Mistery66 2 Skrevet 29. Marts, 2017 Er der nogle der har prøvet Lulu fra Århus? https://annoncelight.dk/showad/219379 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Scorpio 9 Skrevet 29. Marts, 2017 Ser noget ældre ud end hvad der annonceres med(jeg skyder minimum 10 år ældre). Konditionen holder heller ikke til mere end 3-5 minutters aktivitet(decideret hivende efter vejret). Beklagede sig over et ømt underliv(de tanker den oplysning ansporer), "fik lov" til selv at hive i banditten og færdiggøre arbejdet efter de føromtalte 3-5 minutters indstats fra hendes side. Hun havde ikke lyst til bad hverken før eller efter. Lyder det som penge der er godt givet ud? Så velbekomme. Det er omkring et halvt år siden, endog også til en lidt højere pris. Udseende er så objektivt at jeg ikke vil udtale mig om det, de uskarpe billeder vil jeg gætte på er af hende. Jeg var helt grøn som sexkøber.... Hun ringede iøvrigt tilbage på en SMS, mange timer senere og længe efter midnat. Er diskretion vigtigt, så skal det nok også i overvejelsen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mistery66 2 Skrevet 31. Marts, 2017 Tak, tror jeg holder mig væk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg