Hop til indhold
Larsens

her er en falsk anmeldelse af Yen Vejle

Recommended Posts

Kommentar fra Extinguisher. Egentlig burde vi slette denne anmeldelse - for den er åbenlyst planket og fake. - men denne gang lader vi den i første omgang stå. Sådan lidt til skræk og advarsel. Det er nemlig hverken første, anden eller for den sags skyld 3'dje gang at der er falske anmeldelser af stedet "Yen i Vejle". Man kan selvfølgelig opleve, at det sker en enkelt gang at en "hvid ridder" synes at skulle fremhæve sin udkårne og det skal ikke komme stedet til skade - men i det her tilfælde bærer det præg af en systematisk indsats fra de der står bag.

Dermed ikke sagt at man ikke kan få udmærkede oplevelser der, men mængden af fup-indlæg fra fupskribenter er ganske markant.

 

Så gik turen igen til Vejle. 

Jeg kørte op til Yen på Koldingvej  

Jeg havde egentlig regnet med at vælge samme pige som sidst men blev mødt af en ung ca 21 årig smuk petit thai så skiftede hurtigt mening Hvilket jeg ikke kom til at fortryde. 

Hendes massage var god med masser af frække berøringer uden at være hård også stjernen fik en tur ;)

Jeg havde bestilt B2B og FP og da jeg kom om på ryggen var jeg allerede kampklar og hun kom ud af kjolen og den strammeste lille krop kom til syne dejlige naturlige ungpigebryster og en flad mave og en lille røv hun kørte missen frem og tilbage på lille mand og det var flere gange jeg troede den var på vej ind alt imens hun kyssede mig dog uden tunge og kørte hendes bryster rundt op min krop. Hun suttede uden og det var til UG da jeg endelig fik regnhætten på satte hun sig og red mig i et langsomt og sensuelt tempo og hun satte langsomt tempoet op samtidig med at hendes åndedræt blev tungere jeg kunne nemt have kommet her men ville lige se hendes dejlig lille faste røv så om i doggy og jeg kørte som en stempelmaskine :-P og prustede som et damplokomotiv jeg hev kondomet af og kom udover hendes små ungpige bryster jeg måtte lige få vejret inden jeg kunne lunte ud i bad og fik en vand til hjemturen så endnu en god dag på kontoret. :)

Redigeret af Extinguisher
fake anmeldelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurik
Larsens skrev, for 2 timer siden:

Jeg havde bestilt B2B og FP og da jeg kom om på ryggen var jeg allerede kampklar og hun kom ud af kjolen og den strammeste lille krop kom til syne dejlige naturlige ungpigebryster og en flad mave og en lille røv hun kørte missen frem og tilbage på lille mand og det var flere gange jeg troede den var på vej ind alt imens hun kyssede mig dog uden tunge og kørte hendes bryster rundt op min krop. Hun suttede uden og det var til UG da jeg endelig fik regnhætten på satte hun sig og red mig i et langsomt og sensuelt tempo og hun satte langsomt tempoet op samtidig med at hendes åndedræt blev tungere jeg kunne nemt have kommet her men ville lige se hendes dejlig lille faste røv så om i doggy og jeg kørte som en stempelmaskine :-P og prustede som et damplokomotiv jeg hev kondomet af og kom udover hendes små ungpige bryster jeg måtte lige få vejret inden jeg kunne lunte ud i bad og fik en vand til hjemturen så endnu en god dag på kontoret. :)

Lyder lækker, men sjovt, at dette her afsnit og starten af din anmeldelse er ret meget afskrift af mike45 anmeldelse af pink i havnegade !? Pånær de sidste par linier... er det planket ?

Får du free-rides for at skrive anmeldelser for pigerne ;-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...