Hop til indhold
20 and curious

Rigtig store bryster København?

Recommended Posts

Hej vennerne, sidder her en tidlig fredag morgen og trænger virkelig til en oplevelse, når nu solen står op. Har siddet og ledt en del efter hvem jeg kunne finde på at besøge, men kunne godt bruge en hjælpende hånd. Jeg leder (som altid) efter en kvinde med super store bryster (ægte eller falske spiller ingen rolle, men helst nogle som er oplagte til spansk) hun skal være forholdsvis slank samtidig, da fedme ikke tiltaler mig seksuelt. Det kun et plus hvis hun er høj og helst ikke mere end 40 (medmindre hun holder sig helt sindssygt godt). Ved det er en del kriterier der skal opfyldes før jeg orker gøre noget ved det, men håber alligevel i kan smide nogle bud min vej, så jeg kan få pulsen lidt op! Håber i får en super weekend :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du og pikkemanden stadig har lyst til store bryster, er en blondine kaldet Anna lige ankommet hos Mansiongirls. 26 år. 178 cm høj og E skål.

De holder til i Rødovre igen..

http://www.mansiongirls-cph.com/pige.php?id=145

Kender ikke deres engelskkundskaber, men de gange jeg har været forbi er pigerne generelt bedre til fransk og mon ikke Anna kan lidt spansk med en Eskål?

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
20 and curious skrev, den 31/3/2017 at 03:16:

Hej vennerne, sidder her en tidlig fredag morgen og trænger virkelig til en oplevelse, når nu solen står op. Har siddet og ledt en del efter hvem jeg kunne finde på at besøge, men kunne godt bruge en hjælpende hånd. Jeg leder (som altid) efter en kvinde med super store bryster (ægte eller falske spiller ingen rolle, men helst nogle som er oplagte til spansk) hun skal være forholdsvis slank samtidig, da fedme ikke tiltaler mig seksuelt. Det kun et plus hvis hun er høj og helst ikke mere end 40 (medmindre hun holder sig helt sindssygt godt). Ved det er en del kriterier der skal opfyldes før jeg orker gøre noget ved det, men håber alligevel i kan smide nogle bud min vej, så jeg kan få pulsen lidt op! Håber i får en super weekend :-) 

ppd foreslår Summer hvilket jeg kun kan tilslutte mig. Var forbi for lidt tid siden og fik en god dansk/ spansk cocktail.

Og hun opfylder de fleste af dine kriterier:

Store bryster: ja

Spansk: ja

Slank: ja

Under 40: ja

Høj: nej

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tbone hvordan søger du? Når jeg højreklikker og beder google om at finde lignende billeder får jeg ingenting. Hvis jeg trækker billedet over i google search det samme. Og Tineye kan ikke finde billederne fra URLen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har i nat fået den gokket af ud over et par store tunge naturbabser. Pigen kalder sig Sabrina Bitch. Søg selv på EG.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cuddler skrev, for 21 timer siden:

Tbone hvordan søger du? Og Tineye kan ikke finde billederne fra URLen.

Du kan se af screenshot han har brugt tineye. Tineye laver selv plugins, der gør det lettere at søge. Jeg anbefaler gerne denne, der søger i fem søgemaskiner med et klik:

https://chrome.google.com/webstore/detail/reveye-reverse-image-sear/keaaclcjhehbbapnphnmpiklalfhelgf

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

har desværre ikke lykkes mig at besøge Trinetease  hvor hun har været i det jyske, men håber det en dag lykkes, så godt bud

nu hvor mille fra Seduction gilrs er nævnt kunne Isabella Pearl da også være en mulighed fra samme sted og reklamer med H skål  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Klyngen

Anna fra Ahornsgade 20. Hun har de største bryster jeg endnu har leget med. Hun besøgte mig på et hotel jeg boede på i København. Og jeg fik alt det jeg drømte om. 

Hun kan anbefales. Og sikke et superfransk hun kan:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...