Hop til indhold
Guest Peter26

Ny Pige

Recommended Posts

Guest Peter26

Nogle som har besøgt hende her? Ved ikke hvor diskret hun kan være i den alder. Snakkede med hende i telefonen synes hun lød lidt desperat fordi at hun spurgte næsten med det samme om jeg vil komme i aften eller i morgen lørdag.

Hendes priser er lidt i overkanten synes jeg

Go' weekend 

https://annoncelight.dk/showad/225773

Redigeret af Peter26

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Er der ingen der har taget for holdet? Kan se mange har set hvad jeg har skrevet men ingen har reageret på det? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Julieman
Peter26 skrev, for 1 time siden:

Er der ingen der har taget for holdet? Kan se mange har set hvad jeg har skrevet men ingen har reageret på det? 

Altså med de priser hun fremlægger og så ikke engang vil give os et billede, tja så er der nok ikke mange der lige tar en for holdet :( 

blot min vurdering  :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Så fik jeg besøgt hende, jeg synes prisen var en smule for høj så skrev til hende hvor meget jeg kunne få for 1000 der kunne jeg få 20 minutter. Så liderlig som jeg var i aftes sprang jeg ud og gik over til hende, det skal lige siges jeg bor ikke så langt fra hende. Vil ikke skrive hvad der ellers skete men en flot ung pige som kan sit kram, skal lige sige hun kysser ikke. Gøre det drenge hvis i er til en ung pige

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest bullermadsen

hun må kunne nogen ting samt lige en model til de priser hun køre med eller hun ikke ønsker og få kunder

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26
DonX skrev, for 14 timer siden:

Følger lige den her - Peter26 hvordan er stedet?

Stedet er godt med dørtelefon men vil ikke afsløre for meget her. Lejligheden er kedelig hvis i spørger mig. Hun tager imod i alm jeans og trøje og smider tøjet sammen i stuen, der står en lille seng og sofa. Jeg kneppede hende i sofaen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26
bullermadsen skrev, for 14 timer siden:

hun må kunne nogen ting samt lige en model til de priser hun køre med eller hun ikke ønsker og få kunder

Det er nok nærmere det sidste. Synes ikke hun ligner en model men når man er liderlig så tænker man ikke over det

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Peter26

Jeg synes generelt vi mangler kvinder i Randers både danske og udenlandske til at besøge men der var for ikke længe siden i Gethersvej udenlandske kvinder men nåede ikke at besøge dem. Jeg skal næsten altid til Aarhus for at besøge nogle. Skriv gerne enten her eller Pm hvis i kender til andre som man kan besøge i Randers. Go' dag 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...