Hop til indhold
aksel

Nørregade 44 Holsted - sur røv testen

Recommended Posts

Husk nu for sør'en at foretage "surrøvtesten" FØR MAN BETALER for når du har betalt og hun går med pengene er det for sent. Stik næsen ned i lagenet og lugter der af sur røv, lort og gammel sæd så er det op ad bakke. Det gjorde jeg og så var det besøg slut

Jeg blev modtaget af SOE en FANTASTISK FLOT pige fra Colombia, men desværre lugtede værelset at skimmelsvamp og man kunne ane sur røv.

Jeg fik hvad jeg kom efter efter meget hård kamp og hun kunne ikke forstå, at lille Frederik bare ikke ville op. Selv en 69'er blev en skuffelse da hendes clit kunne varme mine ører og da jeg samtidig kunne dufte mine forgængers væsker - var dette besøg bare et NO GO....

Nå vi må op på hesten igen og vil prøve et fredagsknald hos Gabriella i Agerbæk som ser ud til, at ha' en krop og farve som kan slå benene under de fleste og som reklamerer med renlighed og ingen tillæg for ekstra ydelser....dette burde ikke gå galt.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Milfen Stella

Er det ikke nr 54? ;) for der vidst ikke nogen frække piger i nr 44 ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Spændende at han ville slikke fisse på hende, når han havde startet med at lugte til hendes lagen! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...