Hop til indhold
Skipper

Hvor er SarahDelicia?

Recommended Posts

Jeg havde læst et par tråde om Sarah og kontaktede hende. Straks svarede hun tilbage, og vi havde næste en aftale, der bare lige krævede, at jeg flyttede rundt på mine arbejdsaftaler (det gjorde jeg gerne). Da jeg dagen efter bekræftede overfor Sarah, at mine forretningsforbindelser var velvillige til at flytte vores aftaler (jeg fortalte dem ikke grunden), var der herefter totalt stille. Også hendes profil på annoncelight og herinde forsvandt?? Jeg håber da, at hun har det godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mon du fandt hende? Jeg havde gemt et link til hendes profil - men som du skriver er den væk. Mon hun er stoppet eller har hun skiftet navn?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, jeg havde faktisk fået kontakt igen, og vi lavede en ny aftale. Men på den store dag, var der pludselig stille igen. Så det var spild af hotelværelse, men hun har sikkert haft en god grund.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Mr_

Jeg var også ved at lande en aftale med hende, hvor der pludselig blev stille. Der kan være mange årsager til hendes pludselige forsvinden.Hun forvandt ihvertfald som dug for solen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lad os nu bare lade denne tråd visne. Jeg vil bestemt også meget gerne lære hende at kende, men hvis hun igen får lyst og mulighed, dukker hun sikkert op.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest UerfarenM

På ingen måde. Sarah Delicia er ældre, har større bryster og et andet navn. :P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej fra Vejen her

Har hørt meget dejligt om Sarah Delicia, vil bare høre om hun stadig er aktiv så man kan lave aftale med hende?

Er der nogen der kan hjælpe

Tak på forhånd

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...