Hop til indhold
sejler31

Rigtig dårlig oplevelse med Anna på Citygirls i Helsingør

Recommended Posts

Har besøgt Citygirls piger i årtier og fået mange gode oplevelser. Men mit sidste besøg, hvor svenske Anna havde vagt var under al kritik. 

Der var to piger på vagt den aften og jeg havde svært ved at beslutte mig hjemmefra. Ringede derfor og spurgte om jeg kunne møde pigerne inden. Det var helt i orden. Anna kom som den 1. ind til mig. Hun levede ikke op til billederne. Brysterne hang og det har jeg det svært med. Jeg bestilte derfor kun svensk. Annas svar var, at det kun er 8 minutter og opfordrede mig til at bestille en dyere ydelse. Jeg var paf. Den har jeg aldrig oplevet før. Der var godt nok kun en time til lukketid og hun havde måske ikke tjent nok?. Jeg forklarede, at jeg havde fået den ydelse flere gange før og tiden altid havde været passende uden at have fokus på 8 minutter. Stemningen blev utrolig dårlig og jeg bad om at hilse på den anden pige, som aftalen var med mutter. Annas svar var løgnagtigt, at de begge nu var optaget resten af aftenen. Jeg gav ikke op og spurgte Mutter om den anden pige var ledig og det var hun. Fik så endelig rykket den af.

Hold jer langt væk fra Anna.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du havde vel bestilt olie svensk til kr. 500. Reelt skulle du så have betalt for 12,5 minutter. 

 

Mellemregning

  • Minut pris for en time kr. 33,33
  • Minut pris for en halv time 36,66
  • estimeret minut pris for olie svensk kr. 40 

Uanset hvad så er der tale om en meget kort ydelse, som måske indimellem bliver svær at overholde, hvorfor hun måske har sagt 8 min. Det er en underlig ydelse. det samme gælder cocktails, for her oplyser man ikke den betalte tid, og det skal nok ikke forstås således at det må tage den tid det tager. 

Men når al dette er sagt, så var det nok bare dumt at vælge en pige, hvor hendes bryster ikke faldt i din smag. Så det med at holde sig helt, det måske lide at stramme den lidt for meget. 

Men det jo godt - Du fik en god oplevelse med en pige der faldt i din smag. Så hvis man ser klinikkens måde at håndtere den kritiske situation, så er det vel passende at rose klinikken for deres håndterring af sagen.  Det faktisk det jeg hæfter mig mest ved i din anmeldelse

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes et eller andet sted kun det er flot af Anna at informerer dig om de praktiske ting inden du køber noget du kommer til at fortryde.. 

Jeg har før stået og forklaret hvordan og hvorledes og brugt flere minutter på det bare for at "idioten" efterfølgende vælger den anden pige og så det sku knap så fedt at have stået blottet på den måde.. Men hvis det er forløbet som du skriver så det selvfølgelig ikke okay fra Annas side af selvom jeg udemærket godt kan forstår hvorfor man vælger at sige som hun gjorde.. Man skal lade være med at drage konklusioner omkring pigernes grunde hvis man ikke selv kender følelsen af at have stået blottet foran en komplet fremmed og skulle forklarer frem og tilbage for derefter at bare blive afvist..

Der er piger der har sværere ved den form for oplevelse end andre.. Jeg er nået dertil hvor jeg bare finder det træls men ikke andet.. I starten for 2 år tilbage var det mere end bare træls.. Nu har jeg så også lært at speedtalke når jeg skal forklarer længere ting så jeg ikke bruger et kvarter på det som i starten.. Hahaha..

Når men det korte af det længe er at jeg godt kan se Annas fejl hvis det er sket som du skriver men jeg vil også sige at dine fejl unægteligt også skinner klart igennem.. God stemning skal man være to til at skabe;)..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tænker at Anna var rigtig sød her og ville informere om at man kunne nå mere f.eks. på en halvtime, end svensk 500 kroner for svensk cirka 10-12 minutter 600 for fransk cirka 10-12 minutter i princippet 1100 måske mere kender ikke priserne på city girl, men der er en smule at løbe på ikke meget lige nok til at se pigen i øjnene og takke af man får faktisk 8 -10 minutter gratis, hvis man tænker på enkelt ydelser.

hun var bare høflig.

