Hop til indhold

Recommended Posts

Har udgivet denne i en anden tråd også, men synes egentlig den skal ligge i en ny tråd, da det er en enkelt pige der anmeldes. Ved ik lige hvordan jeg sletter den anden.... Sorry.... men her kommer den. Frisk fra besøg i dag.

Efter mange spørgsmål fra min side og meget hjælp fra jeres skylder jeg en anmeldelse efter mit besøg i Århus og hos PP. 

jeg havde pr sms lavet en aftale om at mødes med Jeep kl. 10 næste formiddag, måtte udskyde det 15 minutter, hvilket blev bekræftet var ok. Jeg blev modtaget og vist ind af en sød og smilende pige, som jeg ud fra svar her i tråden antager var Mint. Skulle lige låne toilettet hvor jeg nær havde torpederet en lidt ældre thai derude med et håndklæde svøbt om sig. 

Tilbage i rummet spurgte jeg efter Jeep, som dog ikke var mødt på job endnu? Men bare tag tøjet af og vent.... hmmm... hvor længe mon det skulle tage? Heldigvis hørte jeg hoveddøren åbne sig mindre end et minut senere, og jeg antog at nu var Jeep ankommet....

Døren gik op og ind kom hun så, og jeg havde været spændt, og glædet mig, baseret på første anmeldelse i denne tråd. Og lad mig med det samme sige at også jeg synes hun er en smuk pige. Lille, slank, smukt ansigt og flotte bryster, i en efter min smag passende størrelse(skulle jeg senere erfare). 

straks i gang med massage uden at spørge ind til hvad jeg ønskede. Ingen outstanding massage. Nærmere let berøring og hurtigt fokus på de erogene dele. Efter kort tid kom det obligatoriske; "Turn around"... og straks efter spørgsmålet om hvad jeg ønskede.

jeg fik det jeg kom efter, og efter et bad var jeg ude af døren igen efter ca. 45 minutter, rigtigt godt tilpas 

God valuta for pengene (specielt sammenlignet med de priser de har i København). Rigtig smuk pige, med rigtig flot krop. Hvad angår udseendet er hun nr. 1 af de thai piger jeg har mødt i Århus (kun den meget slanke og spændstige version af Cream, som hun var for nogle år siden kan måle sig) Af dem jeg har mødt i DK inkl. København vil jeg sige at hun ligger i top 7-8 stykker, og jeg har mødt en del. 

 Jeg godt kan finde på at besøge Jeep næste gang jeg skal til Århus, med mindre jeg skal stoppe i Fredericia og møde Ann, som jeg har læst meget om, men aldrig haft glæden af, da hun ikke har været der når jeg har spurgt.

God dag derude fra en glad Kjøwenhavner 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Honda
En erfaren nybegynder skrev, for 12 timer siden:

Har udgivet denne i en anden tråd også, men synes egentlig den skal ligge i en ny tråd, da det er en enkelt pige der anmeldes. Ved ik lige hvordan jeg sletter den anden.... Sorry.... men her kommer den. Frisk fra besøg i dag.

Efter mange spørgsmål fra min side og meget hjælp fra jeres skylder jeg en anmeldelse efter mit besøg i Århus og hos PP. 

 

Hej Erfaren Nybegynder. Vi er mange som godt kan lære af din pligtfølelse overfor at nyde men også yde. Og tak for en god anmeldelse.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...