at vi er gået skævt af hinanden. Er ked af din "dårlige" oplevelse, men har absolut ingen respekt for din opførelse. Desuden er det fuldstændig uacceptabelt at du fordrejer sandheden og udstiller mig på denne måde. "Doktor Sugardaddy" .. Jeg burde have set det komme ;) Har aldrig været ude for så en skabagtig opførsel. Hold dig væk fra dette univers.

Hvorfor er der intet svar på SMSerne ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

General vil jeg sige, at jeg kan være meget i triviel om, at en pige på 19 år, har den erfaring og empati der skal til for at være Domina.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DominaS
Pite skrev, for 34 minutter siden:

General vil jeg sige, at jeg kan være meget i triviel om, at en pige på 19 år, har den erfaring og empati der skal til for at være Domina.

 

Hvorhenne står der at Jeg er 19 år? 

Generelt er det sjovt at se hvor stille bdsm trådene er på EG. Men så snart der er en kritisk anmeldelse så har alle en mening. Især dem som ingen indsigt i denne verden har!

Del dette indlæg


Link til indlæg
DominaS skrev, for 6 timer siden:

Hvorhenne står der at Jeg er 19 år? 

Generelt er det sjovt at se hvor stille bdsm trådene er på EG. Men så snart der er en kritisk anmeldelse så har alle en mening. Især dem som ingen indsigt i denne verden har!

Så 21 år da, men gør ingen forskel i min verden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest sydfyr43

jeg ville aldrig vælge så ung en Domina, det har jeg prøvet en gang og det var så eneste gang, nu har jeg fundet en der forstår hendes "håndværk", skulle jeg prøve en anden blev det nok madam Anni i Odense..

men med tiden bliver de jo mere erfarne, men som 21 årig er der ikke meget erfaring, nogen bliver så bare nødt til at lægge røv til de opnår en god erfaring..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Alle og særdeleshed DIG SUGERDADDY!

Du laver en aftale med en nystartet Domina, faktisk hendes allerførste dag i Domicil Amazing Phoenix. ! Selvfølgelig er der lidt fumlen og fejlslag, det er da charmen ved at være testslave hos en helt ny Domina. I min start har der skam også været rigeligt af dette, det tror jeg slet ikke kan undgås. Øvelse gør mester ! Der er ikke nogen rigtig eller forkert både at dominere på, Domina S skal finde sine ben og sin måde at gøre det på og det er der netop plads til i dette Domicil. Hverken jeg eller 1st.Class Domina skal guide en ny Domina, vi hylder friheden i at dominere og retten til at hverenkelt gør det på helt sin egen måde. Sålænge måden Domina S dominere på ikke er farligt eller skadeligt for modparten, så er det helt op til Domina S hvordan hun ønsker sine seancer!  En af mine slaver var på besøg hos den nye skønhed og havde en rigtig god oplevelse (samme dag som da du var der), men ok denne slave har jeg kendt siden 2004, så han har været med mig fra start....gennem alle fumlerierne, fejlslagne og de søde misforståelser. Man får sjældent penge retur ved at puste sig op og te sig urimeligt, til en anden gang så er dialog og en venlig tone en rigtig god ide. At true med dårlige anmeldelser som du gjorde det er meget meget lavt i mine øjne! 

Til dig Domina S, håber du på trods at denne suggerdaddy (ja slave kan man næppe kalde ham!) fik en dejlig start og jeg håber du vil få mange vidunderlige sessioner fremadrettet. De fleste slave og submissive mænd er de dejligeste sødeste mænd man kan forestille sig. Desværre gør din unge alder at du risikere at skulle  igennem et par stykker som vil teste dine grænser, lege byttekøbmand eller pruttepriseleg. MEN bare giv den gas hvis du nyder det du gør så er det rigtigt for dig og lad ingen andre fortælle dig andet nogensinde -Hold fast i dine lyster og din måde at dominere på.

Redigeret af Mistress kikkicat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DominaS
Mistress kikkicat skrev, for 12 timer siden:

Hej Alle og særdeleshed DIG SUGERDADDY!

