Hop til indhold

Recommended Posts

Besøger af og til den velbeskrevne Felina, fordi hun altid er et sikkert valg.

Det blev det så også til forleden, dog mest fordi jeg her sidst på måneden var absolut low on cash efter en forrygende festlig måned. Og Felina kan altid bixe en god oplevelse frem. Pungen sagde dog kun 200 Piratos, så jeg var mere end flov, da jeg ringede og spurgte hende, om det kunne blive til noget? Men no sweat, hun kunne trylle et godt HJ frem til den pris. Og det ved jeg af erfaring er noget hun mestrer til perfektion, så jeg var SÅ meget på go.

Sød og smilende og godt udklædt som sædvanligt startede hun dog også ud med et super fint håndarbejde. Da det var kommet op i gear skiftede hun dog pludselig til BJ. Wow! Lækkert og blidt. Jeg masserede, nussede og kyssede hende blidt retur. 

Så kiggede hun smilende til mig, og hviskede: Do you also want to fuck? Og det ville jeg da bestemt som hun lå der og klemte om kalorius. Then come on, you have so beautifull eyes, that I can never resist you when you visit me, hviskede hun. Det blev til et stjerne-fuck for os begge. Rundt i hele fagbogen og uden for tid og sted. Wow, wow. Felina er min favorit. Måske får jeg særbehandling fordi jeg er yngre end gennemsnittet og ja, ser forbandet godt ud. Men hun er bare en super, dejlig og sød person, der fortjener den største respekt. Og ja, jeg skylder hende vist lidt i kassen næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg huserer normalt ikke nede i dette prissegment - uden det skal være et forsøg på at lyde fisefornem. Men den 200 Piratos historie fra Supersonic var jo for crazy til ikke at se lidt på damen. Findes en sådan?? Hvad er hun dog gjort af..?

Om torsdagen er der sågar kys inkluderet, så skaldede 500 dask for 30 minutter og kys var dagens rock bottom tilbud.

Jeg synes hun så absolut ganske dejlig ud, og kemien spirrede frem fra start. God GFE agtig start med dybe tungekys og væsentlig opmærksomhed begge veje med nus, kys, småbid og slikken på hals og bryster. Er ægte glad for en flot krop og bruger tid på at udforske den - for jeg kan li' det. Og hun havde ikke berøringsangst! Det kan man opleve hos nogle piger, der måske synes det bliver for "intimt"..

Vi kom på knæ i sengen og jeg havde et par gode fingre langt oppe i hende og masserede hendes G-punkt, mens hun masserede min pik i en gang glidecreme. Det er jo ret frækt når man tygger løs i hinanden samtidig. Så et godt blæs uden hætte (jeg brød min regel her), men jeg holdt mig fra at slikke fisse, selv om det holdt hårdt. Vi startede på det, der blev en lang gang dansk, og som udviklede sig lidt overraskende. Jeg er godt bygget, men hun kunne tage det hele, og jeg endte med at fastholde hendes lår markant - de lår som som hun havde trukket op, så jeg virkelig kunne spidde hende. Sindsyg godt at se mit hvide lem gå op i hendes mørke skød. Hun gnubbede konstant på klitten, når jeg ikke passede det job. Det blev ikke til andre stillinger, som jeg ellers godt kan lide, for det blev mere og mere intenst. Hun hviskede .. motiverende sager .. og bad mig om at fortsætte. Det begyndte at holde hårdt, men den stemning med at holde på - og holde på - til hun er færdig opstod. Det var det overraskende. Færdige blev vi - i hvert fald med garanti mig. Og måske hende også, ellers er en Oscar på vej - især for den autentiske markante overfølsomhed for berøring efter klimaks. Eller var det, at hun sagte sagde "Thank you"..

Så vi landede og hyggesnakkede en stund, mens jeg lå som det mest naturlige med hånden om hendes midje. Bad efter. 40 minutter efter igen på gaden.

Gentagelse? Det ved jeg ikke om jeg tør. Kan det blive lige så godt igen?  .. Gu fanden tør jeg :-)

Det bliver en anbefaling herfra. Hvis du kan finde magien holder denne kvinde ikke tilbage.

 

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

He he Yoda way to go. Ja, hun er sørme dejlig. Hende har jeg også kun godt at sige om. En perle og ægte liderlig og kærligt tændt. Min første succes efter min debut hos et par fesne danske piger :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, for 9 timer siden:

på billederne virker hun lidt "stor", eller ?

Billederne er ikke ægte! Men ja, hun er vel lidt rund, men bestemt ikke fed, hvis du er bekymret for det! Men omvendt, hvis du kun er til små åleslanke nips, så er det måske ikke Felina du skal besøge.

Selv er jeg også svært begejstret for hende, og kan i den grad genkende mine egne oplevelser i beskrivelserne fra hhv. @Supersonic og @Yoda  :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...