Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har også svært ved at bedømme om hun er med rogn eller har spist for meget. 

Redigeret af Liderbukken

Del dette indlæg


Link til indlæg

I starten ligner man jo også bare en der har spist lidt for meget kage? Jeg så ikke gravid ud før jeg var i uge 20, og det var mest af alt fordi jeg pustede min mave ud så ALLE kunne se det! :D

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Iscenesat Virkelighed skrev, for 6 timer siden:

I starten ligner man jo også bare en der har spist lidt for meget kage? Jeg så ikke gravid ud før jeg var i uge 20, og det var mest af alt fordi jeg pustede min mave ud så ALLE kunne se det! :D

Jamen, hvis man som gravid ligner en der har spist lidt for meget kage, så er det ganske sandsynligt, at det også er det man rent faktisk har. :P:D

For som gravid, får man lyst til at spise alle mulig mærkelige ting - det kaldes i fagsproget, at man har en pica. ;)

Alle og enhver kan lide kage, men graviditeten kan påvirke lysten i ekstrem grad. Men graviditet er, som bekendt, ingen sygdom.

Der står altid, som pigen skriver i den annonce TS linker til, at de er "pregnant but very horny". Men i første og sidste trimester har de typisk også kvalme. Det har hun måske glemt at fortælle så, men det sælger jo næppe heller billetter, på helt samme måde.;)

Graviditetens synlighed er en meget relativ ting.

Jeg har hørt en historie fortalt om en, der ikke vidste at hun var gravid før hun fødte barnet ned i et toilet. :D

En anden, hvor en kvinde fra fyn gik til lægen fordi hun havde "oonnt i maavvi" - hun var så højgravid, uden at have opdaget det. :D

Det er historier fra gamle dage og næppe noget, vi vil se i vores mere oplyste tider, uden behov for "diskret ophold" og fosterfordrivelse.

Det er en sær størrelse, at kvinder normalt er kede af at se alt for store ud, men når årsagen er at hun er i "omstændigheder" (det hedder "i grocess" på svensk), så praler man ligefrem med det.

Sikkert er det dog, at graviditet giver flere kunder i butikken, det har jeg hørt fra en pålidelig kilde, som du kender I.V.

Lærer sgu aldrig helt at forstå i kvindfolk, altså.:P:P

Mht hende TS linker til, så synes jeg, ikke det er svært at afgøre om hun er i 6. md, som hun skriver. Det er hun næppe. Men jeg har ikke lige min ULS, ved hånden.

Hun har i hvert fald intet tomt kagefad stående ved siden af.:D

 

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Canelo Saul Alvarez skrev, for 6 minutter siden:

Jeg forstår ikke hvorfor nogle mænd tænder på gravide kvinder :wacko:.

Jeg forstår ikke, hvorfor nogle mennesker har behov for at udtrykke deres væmmelse, over andre menneskers tændingspunkter. 

Redigeret af Iscenesat Virkelighed

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest nicegent2
Canelo Saul Alvarez skrev, 1 time siden:

Jeg forstår ikke hvorfor nogle mænd tænder på gravide kvinder :wacko:.

Mange gravide kvinder er utroligt smukke i mine øjne.

Der sker et eller andet udefinerbart med dem og ja: jeg tænder altså på en dejlig pige med en smuk rund mave, faktisk kan jeg let finde på at komplimentere hvis jeg virkeligt mener det.

Og det bliver som regel taget godt i mod

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Bracetrain skrev, for 18 minutter siden:

Er der overhovedet nogen der har prøvet hende,og kan fortælle lidt?:lol:

Hun befinder sig i hvert fald ikke længere i Århus, men nu i Odense ! ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Iscenesat Virkelighed skrev, for 1 time siden:

Jeg forstår ikke, hvorfor nogle mennesker har behov for at udtrykke deres væmmelse, over andre menneskers tændingspunkter. 

Fordi de vel simpelthen ikke kan forstå det, I.V. -  i guess.;)

Skulle de så hellere holde deres mund ?

Det synes du måske, men det kunne jo også være, at de blev klogere og mere oplyste, ved at lufte det du kalder deres "væmmelse" herinde.;)

Jeg synes personligt, at en gravid kvinde er noget af det smukkeste og dejligste der findes. Specielt da, hvis jeg var far til det/de barn/børn hun bar.:wub:

Men at en gravid pige sælger sig selv til mænd, det lærer selv jeg aldrig at forstå - det selvom jeg har prøvet og prøvet på at forstå det.:?

 

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 14 minutter siden:

Fordi de vel simpelthen ikke kan forstå det, I.V. -  i guess.;)

Skulle de så hellere holde deres mund ?

Det synes du måske, men det kunne jo også være, at de blev klogere og mere oplyste, ved at lufte det du kalder deres "væmmelse" herinde.;)

Jeg synes personligt, at en gravid kvinde er noget af det smukkeste og dejligste der findes. Specielt da, hvis jeg var far til det/de barn/børn hun bar.:wub:

Men at en gravid pige sælger sig selv til mænd, det lærer selv jeg aldrig at forstå - det selvom jeg har prøvet og prøvet på at forstå det.:?

 

Måske er det nemmere for dig at forstå, hvis ikke du tænker at hun sælger sig selv, men "bare" sælger sex. Wink 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Iscenesat Virkelighed skrev, for 9 minutter siden:

Måske er det nemmere for dig at forstå, hvis ikke du tænker at hun sælger sig selv, men "bare" sælger sex. Wink 

Måske I.V., men også kun måske...

OK, så sælger hun "bare" sex, men er altså også gravid samtidig (GP med turbo!).

Jeg vil nødigt spørge hende denne tråd drejer sig om.

For hendes veninde er nemlig lige i en anden tråd der er startet om samme pige, blevet lidt pissed over at en bruger herinde overhovedet har tvivlet på, at pigen er i 6. md.:P

Så jeg kunne da godt tænke mig en enetime med dig, hvorunder du så måske kunne forklare mig lidt mere om det - men det er vel ikke muligt eller hvad?

Jeg har ingen børn endnu, men vil meget gerne have det - ja, måske det ligefrem er forklaringen på min mangel på forståelse her?;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...