Du laver en aftale med en nystartet Domina, faktisk hendes allerførste dag i Domicil Amazing Phoenix. ! Selvfølgelig er der lidt fumlen og fejlslag, det er da charmen ved at være testslave hos en helt ny Domina. I min start har der skam også været rigeligt af dette, det tror jeg slet ikke kan undgås. Øvelse gør mester ! Der er ikke nogen rigtig eller forkert både at dominere på, Domina S skal finde sine ben og sin måde at gøre det på og det er der netop plads til i dette Domicil. Hverken jeg eller 1st.Class Domina skal guide en ny Domina, vi hylder friheden i at dominere og retten til at hverenkelt gør det på helt sin egen måde. Sålænge måden Domina S dominere på ikke er farligt eller skadeligt for modparten, så er det helt op til Domina S hvordan hun ønsker sine seancer!  En af mine slaver var på besøg hos den nye skønhed og havde en rigtig god oplevelse (samme dag som da du var der), men ok denne slave har jeg kendt siden 2004, så han har været med mig fra start....gennem alle fumlerierne, fejlslagne og de søde misforståelser. Man får sjældent penge retur ved at puste sig op og te sig urimeligt, til en anden gang så er dialog og en venlig tone en rigtig god ide. At true med dårlige anmeldelser som du gjorde det er meget meget lavt i mine øjne! 

Til dig Domina S, håber du på trods at denne suggerdaddy (ja slave kan man næppe kalde ham!) fik en dejlig start og jeg håber du vil få mange vidunderlige sessioner fremadrettet. De fleste slave og submissive mænd er de dejligeste sødeste mænd man kan forestille sig. Desværre gør din unge alder at du risikere at skulle  igennem et par stykker som vil teste dine grænser, lege byttekøbmand eller pruttepriseleg. MEN bare giv den gas hvis du nyder det du gør så er det rigtigt for dig og lad ingen andre fortælle dig andet nogensinde -Hold fast i dine lyster og din måde at dominere på.

Tak skønne Mistress.. På trods af Doktor Sugardaddys besøg var det helt fantastisk at lege i domicilet. Jeg glæder mig utroligt meget til at gentage successen med Dronningen imorgen ;) Jeg skal dog sige, at Jeg absolut har den opfattelse af slaver/submissive mænd som de sødeste og mest medgørlige mennesker. 

Jeg er ikke i tvivl om at de fleste tester mig pga min unge alder. Sådan er det. Men man må starte et sted. Desuden mener jeg på ingen måde at man er en "dårligere" Domina med min unge alder. Jeg har været i denne skønne verden siden jeg var 15. Dog på den anden side som sub. Derfor vil jeg bestemt mene at jeg både har empati og forståelse for dem som "ligger røv til en uerfaren Domina".

Jeg glæder mig til at møde dig i domicilet og endnu engang tak for den fantastiske opbakning ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selv tak Domina S. Har fået en del feed back herinde fra med folk som er uforstående overfor mit svar. Men set med mine briller så får i med tid, en dygtig Dom hvis pågældende følger sine egne lyster! En Domina skal jo ikke formes af hverken slaver eller andre ! Om der så er slaver til de forskellige måder at dominere på, det vil tiden vise jo, men det værste der kan ske er sku at Dominaen ændre i egen lyst for at tilpasse sig markedet. Det bliver aldrig rigtigt godt, vel ;)? Så hvad vil i have En Dom eller er Servicepige ? Ja, jeg kender jo godt sugerdaddys svar ;) Men jeg kender også en Subs svar!

Ang. penge retur. Hvis nogen havde stillet sig sådan der op overfor mig med den attitude sugerdaddy lagde for dagen og truet med en dårlig anmeldelse, ( jeg var der ikke men har fået episoden fortalt af 1st.class Domina som jeg stoler 200 % på plus at sugerdaddy jo også selv genfortæller her) så havde han heller ik fået penge retur ! Med venlig tone så er sagen en ganske anden !

Redigeret af Mistress kikkicat

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest DominaS

Jeg går gerne på kompromis og giver pengene tilbage, HVIS folk fortjener det.

