Hop til indhold
arkibal

Den asiatiske kusse

Recommended Posts

Jeg håber at moderatorer og andre tilgiver et mindre sidespring:

En af årsagerne til at jeg med så stor glæde opsøger thaiklinikker i Jylland og andre steder er den asiatiske kusse.

Den fås selvfølgelig i mange udgaver, men er i gennemsnit væsentligt mindre end hos jævnaldrene danske kvinder.

Nogle vil måske med glæde huske Joy fra Herluf Trolles Gade, i tiden før klinikken skiftede ejer. Hun var ganske vist lidt for tynd og lidt for ung for mig, men hvis man holdt en femkrone op foran hendes kusse, ville den med lethed dække for hele herligheden undtagen lidt dusk for oven.

Det samme kan man sjældent sige om danske kvinder – og jo, det gør en forskel, hvis man som jeg er almindeligt udrustet.

I sidste uge havde jeg fornøjelsen af at prøve kinesisk massage på en ferietur. Det minder om thai massage, men udføres af kinesiske kvinder, som egentligt ikke ligner thai'er.

Det er muligt, at jeg var heldig, men hos Monica på adressen 'hamper.shade.congas' (What3Words) kunne jeg med lethed bytte femkronen ud med en tokrone.

Hvis nogen rejser i området og har lyst til at føle sig som Samson, så opsøg denne lækre kvinde.

 

Redigeret af arkibal

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fuck jeres useriøse kommentarer!

Jeg har været sammen med et par thai'er de seneste måneder, og ja! De er ofte -måske ikke mindre udefra set - men indvendig. Hold da op! Den sidste jeg var sammen med, der havde jeg faktisk ondt i "lillebror" efterfølgende et par dage. SÅ stram var hun - men hun var omkring sidst i 20'erne og havde bestemt "øvet" sig, inden hun mødte mig! ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Grunden til de useriøse svar er at det er postet det forkerte sted, har intet med en anmeldelse at gøre...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ratata skrev, for 5 minutter siden:

 

Grunden til de useriøse svar er at det er postet det forkerte sted, har intet med en anmeldelse at gøre...

Ok, men det går jeg nu ike så højt op i, hvor det er postet. Det er generelt fint for mig med noget input. Skal ikke misforstås, dog! ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
arkibal skrev, for 2 timer siden:

Jeg håber at moderatorer og andre tilgiver et mindre sidespring:

En af årsagerne til at jeg med så stor glæde opsøger thaiklinikker i Jylland og andre steder er den asiatiske kusse.

Den fås selvfølgelig i mange udgaver, men er i gennemsnit væsentligt mindre end hos jævnaldrene danske kvinder.

Nogle vil måske med glæde huske Joy fra Herluf Trolles Gade, i tiden før klinikken skiftede ejer. Hun var ganske vist lidt for tynd og lidt for ung for mig, men hvis man holdt en femkrone op foran hendes kusse, ville den med lethed dække for hele herligheden undtagen lidt dusk for oven.

Det samme kan man sjældent sige om danske kvinder – og jo, det gør en forskel, hvis man som jeg er almindeligt udrustet.

I sidste uge havde jeg fornøjelsen af at prøve kinesisk massage på en ferietur. Det minder om thai massage, men udføres af kinesiske kvinder, som egentligt ikke ligner thai'er.

Det er muligt, at jeg var heldig, men hos Monica på adressen 'hamper.shade.congas' (What3Words) kunne jeg med lethed bytte femkronen ud med en tokrone.

Hvis nogen rejser i området og har lyst til at føle sig som Samson, så opsøg denne lækre kvinde.

 

Det var da utroligt at man kan bruge så mange ord på at sige "Jeg har en lille pik". :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så en anmeldelse af asiatisk kusse med referencer til thaimassage i Aarhus hører hjemme under hyggesnak? Jeg takker for gode råd og fesne oneliners...

Redigeret af arkibal

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Honda
arkibal skrev, for 20 timer siden:

Jeg håber at moderatorer og andre tilgiver et mindre sidespring:

En af årsagerne til at jeg med så stor glæde opsøger thaiklinikker i Jylland og andre steder er den asiatiske kusse.

Den fås selvfølgelig i mange udgaver, men er i gennemsnit væsentligt mindre end hos jævnaldrene danske kvinder.

Nogle vil måske med glæde huske Joy fra Herluf Trolles Gade, i tiden før klinikken skiftede ejer. Hun var ganske vist lidt for tynd og lidt for ung for mig, men hvis man holdt en femkrone op foran hendes kusse, ville den med lethed dække for hele herligheden undtagen lidt dusk for oven.

Det samme kan man sjældent sige om danske kvinder – og jo, det gør en forskel, hvis man som jeg er almindeligt udrustet.

I sidste uge havde jeg fornøjelsen af at prøve kinesisk massage på en ferietur. Det minder om thai massage, men udføres af kinesiske kvinder, som egentligt ikke ligner thai'er.

Det er muligt, at jeg var heldig, men hos Monica på adressen 'hamper.shade.congas' (What3Words) kunne jeg med lethed bytte femkronen ud med en tokrone.

Hvis nogen rejser i området og har lyst til at føle sig som Samson, så opsøg denne lækre kvinde.

 

Jeg selv foretrækker en "thaifisse", som har født mindst to babyer. Ellers er den for stram til at jeg kan mærke noget. Er du sikker på at din pik er af dansk normalstørrelse? Hvor mange mm er dine kondomer i omkreds? Jeg bruger 56 mm.

Redigeret af Honda

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har opgivet asiatisk fisse, det gør alt for ondt på dem, og ofte må jeg opgive at presse den ind. :rolleyes:

Kommentaren kan med fordel læses som modvægt :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...