Hop til indhold
Mr1time

Rossa - Odense - nu med nye bryster

Recommended Posts

Har lige været forbi Rossa https://annoncelight.dk/showad/207346 og det er jo ikke første gang jeg har besøgt hende.

hun har ikke været i Odense i mange måneder, og nåede ikke at besøge hende i Svenborg, sidst hun var i DK.

nu har hun ikke længere de store bløde bryster som jeg ellers har nydt, hun har som så mange andre fået dem løftet. Jeg kan nu stadig bedst lide dem hun havde før, men har heller aldrig været skidevild med silikone bryster.

havde bestilt 30 min til kr.800.- og hun leverede varen som hun plejer. Blow, 69 og 3 stillinger blev det til, inden den gamle mand var tømt.

det er ikke diskret, ligger ved stort lyskryds hvor der samtidig er vejarbejde, så der er vildt mange mennesker på gaden. Hun fortalte dog at hun har mulighed for at lukke os ind af en dør i gården istedet for, og så er det vist diskret.

hun bliver her ca. 1 måned hvis der er gang i biksen, men fortalte at det ikke var sikkert at det blev på samme adresse hele perioden.

jeg blev tømt, tilfreds, glad og klar til dagens arbejde :-) så dejligt besøg, men øv for silikone

 

Redigeret af Mr1time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg snakkede med hende om det sidst hun var i Svendborg. Jeg har ikke set dem endnu, jeg håber de er flotte.

Der var 2 grunde - hun er en lille spinkel pige og de uforholdsmæssige stor bryster var ved at blive et problem for ryggen.

Den anden grund var at hun syntes hun havde meget svært ved at finde pænt tøj. Der bliver simpelthen ikke syet tøj til piger der er bygget som hun var....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej med jer

Jeg var også bare HELT vild med hendes store bløde bryster. Bevares - de var da ikke vildt faste og ja de hang da også lidt. Men de var ÆGTE og bare rigtigt dejlige "berøringsgode". Så jeg melder mig i koret under dem der synes det er rigtigt ærgerligt at hun har fået lavet noget ved dem. Men kan da samtidigt også rigtigt godt forstå de argumenter hun har haft. Ikke fedt at gå rundt med ondt i ryggen pga babs og nutte. (ikke at jeg har prøvet det)

Men er de fyldt ud med silicone eller er de "bare" løftet lidt. Virker da lidt mærkeligt hvis hun klager over ondt i ryggen og så får fyldt mere i. Kan du give lidt input om det Mr1time?

Ville være rigtigt godt hvis hun bliver lidt endnu, så må jeg absolut en tur forbi. Hun er super sød og dejlig. Silibabser eller ej... :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg
22 cm and thick skrev, for 42 minutter siden:

 

Men er de fyldt ud med silicone eller er de "bare" løftet lidt. Virker da lidt mærkeligt hvis hun klager over ondt i ryggen og så får fyldt mere i. Kan du give lidt input om det Mr1time?

 

Har ikke lige det store kendskab til hvordan man ordner bryster, men nu er de runde og faste. Tror altså ikke man kan få dem til at sidde sådan uden silikone, men som sagt har jeg ikke en skid forstand på det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ikke andet for end vi må spørge hende. Jeg vil da tro at de under ombygningen har mistet noget vægt, eller måske er det et spørgsmål om hvordan det trækker forskelligt i kroppen med en anderledes vægtfordeling.....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi i går. Der er tale om et brystløft og lidt fylde, som jeg forstod det. Lækre bryster i hvert fald. De sad perfekt :)

Det var mit første besøg hos hende. De gode anmeldelser fik mig af sted. Hun er smukkere end på billederne! Jeg blev meget positivt overrasket, og så er hun lidt et nips. Rigtig lækkert. Mega spændstig krop, intet sad forkert.

Udmærket blow, glimrende sex. Hele oplevelsen kunne have været meget bedre, hvis kemien havde været i top. Det var positivt nok, men jeg savnede lige prikken over i'et. Så jeg kommer ikke igen, men jeg kan helt sikkert godt se hvordan andre kan være kæmpe fan af hende, for hun er sød og rigtig køn :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...