Hop til indhold
Knaldperlen

Anastasia love - den ægte vare?

Recommended Posts

Suk, besøgte den voksne dame forleden og var det ikke fordi underlivet havde taget over, så var jeg gået igen. Jeg vil ikke afvise at det er hende, som har lagt krop til fotografierne, men det er en del år siden og der er kommet mindst 10 kilo til ekstra, hun var ret dællet...

Jeg ved ikke, hvad man får, hvis man kun lægger 1.000 kr. Jeg lagde 1000 kr. for en time og 300 ekstra for superfransk - og fik en ret voldsom gang fransk (med kondom på!) med hende i 69 - og spørg mig så ikke hvordan, men det lykkedes mig bagefter at komme i en doggy, det varede i alt 1/2 time. Hun holder til i en nedslidt lejlighed tæt på krydset Gammel Køge Landevej/Folehaven og er her et par måneder endnu, hvis det skulle have interesse med en columbiansk mama. Jeg går et andet sted hen næste gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Knaldperlen skrev, for 26 minutter siden:

Suk, besøgte den voksne dame forleden og var det ikke fordi underlivet havde taget over, så var jeg gået igen. Jeg vil ikke afvise at det er hende, som har lagt krop til fotografierne, men det er en del år siden og der er kommet mindst 10 kilo til ekstra, hun var ret dællet...

Jeg ved ikke, hvad man får, hvis man kun lægger 1.000 kr. Jeg lagde 1000 kr. for en time og 300 ekstra for superfransk - og fik en ret voldsom gang fransk (med kondom på!) med hende i 69 - og spørg mig så ikke hvordan, men det lykkedes mig bagefter at komme i en doggy, det varede i alt 1/2 time. Hun holder til i en nedslidt lejlighed tæt på krydset Gammel Køge Landevej/Folehaven og er her et par måneder endnu, hvis det skulle have interesse med en columbiansk mama. Jeg går et andet sted hen næste gang.

Hur var rumpan i förhållande till resten av kroppen? Är hon fortfarande kurvig med utstickande rumpa, eller bara tjock?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...