og til Jennifer, jeg har det ikke særligt godt med at afvise en pige de få gange jeg skulle tage stilling, og tænker altid nu er hun skuffet osv osv men omvendt det har hun nok prøvet mange gange før, hvis hun ikke er helt ny i faget. Men synes faktisk ikke det er sjovt så vælger for det meste kun de steder hvor der er en at vælge i mellem, det er egnet til min samvittighed

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desuden finder jeg denne oplevelse, uden jeg kan snakke på sejlerens vegne for en dårlig oplevelse i den lettere ende. der florer langt mere dårlige anmeldelse herinde hvor pigerne helst gerne vil have pengene og er ligeglad om gæsten får en god oplevelse...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, for 1 time siden:

 

og til Jennifer, jeg har det ikke særligt godt med at afvise en pige de få gange jeg skulle tage stilling, og tænker altid nu er hun skuffet osv osv men omvendt det har hun nok prøvet mange gange før, hvis hun ikke er helt ny i faget. Men synes faktisk ikke det er sjovt så vælger for det meste kun de steder hvor der er en at vælge i mellem, det er egnet til min samvittighed

Jeg vil sige at der er situationer hvor det er mere irriterende end andre.. De situationer hvor gæsten ikke har fået svar på priserne fra telen ( altså overhoved ikke spurgt hende men venter med at spørge pigen) og man så skal står der i sit pikante undertøj og forklarer og man føler at gæsten lige har fået set hele herligheden og så efterfølgende vælger at gå er mere irriterende end hvis man kun lige hurtigt har sagt hej og præsenteret sig selv.. Det kan godt føles som "okay så han skulle bare lige glo og så gå han hjem og hiver sig i bananen imens billedet stadig er friskt i erindringen"..

Eller f.eks er der den her ene gæst jeg efterhånden har hilst på et halvt 100 gange og han har endnu ikke købt noget.. Det pisse irriterende rent ud sagt.. Sidste gang fik han endda lige taget på mit ene bryst inden jeg fik reageret fordi jeg regner med der er respekt for at man selvfølgelig ikke gør sådan noget og "true to carakter" så vælger han derefter at spørge om oral uden kondom som han gør hver gang og så gå fordi jeg ikke tilbyder det.!! Idiot tænker man bagefter og faktisk er man mest sur på sig selv fordi man burde have set hånden komme..

Men at jeg ikke falder i alles smag og man derfor vælger at gå har jeg stor respekt for.. Fordi ligesom vi ikke skal betjene alle gæster der gerne vil besøge os skal i gæster jo heller ikke vælge alle piger der gerne vil betjene jer.. Fair skal være fair fra begge sidder af..

Men for at vende tilbage til anmeldelsen så tror jeg du har meget ret i det du siger..

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 17 minutter siden:

Jeg vil sige at der er situationer hvor det er mere irriterende end andre.. De situationer hvor gæsten ikke har fået svar på priserne fra telen ( altså overhoved ikke spurgt hende men venter med at spørge pigen) og man så skal står der i sit pikante undertøj og forklarer og man føler at gæsten lige har fået set hele herligheden og så efterfølgende vælger at gå er mere irriterende end hvis man kun lige hurtigt har sagt hej og præsenteret sig selv.. Det kan godt føles som "okay så han skulle bare lige glo og så gå han hjem og hiver sig i bananen imens billedet stadig er friskt i erindringen"..

Eller f.eks er der den her ene gæst jeg efterhånden har hilst på et halvt 100 gange og han har endnu ikke købt noget.. Det pisse irriterende rent ud sagt.. Sidste gang fik han endda lige taget på mit ene bryst inden jeg fik reageret fordi jeg regner med der er respekt for at man selvfølgelig ikke gør sådan noget og "true to carakter" så vælger han derefter at spørge om oral uden kondom som han gør hver gang og så gå fordi jeg ikke tilbyder det.!! Idiot tænker man bagefter og faktisk er man mest sur på sig selv fordi man burde have set hånden komme..

Men at jeg ikke falder i alles smag og man derfor vælger at gå har jeg stor respekt for.. Fordi ligesom vi ikke skal betjene alle gæster der gerne vil besøge os skal i gæster jo heller ikke vælge alle piger der gerne vil betjene jer.. Fair skal være fair fra begge sidder af..

Men for at vende tilbage til anmeldelsen så tror jeg du har meget ret i det du siger..

