Hop til indhold
bodyworks

Bella Sumas Fredericia

Recommended Posts

Besøgte Bella hos Sumas i Fredericia igår. Spurgte efter Sunitha der reklameredes med flere steder skulle være der i denne uge men fik oplyst at hun sandelig var rejst hjem til Thailand. Var dum nok til at blive og acceptere en pris på 400,- for 1 times oliemassage. Der var et voldsomt pres for at bestille fuld pakke til vilde 1500,- som jeg afviste i første omgang. Massagen begyndte ok men gik mere og mere istå til istedet at blive en slags kærtegn samtidig med en intens plagen, der mindede om rumænske tiggertendenser om flere penge og fuld pakke. Desværre lod jeg mig overtale til 1400,- der så alligevel blev 1500,- da hun opdagede jeg havde flere penge i pungen. Til den pris kunne man have ønsket sig en fantastisk oplevelse. Det var det absolut ikke! Hun var utilgængelig, sad mellem mine ben og ønskede ikke at blive berørt selvom salgsargument var lækker body2body. Da jeg spurgte om ikke hun kunne komme lidt tættere på så jeg evt. kunne slikke hende kostede det 200,- mere......der stoppede det for mig. Jeg håber virkelig mine penge sendes til nogle nødlidende familiemedlemmer i hjemlandet! Ellers er de sgu da helt spildt! Sjældent har jeg følt mig mere røvrendt! Kan absolut ikke anbefales!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Honda
bodyworks skrev, for 21 timer siden:

Jeg håber virkelig mine penge sendes til nogle nødlidende familiemedlemmer i hjemlandet! Ellers er de sgu da helt spildt! Sjældent har jeg følt mig mere røvrendt! Kan absolut ikke anbefales!!

Me det EGO er hun nok ludoman :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi Sumas i går og talte med Sunitha, hun havde bare holdt fri et par dage og er nu klar igen til nye eventyr.

Jeg valgte ikke den unge Bella denne gang, men derimod en ældre (+40) husker ikke hendes navn, men massagen til

gengæld, den var helt i top,

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bamse skrev, for 20 timer siden:

Jeg var forbi Sumas i går og talte med Sunitha, hun havde bare holdt fri et par dage og er nu klar igen til nye eventyr.

Jeg valgte ikke den unge Bella denne gang, men derimod en ældre (+40) husker ikke hendes navn, men massagen til

gengæld, den var helt i top,

 

Har Sunitha så samme lemfældige forhold til sandheden som Bella? Sunitha ser dejlig ud men leverer hun samme ekstremt dårlige service som hendes "22 årlige" kollega??

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
bodyworks skrev, den 31/3/2017 at 12:11:

Besøgte Bella hos Sumas i Fredericia igår. Spurgte efter Sunitha der reklameredes med flere steder skulle være der i denne uge men fik oplyst at hun sandelig var rejst hjem til Thailand. Var dum nok til at blive og acceptere en pris på 400,- for 1 times oliemassage. Der var et voldsomt pres for at bestille fuld pakke til vilde 1500,- som jeg afviste i første omgang. Massagen begyndte ok men gik mere og mere istå til istedet at blive en slags kærtegn samtidig med en intens plagen, der mindede om rumænske tiggertendenser om flere penge og fuld pakke. Desværre lod jeg mig overtale til 1400,- der så alligevel blev 1500,- da hun opdagede jeg havde flere penge i pungen. Til den pris kunne man have ønsket sig en fantastisk oplevelse. Det var det absolut ikke! Hun var utilgængelig, sad mellem mine ben og ønskede ikke at blive berørt selvom salgsargument var lækker body2body. Da jeg spurgte om ikke hun kunne komme lidt tættere på så jeg evt. kunne slikke hende kostede det 200,- mere......der stoppede det for mig. Jeg håber virkelig mine penge sendes til nogle nødlidende familiemedlemmer i hjemlandet! Ellers er de sgu da helt spildt! Sjældent har jeg følt mig mere røvrendt! Kan absolut ikke anbefales!!

Ja rørendt? Ja det må man sige, men hvorfor i alverden siger du dog ikke fra????så var disse useriøse kvinder her ikke ret længe.....lidt pinligt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...