Hop til indhold

Mørk pige

Featured Replies

Skrevet

Godaften! 

Jeg har gået med tanken om at prøve en mørk pige her i weekenden. Det har jeg faktisk tilgode. :) 

Tina fra Cap Verde er måske øverst på ønskelisten, men hun er her ikke nu. 

Yvette kunne meget vel være en mulighed, men jeg vil gerne høre monopolet, om I har gode/ dårlige erfaringer der? Hendes røv er nok i den store ende, og det er ok, men det skal heller ikke være så der kan stå en kasse øl på den ;)

-Eller er der andre spændende forslag? Jeg sætter pris på indlevelse fremfor den perfekte krop  

Tf-72

Skrevet

Tiffany på PG/SG. Då har man både indlevelse i top og den perfekte kropp. Og en sød pige som snakker dansk og engelsk.

Skrevet

Begge piger skal vist opleves! :wub:

Tak for indsparkene! 

Skrevet
Thai-fan72 skrev, den 3/28/2017 at 22:02:

Godaften! 

Jeg har gået med tanken om at prøve en mørk pige her i weekenden. Det har jeg faktisk tilgode. :) 

Tina fra Cap Verde er måske øverst på ønskelisten, men hun er her ikke nu. 

Yvette kunne meget vel være en mulighed, men jeg vil gerne høre monopolet, om I har gode/ dårlige erfaringer der? Hendes røv er nok i den store ende, og det er ok, men det skal heller ikke være så der kan stå en kasse øl på den ;)

-Eller er der andre spændende forslag? Jeg sætter pris på indlevelse fremfor den perfekte krop  

Tf-72

Tina er tilbage igen! Var selvfølgelig lige forbi, stadig ligeså dejlig som altid :)

Skrevet

TINA Fra Cape Verde - hvis du ikke ved hvem der tales om ;)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.