Der er bare nogen mænd, der ingen pli har, har svært ved situationsfornemmelser. Ikke at jeg er en helgen, jeg laver også "fejl" eller når tingene falder en smule uheldig ud og det er ikke altid at jeg opdager det . Men har dybt respekt og vil i virkeligheden ikke sårer nogen. der var en på tidspunkt der kaldte min facon hjerteligt og akavet, to modsætning der forenes på en firnulige måde, så nogen ser det måske som charmerende. Man skal nok tænke langt de fleste gæster mener det godt, det er ikke bare altid at man lige kan gennemskue denne godhed.

At man viser uniformen " det lækre og pikante undertøj" kan gøre det mere kompliceret, Jennifer du er nok med garanti en fryd for øjet, men hvis man præsenteret sig selv i en mindre vovede men stilfuld tøj så vil det måske være anderledes bare en tanke. Ved ikke om min tese er rigtigt, men tænker man er mere ligeværdige. måske skulle du prøve det som et forsøg.  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, den 29/3/2017 at 02:16:

Du havde vel bestilt olie svensk til kr. 500. Reelt skulle du så have betalt for 12,5 minutter. 

 

Mellemregning

  • Minut pris for en time kr. 33,33
  • Minut pris for en halv time 36,66
  • estimeret minut pris for olie svensk kr. 40 

Uanset hvad så er der tale om en meget kort ydelse, som måske indimellem bliver svær at overholde, hvorfor hun måske har sagt 8 min. Det er en underlig ydelse. det samme gælder cocktails, for her oplyser man ikke den betalte tid, og det skal nok ikke forstås således at det må tage den tid det tager. 

Men når al dette er sagt, så var det nok bare dumt at vælge en pige, hvor hendes bryster ikke faldt i din smag. Så det med at holde sig helt, det måske lide at stramme den lidt for meget. 

Men det jo godt - Du fik en god oplevelse med en pige der faldt i din smag. Så hvis man ser klinikkens måde at håndtere den kritiske situation, så er det vel passende at rose klinikken for deres håndterring af sagen.  Det faktisk det jeg hæfter mig mest ved i din anmeldelse

 

Du har ret. Klinikken skal have ros for at bakke mig op i den aftale jeg havde med mutter. Hun udtrykte enda at det var forkert af Anna. Beklager jeg overså denne info. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 29/3/2017 at 06:35:

Jeg synes et eller andet sted kun det er flot af Anna at informerer dig om de praktiske ting inden du køber noget du kommer til at fortryde.. 

Jeg har før stået og forklaret hvordan og hvorledes og brugt flere minutter på det bare for at "idioten" efterfølgende vælger den anden pige og så det sku knap så fedt at have stået blottet på den måde.. Men hvis det er forløbet som du skriver så det selvfølgelig ikke okay fra Annas side af selvom jeg udemærket godt kan forstår hvorfor man vælger at sige som hun gjorde.. Man skal lade være med at drage konklusioner omkring pigernes grunde hvis man ikke selv kender følelsen af at have stået blottet foran en komplet fremmed og skulle forklarer frem og tilbage for derefter at bare blive afvist..

Der er piger der har sværere ved den form for oplevelse end andre.. Jeg er nået dertil hvor jeg bare finder det træls men ikke andet.. I starten for 2 år tilbage var det mere end bare træls.. Nu har jeg så også lært at speedtalke når jeg skal forklarer længere ting så jeg ikke bruger et kvarter på det som i starten.. Hahaha..

Når men det korte af det længe er at jeg godt kan se Annas fejl hvis det er sket som du skriver men jeg vil også sige at dine fejl unægteligt også skinner klart igennem.. God stemning skal man være to til at skabe;)..

Forstår dig. Jeg var heller ikke meget for at spørge om jeg måtte hilse på begge piger hvis. Det er normalt ikke min stil. Men denne aften var jeg meget i tvivl. Det kom alligvel bag på mig, der pludselig kunne være problemer med en ydelse jeg har fået mange gange før samme sted. ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Mutter hverken kan eller skal bestemme hvor lang tid eller hvad en ydelse skal/må koste....eller hvor lang tid en enkeltydelse skal tage. Et regnestykke hvor man deler ydelsernes tid op i hvor meget tid man får baseret på 30 min pris dur altså heller ikke. En halv times pris og indhold er sat sammen alene for at få mænd til at købe dette, fordi at det er langt nemmere at have blandet sex i en halv time. En 'bestemt betalte' ydelser.

