Hop til indhold
Dinho

Atmos,Harmony -Babylon

Recommended Posts

Kwassi2 skrev, for 8 timer siden:

Læs de tråde der lavet om disse klubber og du vil selv finde ud af det. 

Send et link? Kan ik finde priser 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan ikke give dig eksakt svar på alle dine spørgsmål, da jeg ikke kan huske det. Men jeg har været på alle tre klubber.

Hvad er forskellen?
Det er tre forskellige klubber der tilbyder det samme. De ser lidt forskelligt ud, og faciliteterne er forskellige fra sted til sted, men jeg synes personligt at Harmony er bedst.
Babylon og Atmos har eksempelvis indendørs svømning. Det tilbydes ikke hos Harmony.

Jeg synes at Harmony er mere hyggelig, og der er bedre muligheder for at sidde uforstyret og slappe af mellem pigerne. Men smag og behag.

Piger?
Der er et stort udvalg begge steder. Jeg vil mene at der er flest fra øst europa.

Pris?
Jeg kan desværre ikke huske det præcist. Men entré er omkring 50-70EUR og en halv time på værelse med en pige er omkring 60EUR.

Service?
Nogenlunde den samme ud fra mine personlige erfaringer.

Bouns!?
Hvad mener du?

Du er velkommen til at stille uddybende spørgsmål. Ellers er der rigtig meget materiale om de to klubber på dette forum.

Redigeret af narpy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Babylon er no'go for mig - man bliver fyldt med løgn af pigerne.

Jeg veksler lidt mellem Atmos og Harmony. Der  er stadig gode oplevelser og piger på Atmos, hvis man kommer på de rigtige tidspunkter, som er sidst på ugen og sidst på eftermiddagen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
narpy skrev, den 31/3/2017 at 18:58:

Jeg kan ikke give dig eksakt svar på alle dine spørgsmål, da jeg ikke kan huske det. Men jeg har været på alle tre klubber.

Hvad er forskellen?
Det er tre forskellige klubber der tilbyder det samme. De ser lidt forskelligt ud, og faciliteterne er forskellige fra sted til sted, men jeg synes personligt at Harmony er bedst.
Babylon og Atmos har eksempelvis indendørs svømning. Det tilbydes ikke hos Harmony.

Jeg synes at Harmony er mere hyggelig, og der er bedre muligheder for at sidde uforstyret og slappe af mellem pigerne. Men smag og behag.

Piger?
Der er et stort udvalg begge steder. Jeg vil mene at der er flest fra øst europa.

Pris?
Jeg kan desværre ikke huske det præcist. Men entré er omkring 50-70EUR og en halv time på værelse med en pige er omkring 60EUR.

Service?
Nogenlunde den samme ud fra mine personlige erfaringer.

Bouns!?
Hvad mener du?

Du er velkommen til at stille uddybende spørgsmål. Ellers er der rigtig meget materiale om de to klubber på dette forum.

Har eller fået afvide noget med et armbånd hvor du betaler 50-70 euro som er fri knald 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dinho skrev, for 9 timer siden:

Har eller fået afvide noget med et armbånd hvor du betaler 50-70 euro som er fri knald 

Det tilbyder de tre nævnte klubber ikke. På Atmos, Harmony og Babylon betaler du for hver pige, og minimumsprisen er 60 EUR pr. pige.

Du kan derimod gå efter Fantasy Lounge eller Flat99 i Hamborg, som tilbyder fri sex for et beløb i den størrelsesorden som du nævner. Du må forvente at sexen ikke er af samme kvalitet -- f.eks. kan pigerne finde på at sige, at de kun gider kort blow / missionær, og de bliver hurtigt utålmodige. Flat99 har vist en tidsbegrænsning på besøget afhængig af ugedagen (onsdag er vist 99EUR for hele dagen). Det kan andre måske fortælle mere om.
Jeg har besøgt Fantasy Lounge, og jeg blev relativt hurtig skuffet:
1) Jeg synes ikke at det var specielt hyggeligt, og lokalerne var lidt for kolde, så jeg frøs.
2) Pigerne havde meget lidt tid og virkede trætte.
3) Deres bad var ikke specielt lækre.

Derfor valgte jeg efter 2 piger på Fantasy Lounge at tage til Harmony, som er væsentligt dyrere, men i min optik helt klart prisstigningen værd. Smag og behag. Jeg ved at flere fra Eroguide tager til Fantasy Lounge / Flat99, og er glade for det. Jeg kommer ikke på Fantasy Lounge igen.

Redigeret af narpy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gaffer

Jeg besøgte også både Harmony og Atmos i fredags og udråber Atmos til at være en klar vinder. Hold kæft hvor var der kedeligt på Harmony..Det sædvanlige fredags par hvor konen nærmest er tatoveret over hele kroppen, var der og næsten alle pigerne stod i timer ved baren og snakkede med dem. Der var meget få andre mænd.

Der var anderledes leben på Atmos og mange piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gaffer skrev, for 2 timer siden:

Det sædvanlige fredags par hvor konen nærmest er tatoveret over hele kroppen, var der og næsten alle pigerne stod i timer ved baren og snakkede med dem

Ja, den lille røde taske med guldstykker kan nok få pigerne til at flokke sig som fluer om en rådden banan ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tager til Hamborg torsdag - søndag i næste uge, og jeg har besluttet mig for at torsdag bliver Harmony og lørdag bliver Atmos.

Fredag beslutter jeg først, når jeg har genbesøgt Harmony torsdag. Måske bliver det Babylon. Det er lang tid siden at jeg har været der.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...