Hop til indhold
Nis

Marlene hos Pussygalores - på en anderledes måde

Recommended Posts

I dette indlæg vil jeg berette om en lidt anderledes oplevelse jeg havde med Marlene fra Pussygalores - og det er ikke, fordi hun opførte sig på en underlig måde, jeg ikke fik hvad jeg betale for eller lignende, men fordi jeg besluttede mig for at være sammen med hende, uden reelt at vide, hvordan hun ser ud. Jeg var efter aftalte med telefondamen blindfoldet, da hun kom ind - og hun gik ud, inden jeg tog det af igen. Afregnet blev der også med telefondamen, som skulle sige til Marlene, at hun bare skulle gøre det hun havde lyst til. Jeg bestilte altså ikke noget konkret.

Jeg nåede lige at smutte i bad. Da jeg så stod og tørrede mig kunne jeg faktisk høre telefondamen, der jokede med, at hun bare kunne tage ind, hvis Marlene ikke lige havde lyst - eller noget i den stil. Det var meget sjovt, men nok ikke tiltænkt, at jeg skulle høre det. Men det var en sød telefondame og jeg kunne godt smile lidt af kommentaren.

Grunden til at møde Marlene uden at kunne se hende er, at jeg gerne vil prøve at lade mine andre sanser end den visuelle lade komme til. Jeg ved jo godt, at hun garanteret ser brandgodt ud. Det gør de fleste hos Pussygalores. Men må også sige, at mine oplevelser varierer ud fra den kemi jeg har med pigen og generelt hendes udstråling.

Jeg vil ikke på den måde fortælle om, hvad der foregik, men jeg blev ikke skuffet over, ikke at kunne se. Det var meget intenst for mig, mere end jeg mange gange har oplevet det med en pigerne i denne branche. Jeg var lidt heldig, at Marlene kyssede mig, hvilket bare gav mig den helt perfekte fornemmelse. Jeg undersøgte hendes krop med mine hænder og følte, at jeg var ret glad for hendes bagdel, hvilket hun fnisede lidt af.. Marlene er meget sød at snakke med og jeg synes der var god stemning..

Alt i alt en super oplevelse. Den får seks stive pikke opad ud af seks mulige.

Jeg vil gerne mødes med hende igen på denne måde og udvikle oplevelsen. Til sidst vil jeg møde hende uden bind for øjnene og se, hvad jeg så tænker. Jeg glæder mig, til at genopleve det med Marlene. Og jeg er faktisk ret sikker på, at det ikke var telefondamen, men Marlene jeg var sammen med...

God dag til jer alle!

 

Redigeret af Nis

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var da fed ide og fræk fantasi. Så må du jo se, om du kan lade være med at checke hende ud på deres hjemmeside. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Det var da fed ide og fræk fantasi. Så må du jo se, om du kan lade være med at checke hende ud på deres hjemmeside. :)

Det må jeg indrømme jeg har gjort.. lidt ærgerligt egentlig. Men føler stadig at jeg ikke aner, hvordan hun ser ud.. så glæder mig til at se, om der er kemi eller ej til sidst :-)

Hvis ikke, så har jeg gjort det og har haft det godt med det alligevel..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hr Lille Niels skrev, for 1 minut siden:

Spændende tiltag! Jeg vil se frem til at læse om dine næste besøg. 

Tak for det - jeg ringede faktisk i dag, men kunne ikke få en tid.. hun er åbenbart populær, så helt uheldig kan hun da ikke være :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nis skrev, for 18 minutter siden:

Det må jeg indrømme jeg har gjort.. lidt ærgerligt egentlig. Men føler stadig at jeg ikke aner, hvordan hun ser ud.. så glæder mig til at se, om der er kemi eller ej til sidst :-)

Hvis ikke, så har jeg gjort det og har haft det godt med det alligevel..

Måske. Jeg lagde mig ved et besøg nøgen og bildfoldet, og nød hvad hun gjorde ved mig. Jeg havde besøgt hende en del gange, så det handlede for mit vedkommende om noget andet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 20 timer siden:

Lyder rigtigt cool. Desværre er jeg den type der tænder mest på det jeg ser. Hvem sagde let offer for et optifick? :shock:

Jeg sætter også meget pris på det visuelle.. måske netop derfor skulle jeg prøve noget andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nis skrev, for 21 timer siden:

I dette indlæg vil jeg berette om en lidt anderledes oplevelse jeg havde med Marlene fra Pussygalores - og det er ikke, fordi hun opførte sig på en underlig måde, jeg ikke fik hvad jeg betale for eller lignende, men fordi jeg besluttede mig for at være sammen med hende, uden reelt at vide, hvordan hun ser ud. Jeg var efter aftalte med telefondamen blindfoldet, da hun kom ind - og hun gik ud, inden jeg tog det af igen. Afregnet blev der også med telefondamen, som skulle sige til Marlene, at hun bare skulle gøre det hun havde lyst til. Jeg bestilte altså ikke noget konkret.

Jeg nåede lige at smutte i bad. Da jeg så stod og tørrede mig kunne jeg faktisk høre telefondamen, der jokede med, at hun bare kunne tage ind, hvis Marlene ikke lige havde lyst - eller noget i den stil. Det var meget sjovt, men nok ikke tiltænkt, at jeg skulle høre det. Men det var en sød telefondame og jeg kunne godt smile lidt af kommentaren.

Grunden til at møde Marlene uden at kunne se hende er, at jeg gerne vil prøve at lade mine andre sanser end den visuelle lade komme til. Jeg ved jo godt, at hun garanteret ser brandgodt ud. Det gør de fleste hos Pussygalores. