Hop til indhold

Recommended Posts

Hej folkens. Jeg har sikret mig en aftale med Olivia Wild fra Romantica. Kan nogen fortælle, om hun har et kønt ansigt?

Og ja, jeg ved godt, smag er subjektivt, så kommentarer om dette er ikke nødvendige :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Jeg forstår ikke hvad trådstarter vil med spørgsmålet. Skal vi svare eller er han helst fri? :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benji skrev, for 50 minutter siden:

Hej folkens. Jeg har sikret mig en aftale med Olivia Wild fra Romantica. Kan nogen fortælle, om hun har et kønt ansigt?

Og ja, jeg ved godt, smag er subjektivt, så kommentarer om dette er ikke nødvendige :-)

Ja, Olivia har et kønt ansigt. - Lige så kønt som hvad du ellers ser på hendes billeder. - Gå du bare om bord i missen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Miss. Olivia Wild er både smuk i ansigt, krop og sjæl.. Jeg har brugt en del timer i selskab med hende.. Og en enkel time i hendes selskab sammen med en heldig herre:wub:.. Hehe.. Så du tager bare stille og rolig ind og besøger hende jeg har svært ved at se hvad der evt skulle kunne skuffe.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej jennifer er 8 år siden jeg har været på romantica selvom jeg er en ung fyr er der nogen der der tilbyder anal fordi jeg vil have det ud af mit system og kan sikkert ikke engang lide det specialt men vil prøve det 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luilei12 skrev, for 6 timer siden:

Hej jennifer er 8 år siden jeg har været på romantica selvom jeg er en ung fyr er der nogen der der tilbyder anal fordi jeg vil have det ud af mit system og kan sikkert ikke engang lide det specialt men vil prøve det 

Der er en del piger hos os der tilbyder anal.. Saga, Pernille, Nanna og den underskønne Alexandra:wub:.. Om nogen af dem opfylder dine øvrige krav ved jeg ikke men Græsk tilbyder de i hvertfald.. Hehe..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså græsk til hende mener jeg jeg føler mig nærmest som en gris for at spørge fordi det måske ikke er det mest behagelige men vil virkelig prøve og gør nanna også (laura) ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luilei12 skrev, for 12 minutter siden:

Altså græsk til hende mener jeg jeg føler mig nærmest som en gris for at spørge fordi det måske ikke er det mest behagelige men vil virkelig prøve og gør nanna også (laura) ;-)

Ja græsk til hende.. Pigerne tilbyder ikke noget de ikke selv nyder så bare rolig.. Du gør ikke skade på dem.. Hehe.. Ja Nanna tilbyder det også dog med forbehold.. Så hvis du er over gennemsnittet "syd for grænsen" så ville jeg nok vælge enten Alexandra eller Saga.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Lowmax
JenniferRomantica skrev, den 4/4/2017 at 06:50:

Ja græsk til hende.. Pigerne tilbyder ikke noget de ikke selv nyder så bare rolig.. Du gør ikke skade på dem.. Hehe.. Ja Nanna tilbyder det også dog med forbehold.. Så hvis du er over gennemsnittet "syd for grænsen" så ville jeg nok vælge enten Alexandra eller Saga.. 

Ha ha, faldt lige over din kommentar, Jennifer. Nanna bad mig pænt om at holde igen under en græsk seance, - 'det er jo ikke den mindste du løber rundt med' 

mange kvinder godt kan lide at blive taget lidt stille og langsomt. Jeg har haft en tendens til at hugge igennem, men det er ret ødelæggende for stemningen, når man hører et vredt "AV!"

Del dette indlæg


Link til indlæg
dongding skrev, den 10/8/2017 at 11:51:

The topic is Olivia so I open to read to hear about her, not to read useless chit chat! Is that really wrong? 

LOL! I'm so sorry to hear you wasted 5 seconds of your life, mr. wannabe moderator. :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...