Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været en flittig læser af Eroguide, og gæst hos diverse skønne Gudinder igennem de seneste 15-20 års tid. Af mine favoritter tænker jeg stadig tilbage på feks Freja og Olivia fra hedengangne A-Gruppen. Jeg har dog først nu oprettet mig som bruger hos Eroguide, da jeg nu har brug for nogle et godt råd fra jer kære brødre.... :-)

Jeg har tænkt mig at nyde en halv eller hel time i morgen hos enten Marlene hos Mon-Cherie eller Malua hos Sexy Secret. Jeg har aldrig besøgt Malua før, men har læst en del fine anbefalinger af hende. Jeg kan dog ikke helt læse mig til om hun kysser rigtigt, hvilket er en vigtig del af sådan en GFE som jeg oftest søger. Jeg har været hos Marlene for et par år siden, og synes at hun er en dejlig pige, som jeg umiddelbart husker gav en fin GFE oplevelse.

Kan jeg ikke få noget input fra jer - hvem ville I besøge og hvorfor?

Jeg er selvfølgelig også modtagelig for andre anbefalinger.... Har haft fine oplevelser med bla Salma, som jo er et super lækker kvindfolk :-)

God aften!

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest umiaqse

Marlene har jag inte besökt, men Malua .... :wub:

Kyssar är en viktig del även för mig, men jag kan inte komma ihåg hur det var med Malua... hon var så vansinnigt läcker att jag helt glömt bort den detaljen :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske lidt sent at svare :) men kan kun varmt anbefale Malia. Hun er helt klart min all time favourite. Med ægte kys og meget nærværende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...