Hop til indhold
Guest Anilingus

Figging med ingefær anyone?

Recommended Posts

Guest Anilingus

Diskuterede i en tråd i går lidt omkring madlavning sammen med GP´er.

Så kom jeg i den forbindelse til at tænke på:

Er der nogen herinde der har erfaring med figging?

http://spankingart.org/wiki/Figging

https://www.kink.com/shoot/38356

Kan godt afsløre at jeg har prøvet det på såvel mig selv, som på en GP, dog uden at der var skyggen af BDSM involveret.

Spanskrøret blev afløst af et par gode klaps i numsen. Det er nemlig en del af gamet.

For når man klapser, så trækker modtageren automatisk musklerne omkring røven sammen, og så forstærkes virkningen af ingefæren i røven.;)

Ingefæren kan også benyttes i pigens skede eller på klitoris og i mandens urinrør - alle dele har jeg da også prøvet.:P

"Legen" er oldgammel, og havde sidst sin renæssance bag de lukkede døre i Wictoriatidens snerpede samfund.

Mon ikke snart det bliver det nye hit udi sexlege?

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 51 minutter siden:

 

For når man klapser, så trækker modtageren automatisk musklerne omkring røven sammen, og så forstærkes virkningen af ingefæren i røven.;)

Ingefæren kan også benyttes i pigens skede eller på klitoris og i mandens urinrør -alle dele har jeg da også prøvet.:P

"Legen" er oldgammel, og havde sidst sin renæssance bag de lukkede døre i Wictoriatidens snerpede samfund.

Mon ikke snart det bliver det nye hit udi sexlege?

Uha. hvis det har samme effekt som når det indtages i munden, så må det dælme svie kraftigt i røven :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
TheVoice skrev, Lige nu:

Uha. hvis det har samme effekt som når det indtages i munden, så må det dælme svie kraftigt i røven :)

Det er jo meningen, Voice;)

Læser du historien, vil du se at udtrykket stammer fra at man indsatte et stykke i hestens eller mulddyrets røv, når den skulle sælges. Så løfter den halen og rumpen og ser frisk og rørig ud selvom det er en gammel krikke.

Det nok egentlig mere "varmer" end det decideret svier, kan jeg fortælle.

I filmen beskriver hun det som "sun-burny", og det er i virkeligheden nok ikke helt ved siden af.

Virkningen kommer ikke umiddelbart, men bygges op over fra ca. 1min efter "plug in" og så ca i en 20 min tid, hvorefter virkningen aftager.

Eventuelt kan du undervejs skrælle et lag mere af ingefær-pluggen, så kommer der fuld power på igen.

Hemmeligheden er at finde en frisk og hel ingefærrod med en masse "fingre". Asiatiske forretninger har stort turnower, så det er et godt sted, fremfor Faktas der har ligget i plastic i 3 uger.

Så skærer du forskellige plugs og andre udskæringer, f.x. til pigens klitoris.

De skal indsættes absolut uden glidecreme o.l.(cremebarrieren forhindrer nemlig olierne i roden i at trænge ud), bare dyppes i koldt vand forinden.  De er glatte og glider fint ind af sig selv, naturligvis afhængig af størrelsen, men så kan man jo bare starte småt.:P

Når du skærer dine plugs, så tag dig god tid (at udarbejde 4-5 stk.+ et par mindre stykker, tog mig ca. 1 time umiddelbart før besøget).

Særligt på de plugs du skal bruge analt, skal du huske at lave en god dyb cirkelrund indkærvning et stykke oppe, så den ikke smutter helt indenfor.:P

Ingefær siges at have en ophidsende effekt på modtageren - beskrevet som " extreme hornyness" på engesk.

Den virkning kunne vi nu ikke finde, da vi legede - men helt sjovt det var det da.:D

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Vildmand skrev, for 57 minutter siden:

Så kan man vel genbruge bagefter, til en god ingefær-shot ;-)

Numse-juice :P

Nam...Nam ! :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Brutus skrev, for 5 timer siden:

Chilli anyone? :mrgreen:

Kan også bruges, heunder chillisauce på en buttplug.

Lidt om emnet:

http://www.figging.com/

MEN, chilli ,så er jeg altså den der er stået af.:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har ikke prøvet cilli, men min sædvanlige købesexleverandør har prøvet at blive udsat for tigerbalsam på en dildo, jeg kan også oplyse at myntheolie er ret virkningsfuldt :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Bundstokken skrev, for 40 minutter siden:

Har ikke prøvet cilli, men min sædvanlige købesexleverandør har prøvet at blive udsat for tigerbalsam på en dildo, jeg kan også oplyse at myntheolie er ret virkningsfuldt :) 

Tak for indpuk, Bundstokken

Jeg har også hørt tigerbalsam brugt.

Men da jeg ikke kender alle de stoffer der er i, ville jeg dog nok ikke umidddelbart anbefale det, selvom det sikkert også giver "fut i fejemøjet".

Glemet lige at skrive i min tråd, at såvel

ingefær, chili, tigerbalsam(kamfer/menthol), mynteolie o.l. alt sammen indeholder allergener.

Så hvis du eller hun er allergiske overfor nogle af disses indholdsstoffer, ja så bliver oplevelsen ikke særlig sjov, og kan i værste fald blive decideret farlig.

HUSK derfor altid at spørge modtageren om han/hun er kendt med allergi overfor f.eks. ingefær, kamfer o.s.v., inden i leger ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...