Når man er vant til at besøge servicepiger på bodeller og privat/diskret og går videre til en Domina fordi man er blevet interesseret i laksko og lidt blide pisk og lidt i ommebagi. Så kan man efter min mening ALDRIG tillade sig at te sig på denne måde. Når man desuden under seance opfører sig underligt og ikke kan følge simple regler, så bliver jeg vred. Man kommer ikke i så anerkendt et Domicil og spiller op på denne måde. Desuden var der andre slaver i Domicilet som så denne skabagtige opførsel. Det er efter min mening pinligt. At "Doktor Sugardaddy" så endda går ind og laver så latterlig og dårlig en anmeldelse af mig med dette brugernavn, har trods alt givet os mange sjove timer. 

Ingen kunne nogensinde få mig til at give "doktor Sugardaddy" pengene tilbage med den truende adfærd han havde overfor mig. 

Han skal ikke komme og spille op og tale til mig som havde han købt mig. Hvis du tilgengæld behandler mig med respekt og er klar til en venlig dialog - kan vi tale om det. 

Endnu engang tak til Mistress... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Lady Cherie skrev, for 27 minutter siden:

Hvorfor ringer I ikke sammen, når I jobber i samme bordel? :D 

Kikkicat, bordelejer, og DominaS, abejdende på bordellet, har et formål med deres fællessnak. At anmelder skal svines til. Kikkicat  aner intet om hvad der er foregået og skal bare forsvare hendes indtægter som DominaS giver hende. Det ville have været bedre at tage kritikken til sig ovenpå den uacceptable oplevelse anmelder havde fået. :!: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil lige nævne at jeg har besøgt omtalte Domina S,  og for mig var det en god oplevelse.

Jeg havde bestilt hvad hun kalder en solo seance,  og der var hun ved mig hele tiden!! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mistress kikkicat skrev, den ‎04‎-‎04‎-‎2017 at 19:12:

Uldjyde Det er sket før og kommer sikkert til at ske igen at jeg tager nye Doms i forsvar, uanset i hvilke lokaler de udfolder sig ;)

 

Og uanset hvordan de opfører sig?

 Er enig med Cherie og uldjyden, dette burde du ikke have kommenteret herinde, men snakket med Domina S om privat.

 For mig virker det lidt mærkeligt, at du blander dig i denne sag. Det har i hvert fald den omvendte virkning på mig, at i begynder og føre en privat samtale her, i kan jo faktisk sidde ved siden af hinanden, og skrive den. Hvis hun er en god domina, så skal de positive anmeldelser nok komme, og det selv om der er begynder vanskeligheder. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uden at blande mig alt for meget, er det da pudsigt at man tager anmelders ord for "sandheden", hvorimod DominaS og Kikkikat er ude i hampen. Måske sandheden er et sted midt imellem. Men vi har da før set anmeldelser på diverse fora, hvor en sur kunde har givet den hele armen for at stille en pige i et dårligt lys. Jeg siger ikke, at det er sket i dette tilfælde, men måske er sagen ikke så sort/hvid som den fremstilles.

Del dette indlæg


Link til indlæg
grandemarco skrev, 1 time siden:

Uden at blande mig alt for meget, er det da pudsigt at man tager anmelders ord for "sandheden", hvorimod DominaS og Kikkikat er ude i hampen. Måske sandheden er et sted midt imellem. Men vi har da før set anmeldelser på diverse fora, hvor en sur kunde har givet den hele armen for at stille en pige i et dårligt lys. Jeg siger ikke, at det er sket i dette tilfælde, men måske er sagen ikke så sort/hvid som den fremstilles.

Jeg forholder mig ikke til anmelderen, men at 2 dominaer med fælles interresser, sidder og fører en samtale her.

 Og når en domina har behov for, at fortælle om rigtige subs/slaver, så vender det sig i mig. Man kan ikke generalisere disse. Den sub som dominaS ikke kan bruge, er den perfekte slave i andet domicil, og virsa versa.

 Jeg betragter mig selv som sub, men jeg er ikke til pisk, spyt, toiletsex. Andre slaver, kan ikke leve uden det! Hvem er mest sub?

Redigeret af Playfull

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...