Hop til indhold
Randersmand

hamburg club besøg

Recommended Posts

Randersmand skrev, for 2 timer siden:

Fantasy lounge

1.hvad koster entré

60€

2. hvad koster pigerne

60€ ad adlibitum max 20 min af gangen

3.hvor mange piger på stedet

Ca. 10-12 piger en lørdag

4. hvad koster ekstra 

?

5.ulempe ved denne klub

kun 20 minutter af gangen. og dårlig buffet 

6. fordele ved denne klub

knald alt det du vil til en billig pris

Entreen og pigerne er kun € 50,- på hverdage (altså ialt € 100,-)

Ekstra koster ikke ekstra - f.eks. kan du få 2 - 3 piger ad gangen uden at det koster ekstra - men du kan ikke få Anal (har jeg ihvertfald ikke hørt om) og kun nogle af pigerne tilbyder CIM - som dog heller ikke koster ekstra, hvis "Spritz in meinen Mund" tilbydes. Enkelte af pigerne vil heller ikke slikkes - men ellers nyder de det i laaaang tid ;-)

Enkelte af pigerne kan godt have lidt for travlt - men går man uden om dem, synes jeg ikke det er det store problem at få udnyttet de 20 min.

Buffetten er altså ikke så ringe - f.eks. har de rugbrød og det er pænt rettet an ;-)

Efter 3 - 4 ture, kan pigerne godt finde på at gå lidt uden om en - men er man der hele dagen, er det ikke ualmindeligt med 7 - 8 ture og jeg (og andre) har opnået at være sammen med 10 piger på en enkelt dag ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej, jeg har lige været nede hos Atmos igen igen igen ..

På en lørdag aften og uden at decideret at have talt pigerne vil jeg mene ca. 12-15 piger. Men balancen og flowet dernede er fornuftigt, som jeg oplever er de fleste kunder der kun i korte perioder og derfor bliver der ikke ventetid og overfyldt.

blowjob uden er inkl i en session.

tip, der er et hvilerum mellem biografen og stuen som i nemt kan overtage, hvis I gerne vil sidde sammen ;) 

Spisesalen er stor og her kan I sagtens sidde sammen og spise, maden er udmærket, salatbar, pizza, pastaretter og det virker til der er en fast kok.

Skulle jeg planlægge sådan en tur og hvis folk var friske på party fra aften til 3-4 om natten, ville jeg udvælge 2 klubber. Når I er så mange ville jeg nok hellere holde mig til det sikre og her kunne Fantasy Lounge godt lyde som et "hit or miss" sted (efter de beretninger jeg har læst), så hellere vent med at teste den klub.

start ud med Atmos/Harmony få kneppet godt igennem, spist og afslut ved Babylon som har de bedste sofa/bar faciliteter, dem som har overskud, ja knep videre. Dem som bare vil chill og slappe af, så er der rig mulighed for det, hvor de andre klubber kan der blive crowded og røget.

vælge nogle datoer som ikke ligger hvor lokale folk lige har fået løn :)

til sidst tror jeg nogle af os vil være taknemmelige hvis i fortalte hvilken klub i vælger og dato, bare for at undgå jer dernede, eller smid en pm :P

God Tur!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...