Hop til indhold
Dude

Jenny Rødovre - ikke seriøs

Recommended Posts

Prøvede at lave en aftale med Jenny der har fået blandet anmeldelse herinde. Fik en aftale i stand med hende hvor hun selv kom med foreslået tidspunkt. Kører 40km for at stå ved en dør der ikke bliver åbnet, en tlf. der ikke bliver taget, for til sidst at få en sms om at hun ikke har tid i dag. Forsøg på at forklare hende om aftaler var pointless, jeg var ignoreret fra da af. Så om hun lever op til forventningerne eller ej aner jeg ikke, jeg gider ikke spilde mere tid på tøsen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Dude skrev, for 17 timer siden:

Prøvede at lave en aftale med Jenny der har fået blandet anmeldelse herinde. Fik en aftale i stand med hende hvor hun selv kom med foreslået tidspunkt. Kører 40km for at stå ved en dør der ikke bliver åbnet, en tlf. der ikke bliver taget, for til sidst at få en sms om at hun ikke har tid i dag. Forsøg på at forklare hende om aftaler var pointless, jeg var ignoreret fra da af. Så om hun lever op til forventningerne eller ej aner jeg ikke, jeg gider ikke spilde mere tid på tøsen.

 

Det er ikke i orden. Har lyst til at booke hende og ikke møde op. Men så ender det hele nok i karrusel ;-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
sejler31 skrev, for 2 timer siden:

Det er ikke i orden. Har lyst til at booke hende og ikke møde op. Men så ender det hele nok i karrusel ;-) 

 

Det er måske mig som er gammeldags. Men er det ikke ligeså slemt som når pigerne brænder en af?

Bare fordi Jenny er en idiot med dårlige maner, behøver du vel ikke også være det?

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

GP der  brænder fyrer af VS fyrer der brænder gp af. Tror jeg fyrer fører med en vis margin. Stadig ærgerligt når det sker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...