Hop til indhold

Recommended Posts

Er lidt i tvivl om, hvordan besøget skal rubrikseres...men var i hvert fald ikke oppe at ringe.

Stedet er ude på landet, udenfor Hedehusene NØ, på en gård. Det er lidt af en massagefabrik med masser af gennemgang og meget lidt hygge. 

Kom ind og blev taget i mod af en ca. 50-årig thaikvinde med flot krop, men ikke matchende ansigt, var ret hærget. Hun var dog sød og imødekommende, så det var ok. Forlangte 600 kr. for en "special" med håndtrold til afslutning. 

Startede med at komme ind med spand, varmt vand og vaskeklud. Og så blev fødderne og røven vasket. Så ja, hun giver den gas i kanal 2 under spillemandskoncerten. Måtte dog bede hende trække fingeren ud og koncentrerer sig om selve røvhullet, for jeg er sgu ikke meget til at have hele pegefingeren plantet oppe i tarmen. Spilleren var ellers ok, men ikke mere end det. Det samme kan siges om massagen. Hun gnider ikke ret meget, massagen er mere sådan nogle faste punkt-tryk forskellige steder. Ikke særligt afslappende.

Absolut turn off var dog værelsets beliggenhed lige ved siden af indgangen. Der er pisse lydt, SÅ alt der foregår uden for døren kan høres. Først lød det som om en større møbelflytning var i gang, og så var der ellers et rend af folk uden for døren, kaglende thai piger tog i mod og sagde farvel til kunder. En fyr kom ind og førte sig højlydt frem med "Hvad så? Hvad sker der? Ha, ha, ha. Er der gang i den eller hvad?" Og fortsatte ellers sådan i 5-10 minutter, mens han talte med "Mutter" lige udenfor døren. Og det var lige da håndtrolden kom frem. Det var kraftedme svært at slappe ordentlig af med den lydkulisse.

Så, selv om servicen egentlig var til 5-6 på en 10-skala, så ender oplevelsen samlet på en 3'er.

Ingen applaus eller jubel herfra. Der er flere steder, hvor man kan få det bedre og billgere

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du har da været helt enormt uheldig Supersonic. På grund af en tidligere rosende omtale her i EroGuide, ringede jeg i dag kl. ca. 1500 og aftalte en behandling. Da jeg indfandt mig kort efter, blev jeg modtaget af en nydelig, sød, sympatisk yngre thaikvinde, der hedder Net, og taler lidt engelsk. Jeg blev vist ind i et værelse til højre for indgangen efter at have stillet mine sko fra mig. Jeg aftalte en behandling, Hedehusene Special, uden præcist at vide, hvad det betød. Under min afklædning blev jeg spurgt om Lille Einstein også skulle behandles, hvilket jeg svarede ja til. D.v.s. kr. 300,- for Hedehusene special og samme pris for Ekstra. Under massagen, der var udmærket med pres på en skade i højre skulder og nakke, blev jeg spurgt om jeg også kunne tænke mig Body to body. Jeg forklarede, at den slags gør mig klumret i hovedet. Men som det ofte går, så gik jeg med til det. Skal siges at hun er fantastisk lækker, ikke ret høj, almindelig af bygning og med et par nydelige faste bryster. D.v.s. plus kr. 300,-, i alt kr. 900,-, hvilket er rimeligt alt taget i betragtning.
Det er faktisk mit første besøg efter en særdeles dårlig oplevelse for ca. et år siden hos Navia på Knudsvej i Roskilde. I mellemtiden har jeg besøgt div. Swingerklubber. Det er rigtigt som andre debattører siger, at man skal lægge den slags bag sig og komme op på hesten igen. Jeg er et følelsesmenneske og som jeg tidligere har skrevet, så er jeg nødt til at indtage et vist kvantum alkohol for at komme ned igen. Heldigvis er det weekend. Jeg vil helt sikkert besøge stedet igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Einstein, ja måske har jeg været uheldig. Vil overveje at prøve Nets, for stedet ligger godt for mig. Men det lyder som om du har prøvet samme rum lige ved indgangen, så du må da også kunne bekræfte, at det altså er ret lydt derinde?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Egentlig synes jeg nu her i skrivende stund, at det var for billigt. Jeg vil give lidt ekstra næste gang. Jeg blev under seancen ikke forstyrret af nogen støj. Der var helt stille,  som der bør være langt ude på landet. Den ældre kvinde (mamasan ??) lå på en divan inde i det store rum. Den eneste, der støjede, var mig, da lille Einstein pludselig gav udtryk for sin begejstring. Jeg forklarede Net, at når jeg er så velfungerende i en alder af 72 år, er det fordi jeg dyrker 4 slags motion og lever sundt. Jeg kom lige fra svømmehallen tæt ved og før det havde jeg været hos min læge og fået det helt store tjek, hvor alt blev fundet i skønneste orden, også vedr. veneriske. Jeg har færdedes 20 år i Swingermiljøet uden at blive smittet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...