Hop til indhold
Guest stantheman

Luna Deluxegirl, Søborg

Recommended Posts

Guest stantheman

Jeg skylder at bidrage lidt til fællesskabet, så her følger en beskrivelse af mit besøg hos Luna i Søborg

Hun holder oppe under taget i et slidt hus. Det må være et gammelt tørreloft der nu er udnyttet. I hjørnet stod hendes kuffert og hun fortalte, at hun bor der nogle uger med 24timers vagter. Så tager hun hjem til familien i Spanien (?) og vender så tilbage til nye døgnvagter. Ret nedslående indgang til en hyrdetime. 

Jeg skal indledningsvis sige, at jeg normalt kun besøger danske piger og dette var et forsøg. Kunne det tænkes at den latina på billederne var så sexy og fræk som annoncen lagde op til? Jeg er nemlig meget glad for liderlige piger med smag for anal.

Den pige der er afbilledet er næppe den Luna jeg møder. I hvert fald er der en halv snes år og kilo til forskel. På pludssiden forståes. Jeg har booket en time med græsk mv. 1500 skifter hænder og hun smutter ud med pengene og jeg ud af tøjet. Hun kommer tilbage og vi havner i den knirkende sovesofa, hvor hun ihærdigt prøver at få liv i min pik, som ikke blev synderligt opstemt af synet såvidt. Redskabet er munden og uden gummi. Hun gør et solidt stykke arbejde i velsagtens ti minutter. Hun ligger så jeg ikke rigtig kan lege med hendes røv og huller og hun virker ikke videre optaget. Jeg kan bedst lide når pigen byder sig til, men dette lader til at blive en envejs forestilling. Hun stønner og klynker lidt mens hun sutter, men så går hendes telefon af. Den skal lige checkes og - tror jeg - sættes på lydløs. Så sætter hun stønnepladen på igen og gnaver videre, men nu er pikken først faldet helt sammen. Hun får den op igen til halvstiv og så er der telefon igen. Jeg kæmper med at holde gejsten så længe. Tilbage fra telefonen spørger hun på nogenlunde engelsk om jeg vil tage hende "in the ass". Jeg forklare at det nok bliver svært og hun er enig. Vi skifter lidt position, men på dette tidspunkt har jeg erkendt, at dette vidst ikke bliver den festlige happy ending jeg havde drømt om. Vi kysser lidt, kun afbrudt af en kort samtale med hendes veninde gennem døren. Så tilbyder Luna en gang massage, og jeg sig OK og tak og lægger mig på maven. Det bliver mere til kærtegn end massage, men så vender hun mig om på ryggen og spiller den af på mig med olie. Det er jo en sikker vinder og efter kort tid er der bonus. Jeg tører op og af mens hendes mobil checkes - igen. 

Samlet set en skuffende oplevelse. Annoncen holdt ikke stik. Er du til latina MILF, der kan teknikken og som du ikke behøver at sexe MED, så er Luna måske noget for dig. Jeg er mere til heftig, aktiv, gensidig sex (som beskrives i annoncen). Alderen spiller ikke den store rolle for mig hvis kvinden er 'på' og ikke for overvægtig. Luna er ikke den slags pige og derfor ikke noget for mig. Da jeg gik derfra blev jeg bekræftet i mit gamle "køb dansk"-motto. Lunas sølle forhold og historie var bestemt med til at vi ikke kunne etablere illusionen og gensidig tilfredsstillelse.

http://latina-dolls.com/index.php/luna-hot/

 

Redigeret af stantheman
Extra link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...