Skipper 16 Skrevet 31. Marts, 2017 Jeg havde læst et par tråde om Sarah og kontaktede hende. Straks svarede hun tilbage, og vi havde næste en aftale, der bare lige krævede, at jeg flyttede rundt på mine arbejdsaftaler (det gjorde jeg gerne). Da jeg dagen efter bekræftede overfor Sarah, at mine forretningsforbindelser var velvillige til at flytte vores aftaler (jeg fortalte dem ikke grunden), var der herefter totalt stille. Også hendes profil på annoncelight og herinde forsvandt?? Jeg håber da, at hun har det godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smisk 11 Skrevet 7. April, 2017 Mon du fandt hende? Jeg havde gemt et link til hendes profil - men som du skriver er den væk. Mon hun er stoppet eller har hun skiftet navn? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skipper 16 Skrevet 9. April, 2017 Ja, jeg havde faktisk fået kontakt igen, og vi lavede en ny aftale. Men på den store dag, var der pludselig stille igen. Så det var spild af hotelværelse, men hun har sikkert haft en god grund. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Mr_ Skrevet 17. April, 2017 Jeg var også ved at lande en aftale med hende, hvor der pludselig blev stille. Der kan være mange årsager til hendes pludselige forsvinden.Hun forvandt ihvertfald som dug for solen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
smisk 11 Skrevet 14. Maj, 2017 Er der stadig ingen, der ved, hvor hun er? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skipper 16 Skrevet 15. Maj, 2017 Lad os nu bare lade denne tråd visne. Jeg vil bestemt også meget gerne lære hende at kende, men hvis hun igen får lyst og mulighed, dukker hun sikkert op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtjyderne 154 Skrevet 16. Maj, 2017 Er det hende her vi snakker om https://annoncelight.dk/showad/228247 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest UerfarenM Skrevet 16. Maj, 2017 På ingen måde. Sarah Delicia er ældre, har større bryster og et andet navn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sonnet 6 Skrevet 29. Februar, 2020 Hej fra Vejen her Har hørt meget dejligt om Sarah Delicia, vil bare høre om hun stadig er aktiv så man kan lave aftale med hende? Er der nogen der kan hjælpe Tak på forhånd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg