Hop til indhold
NoBS

Fra Ranglebær til Fiskeduft

Recommended Posts

Så giKK

Vores ranglebær elskende tunge ekvilibrist forlader os - tilgivende. Vil savne dig min ven.

Den selvudråbte uddannelsesparate smækkede til agent provocateur med sit læsehandicap.

Dobbelt K kunne ej finde Esbergensis, nappede sig et par torsk og kogte dem i olie.

Stadig ingen spor af den klartseende rapkæftede - kom tilbage til os.

Fornærmede selvhøjtidelige bedrog sig og gik i alle fælder af lagt af lysmesteren.

Limfjordens pladespiller tog sig nok en runde med konspirationer og kedsomhedens bitre piller.

Deres skribent tog mange skrammer - men flyver stadig med Ryan.

 

Redigeret af NoBS

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoBS skrev, for 3 timer siden:

Så giKK

Vores ranglebær elskende tunge ekvilibrist forlader os - tilgivende. Vil savne dig min ven.

Den selvudråbte uddannelsesparate smækkede til agent provocateur med sit læsehandicap.

Dobbelt K kunne ej finde Esbergensis, nappede sig et par torsk og kogte dem i olie.

Stadig ingen spor af den klartseende rapkæftede - kom tilbage til os.

Fornærmede selvhøjtidelige bedrog sig og gik i alle fælder af lagt af lysmesteren.

Limfjordens pladespiller tog sig nok en runde med konspirationer og kedsomhedens bitre piller.

Deres skribent tog mange skrammer - men flyver stadig med Ryan.

 

Pas på med den slags. Det havner lynhurtigt på Rolands site til almindelig spot og spe, og der går ikke længe, før det bliver noteret ovre i slamsiloen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Borende X skrev, 1 time siden:

Pas på med den slags. Det havner lynhurtigt på Rolands site til almindelig spot og spe, og der går ikke længe, før det bliver noteret ovre i slamsiloen.

Det kan man nok ikke forhindre alligevel - so be it :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
NoBS skrev, for 10 timer siden:

Så giKK

Vores ranglebær elskende tunge ekvilibrist forlader os - tilgivende. Vil savne dig min ven.

Den selvudråbte uddannelsesparate smækkede til agent provocateur med sit læsehandicap.

Dobbelt K kunne ej finde Esbergensis, nappede sig et par torsk og kogte dem i olie.

Stadig ingen spor af den klartseende rapkæftede - kom tilbage til os.

Fornærmede selvhøjtidelige bedrog sig og gik i alle fælder af lagt af lysmesteren.

Limfjordens pladespiller tog sig nok en runde med konspirationer og kedsomhedens bitre piller.

Deres skribent tog mange skrammer - men flyver stadig med Ryan.

 

Yahya - hva sker der for dig?:shock:

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, Lige nu:

Yahya - hva sker der for dig?:shock:

Har droppet Koranen - og skrewet op for synonymbibelen :D

Ku' du ikk' i' det? Der står da vi vil savne dig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
NoBS skrev, Lige nu:

Har droppet Koranen - og skrewet op for synonymbibelen :D

Ku' du ikk' i' det? Der står da vi vil savne dig :D

Jeg elsker det !

Jeg kommer også til at savne jer.:cry:

Sindssyg god humor, du holder dig, altså :P - har overlæge Jacobsen efterladt dig lidt bevidsthedsudvidende.:D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, Lige nu:

Jeg elsker det !

Jeg kommer også til at savne jer.:cry:

Sindssyg god humor, du holder dig, altså :P - har overlæge Jacobsen efterladt dig lidt bevidsthedsudvidende.:D

 

Jeg er gået naturligt - svampe fra Matas og syre fra Statoil :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Borende X skrev, for 7 timer siden:

Pas på med den slags. Det havner lynhurtigt på Rolands site til almindelig spot og spe, og der går ikke længe, før det bliver noteret ovre i slamsiloen.

Roland, er det ikke ham med el-klaveret?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
NoBS skrev, for 1 minut siden:

Jeg er gået naturligt - svampe fra Matas og syre fra Statoil :D

Blandet med røgtåger fra Chai the, røget på en muggen fredspibe :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, Lige nu:

Blandet med røgtåger fra Chai the, røget på en muggen fredspibe :P

Og 2 stikpiller i røveren :D .... Uddelt på banal jysk....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er blevet gjort opmærksom på at det hedder ringlebær?

Jeg er i vildrede :rolleyes:

Redigeret af NoBS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
NoBS skrev, for 4 minutter siden:

Er blevet gjort opmærksom på at det hedder ringlebær?

Jeg er i vildrede :rolleyes:

NoBS, jeg, den ærede røvslikker iler straks med en forklaring.

"Ranglebær" har jeg aldrig hørt det omtalt som. Synes også det giver associationer til rangler og kravlegårde.:D

"Ringlebær" er muligvis korrekt:

http://marensblog.dk/harvaekst/

Det forudsætter at brugen af udtrykket bliver så alm. anerkendt at DK sprognævn optager det i de officielle sprog.;)

Jeg har dog aldrig hørt det benævnt som andet end  "dingleribs".

Min svoger fra Sjælland, introducerede mig for udtrykket, for godt 10 år siden.

