Hop til indhold
Ferdinand

DEBUTANT GANGBANG VED VEJLE ONSDAG DEN 5. APRIL MED DEJLIGE LONNIE PÅ 22 ÅR & HELENA PÅ 20 ÅR.

Recommended Posts

Guest storslem

Jeg synes måske det er lidt belastende at der ved de 2 arrangøres gb's kommer kommer påklædte tilskuere og kikker på. Jeg synes de skal smide tøjet så vi er mere lige? Hvad mener andre, det er jo temmelig dyrt efterhånden. Det skal ses som konstruktiv kritik

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke, det er et problem med påklædte tilskuere. Selvom det kunne være meget dejligt med noget ekstra at se på, ville det være lidt underligt, at de skulle smide tøjet. Faktisk synes jeg, det er fint, at pigerne, ofte ret unge piger, får mulighed for at se, hvad de er, de går ind til. Nogle finder måske ud af, at det ikke er noget for dem, og andre finder en tryghed i at se, at pigerne bliver hehandlet med respekt. Resten bliver vist bare totalt våde i trussen! :P:P

Endelig synes jeg da også, man lige kan nå at danne sig et indtryk af, om pigerne er nogle, man kunne have lyst til at deltage i et event med, når man har set dem og eventuelt snakket lidt med dem.

Just my five cents...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Enig. Det kunne jo også være, at hvis de besøgende ikke skal have tøj på, at nogle deltagere ikke kan holde sig væk fra dem. Og da vi ved, at pigerne er der for at "please" deltagerne, kan det måske være svært at sige fra. Så ikke noget problem at de med og påklædte ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Oh yeah! Kommer lige fra et fantastisk gb med to lækre tøser, som i den grad leverede varen. Man skal hvis lede længe for at finde piger, som kan holde det energi niveau over tre timer! Jeg er imponeret :D Blev ikke mindre imponeret af, at Lonnie så også lige udbryder 'er der allerede gået tre timer!' Tiden forsvinder åbenbart, når man befinder sig i orgasme-land, som det så ud til hun gjorde det meste af tiden. Et syn for guder, hver gang blikket blev lidt slørret og fjernt, og der ingen tvivl var om, hvad der var på vej :wub: Øv, tre timer er bare ikke nok, når man er i så godt selskab... Men mon ikke man får mulighed for at se pigerne igen? Det vil jeg i hvert fald se frem til :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...