Hvis Anna mener at hun vil bruge 8 min (?) på svensk.....så har hun altså ret til det, ligesom at en gæst så har lov til at sige nej tak. 

Hvorfor lave en anmeldelse om et besøg som ikke skete.....istedet for at skrive om hende som du fik ydelsen af......

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 9 minutter siden:

Mutter hverken kan eller skal bestemme hvor lang tid eller hvad en ydelse skal/må koste....eller hvor lang tid en enkeltydelse skal tage. Et regnestykke hvor man deler ydelsernes tid op i hvor meget tid man får baseret på 30 min pris dur altså heller ikke. En halv times pris og indhold er sat sammen alene for at få mænd til at købe dette, fordi at det er langt nemmere at have blandet sex i en halv time. En 'bestemt betalte' ydelser.

Hvis Anna mener at hun vil bruge 8 min (?) på svensk.....så har hun altså ret til det, ligesom at en gæst så har lov til at sige nej tak. 

Hvorfor lave en anmeldelse om et besøg som ikke skete.....istedet for at skrive om hende som du fik ydelsen af......

Det var vist nok Anna der fortalte ham at hun syntes han skulle tage en anden ydelse end den han ønskede og forklarede ham hvorfor..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Romantikeren skrev, den 29/3/2017 at 09:51:

... og til Jennifer, jeg har det ikke særligt godt med at afvise en pige de få gange jeg skulle tage stilling, og tænker altid nu er hun skuffet osv osv .... Men synes faktisk ikke det er sjovt så vælger for det meste kun de steder hvor der er en at vælge i mellem, det er egnet til min samvittighed

Jeg har det på samme måde.

Jeg har derfor allerede hjemmefra besluttet, hvilken pige jeg vil "lære nærmere at kende", hvis det er et sted med flere piger. Derfor har jeg heller aldrig prøvet at blive præsenteret for hele "personalet" på rad og række. Det leder uvægerligt min tanke hen på et nordamerikansk slavemarked.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 7 minutter siden:

Mutter hverken kan eller skal bestemme hvor lang tid eller hvad en ydelse skal/må koste....eller hvor lang tid en enkeltydelse skal tage. Et regnestykke hvor man deler ydelsernes tid op i hvor meget tid man får baseret på 30 min pris dur altså heller ikke. En halv times pris og indhold er sat sammen alene for at få mænd til at købe dette, fordi at det er langt nemmere at have blandet sex i en halv time. En 'bestemt betalte' ydelser.

Hvis Anna mener at hun vil bruge 8 min (?) på svensk.....så har hun altså ret til det, ligesom at en gæst så har lov til at sige nej tak. 

Hvorfor lave en anmeldelse om et besøg som ikke skete.....istedet for at skrive om hende som du fik ydelsen af......

Det var så mig der lavede et regnestykke. :) Jeg er helt enig med dig i, at cocktails ikke direkte er baseret på tid. Jeg lavede det kun for at få en idé om "Jamen hvad kan jeg måske forvente hvis jeg køber svensk til kr. 500"  

8 min. lyder jo ikke af ret lang tid. Det gør 10-12 min. heller ikke. Jeg kan godt forstå, at det kan give lidt problemer, hvis man som gæst ikke er klar over, at et eller andet sted, har pigen sådant set besluttet, at ydelsen skal leveres indenfor en kort tid.  Jeg husker fra en gammel debat tilbage på Venuslogen, at tiden for en cocktails, kan være forskellig fra pige til pige. Den kan sikkert også afhænge kemi m.v. 

Mit råd til mænd, der føler at de ikke får nok for pengene, eller at det gik for hurtigt er, at købe reguler tid. Eksempel vis en ½ eller hel time. Det er langt nemmere at forholde sig til. 

Nå, men bortset fra det. så synes jeg også at anmeldelsens omdrejningspunkt burde være 

1) God håndtering fra klinikkens side

2) En god beskrivelse at den pige der leverede en god service.

Det omkring Anna er rimelig uinteressant, da pigen jo ikke faldt i gæstens smag.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Det mutter bakkede ham op i var at han gerne måtte hilse på begge piger:D..

I hvertfald af hvad jeg har forstået.. Og så var de enige i at det var dårlig stil af Anna at påstår at den anden pige ikke havde tid..

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 30/3/2017 at 16:49:

I hvertfald af hvad jeg har forstået.. Og så var de enige i at det var dårlig stil af Anna at påstår at den anden pige ikke havde tid..

du har ret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...