Obelisk 564 Skrevet 31. Marts, 2017 Mens vi snakker meget om hvordan vi bedst kan lide fissens frisure, syntes jeg at vi mangler pigernes smag her. Hvad foretrækker i selv og hvorfor? Og hvad kan i bedst lide at mændene har? Hår, trimmet eller glat.... måske noget helt andet? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Candy68 95 Skrevet 31. Marts, 2017 Hej Obelisk, Tænker du får svar som vinden blæser til, kvinder er vel som vi mænd ret individuelle!! Nogle vil slikke uden, andee nej!! Nogle kysser andre ... sluger... Nogle vil kun med og nogle uden!! Vi er vel alle bare vores egen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Obelisk 564 Skrevet 31. Marts, 2017 Hmmm... nu var det jo ikke jeres svar jeg er interesseret i:) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Studinebabe 125 Skrevet 31. Marts, 2017 Trimmet. Hår forneden giver hurtigt en form for sved lugt og urenheder(synes jeg) og jeg bliver meget let frastødt af den det. Men trimning af hår forneden kan omvendt give indgrovet hår, betændelse mm. Det er svært. Pas på jer selv dernede. Desuden er hår i munden top ulækkert. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Vestegnen Skrevet 31. Marts, 2017 Obelisk skrev, for 14 minutter siden: Hmmm... nu var det jo ikke jeres svar jeg er interesseret i:) Handler din tråd bare om, at du savner kvinders opmærksomhed ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Obelisk 564 Skrevet 31. Marts, 2017 Suk... Vestegnen skrev, for 3 minutter siden: Handler din tråd bare om, at du savner kvinders opmærksomhed ? Suk... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 31. Marts, 2017 Svaret er enkelt. Piger har forskellig præferencer ligesom nogle af os mænd har det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Milfen Stella Skrevet 31. Marts, 2017 Altså vil sige løgposen er mere tiltalende at lade tungen lege med hvis den er hårløs ellers syntes jeg nu at trimmet er pænt til mænd. Der ud over hvis vi snakker for oven tænker jeg ikke over om man har skæg osv. Bare man er ren og gid mund hygiejne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 31. Marts, 2017 Egentligt er jeg ligeglad med hvad GP foretrækker, når jeg besøger eller laver aftaler med dem, kan de tage deres forbehold, eller skrive dem i annoncen, på den måde kan der komme en fair business... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Anilingus Skrevet 31. Marts, 2017 Studinebabe skrev, 1 time siden: Trimmet. Hår forneden giver hurtigt en form for sved lugt og urenheder(synes jeg) og jeg bliver meget let frastødt af den det. Men trimning af hår forneden kan omvendt give indgrovet hår, betændelse mm. Det er svært. Pas på jer selv dernede. Desuden er hår i munden top ulækkert. Hvis manden er full bushy, men er nyvasket, så ved jeg ikke, hvad det er for en sved lugt og øvrige urenheder du taler om. Hvis du meget let frastødes, så kunne jeg anbefale dig at have noget af det her stående: http://side6.dk/6-nyt/article4723353.ece I gamle dage havde de fine damer også lugtesalt med i et lille hovedvandsæg, når lugten fik dem til at gå "i brædderne". Jeg er meget enig med dig i at trimmet og barberet kønshår også indebærer infektionsrisiko. Det gælder måske endnu mere hos mændene, da "stedet" er vanskeligere at komme rundt om end kvinders. Husk at flergangsskraberen ikke bare skal efterlades på hylden i brusebadet efter brug, men desinficeres(skoldes), således at bakterierne fjernes. Vi har fra naturens hånd fået hår i armhuler og skridt, fordi de er en del af den naturlige friktionsnedsættelse mellem hudstykkerne der er i bevægelse, hvorfor lave om på det? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr.1x2 Skrevet 31. Marts, 2017 Vestegnen skrev, for 3 timer siden: Handler din tråd bare om, at du savner kvinders opmærksomhed ? Så lad ham da få den. Hvad skulle der være i vejen med det? Det må GP'erne da selv afgøre. (Og hvad mener du i øvrigt med "bare"?). Go' fredag og godt forår, Vestegnen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Obelisk 564 Skrevet 2. April, 2017 ppd skrev, den 31/3/2017 at 17:48: Svaret er enkelt. Piger har forskellig præferencer ligesom nogle af os mænd har det. Tak for svaret smukke:) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Obelisk 564 Skrevet 2. April, 2017 (edited) Jeg syntes det er sjovt at der er mænd som gerne vil svare på vejen af pigerne herinde i stedet for at læse hvad pigerne skriver. Hvad jeres egne preferencer er kan i jo bare skrive et andet sted? Hvad min grund til at starte tråden er, står skrevet i starten. Hvis så man syntes noget andet er det vist for egen regning:) Redigeret 2. April, 2017 af Obelisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15848 Skrevet 2. April, 2017 Citat Hvad kan GPigerne lide Svaret er ligetil og enkelt, og man behøver ikke at være GP for at svare på det, nemlig.: PENGE 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg