Hop til indhold
Guest Thai-fan72

Mørk pige

Recommended Posts

Guest Thai-fan72

Godaften! 

Jeg har gået med tanken om at prøve en mørk pige her i weekenden. Det har jeg faktisk tilgode. :) 

Tina fra Cap Verde er måske øverst på ønskelisten, men hun er her ikke nu. 

Yvette kunne meget vel være en mulighed, men jeg vil gerne høre monopolet, om I har gode/ dårlige erfaringer der? Hendes røv er nok i den store ende, og det er ok, men det skal heller ikke være så der kan stå en kasse øl på den ;)

-Eller er der andre spændende forslag? Jeg sætter pris på indlevelse fremfor den perfekte krop  

Tf-72

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tiffany på PG/SG. Då har man både indlevelse i top og den perfekte kropp. Og en sød pige som snakker dansk og engelsk.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Thatguy24
Thai-fan72 skrev, den 3/28/2017 at 22:02:

Godaften! 

Jeg har gået med tanken om at prøve en mørk pige her i weekenden. Det har jeg faktisk tilgode. :) 

Tina fra Cap Verde er måske øverst på ønskelisten, men hun er her ikke nu. 

Yvette kunne meget vel være en mulighed, men jeg vil gerne høre monopolet, om I har gode/ dårlige erfaringer der? Hendes røv er nok i den store ende, og det er ok, men det skal heller ikke være så der kan stå en kasse øl på den ;)

-Eller er der andre spændende forslag? Jeg sætter pris på indlevelse fremfor den perfekte krop  

Tf-72

Tina er tilbage igen! Var selvfølgelig lige forbi, stadig ligeså dejlig som altid :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...