Udtrykket dingleribser officielt optaget i slangordbogen på Slangster.dk

http://www.slangster.dk/d/dingle-ribs

Dog kunne man anføre at klumper på størelse med ribs i  røvskægget, næppe er realistisk. Men måske udtrykket kommer af at ribs sider på en stilk(håret) og dingler.

Jeg elsker at slikke numsehul på en kvinde - Men helst nyvasket,  uden bær af nogen art, herunder kondylomer:-o, også gerne uden hår og meget gerne ubleget.:P

Her er afslutningsvist lidt sangtekst til at forklare lidt mere om dingleribs til de intereserede:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 19 timer siden:

Dog kunne man anføre at klumper på størelse med ribs i  røvskægget, næppe er realistisk

Det er absolut ikke urealistisk, hvis man bruger toiletpapir og ikke knubber sig bagi ved brusebad - men mener nu det hedder dinglebær - og de kan hurtigt blive større end ribs ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Jernsvinet skrev, 1 time siden:

Det er absolut ikke urealistisk, hvis man bruger toiletpapir og ikke knubber sig bagi ved brusebad - men mener nu det hedder dinglebær - og de kan hurtigt blive større end ribs ;-)

Hvis man ikke bruger toiletpapir, må man bruge hånden?:P

Går man i brusebad må man regne med knopper bagi?:P

Ja, det er sgu ikk let at være mand med hang til dingle...:D

Undskyld, Jernsvinet, men kunne ikke lade være, selvom jeg godt forstår meningen med det du skriver.:P:D

Dinglebær er også et godkendt udtryk:

http://gadesprog.dk/udtryk/dinglebaer

Takker for bidraget.

Til orientering er bærrenes fremtid truet af dette her fænomen:

http://www.b.dk/globalt/vaersgo-at-skylle-sprinkle-spule-foenne-og-deodorisere

Værsgo at skylle...:D

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, 1 time siden:

Hvis man ikke bruger toiletpapir, må man bruge hånden?:P

Nej, jeg bruger en alm. håndbruser med turbofunktion - og så en vaskeklud eller gæstehåndklæde, som kan bruges flere gange, da den ikke bliver beskidt og det kun er fugtighed, der skal aftørres.

Det er inspiration fra Marokko, hvor man bruger en vandkande + venstrehånd - men det synes jeg er ulækkert og har så selv opfundet dette lavteknologiske japanske system, som med en fornuftig indretning af badeværelset, hvor man kan nå Damixa blandingsbatteriet fra toiletsædet, er mit bedste bud på at undgå dinglebær og spare toiletpapir;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
Jernsvinet skrev, Lige nu:

Nej, jeg bruger en alm. håndbruser med turbofunktion - og så en vaskeklud eller gæstehåndklæde, som kan bruges flere gange, da den ikke bliver beskidt og det kun er fugtighed, der skal aftørres.

Det er inspiration fra Marokko, hvor man bruger en vandkande + hånden - men det synes jeg er ulækkert og har så selv opfundet dette lavteknologiske japanske system, som med en fornuftig indretning af badeværelset, hvor man kan nå Damixa blandingsbatteriet fra toiletsædet, er mit bedste bud på at undgå dinglebær og spare toiletpapir;-)

Det lyder fandenmig avanceret :P

Men hvis det virker for dig... virker det måske også for mig. Ja, jeg ringer til en håndværker og får et overslag over flytning af bruseamatur eller WC på mandag.:D Eller opsætning af et bidet ved siden af kummen...:D

Turbofunktion?

Vel ikke en decideret højtryksspuler?

For det kan man da komme frygtelig galt af sted med, husker jeg fra en sag i Esbjerg(tror jeg). Her spulede nogle arbejdskolleger for sjov op bagi bukserne på en af de andre, med en kraftig spuler til at rense fiskekuttere af med i bunden. Manden døde mig bekendt af et perforeret tarmystem, UHA.

Nej spøg til side.

De der engangs skumgummivaskeklude med rent vand er nemlig også supergode. De må bare ikke smides i toilettet, men det ved en mand jo godt.;)

Og så får flere og flere de japanske toiletter monteret - det skåner jo også regnskoven.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 3 timer siden:

De der engangs skumgummivaskeklude med rent vand er nemlig også supergode

Ja, de er gode til at blive rød og øm med bagi, da de alligevel ikke tager det hele og man må bruge en mængde. Koldt - eller lunkent vand på stjernen - det er godt og det virker 100%.

Anilingus skrev, for 3 timer siden:

Turbofunktion?

Ja, vælg en håndbruser med max 2 funktioner - en alm. spreder og så nogle få stråler (det er min erfaring, at dem med mange funktioner, ofte hurtigt bliver utætte, hvis de ikke allerede er det ved købet - og så er det også besværligt at afprøve 5 - 7 funktioner, inden man finder en der dur) - og så skal der sidde et turbohjul indeni, således at strålen afbrydes og det, der så kommer ud rammer hårdere. Af og til stopper jeg også nogle af hullerne til for at få tilstrækkeligt med tryk på nogle få dyser, fremfor flere halvslappe, der ikke kan massere røvhullet ordentligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...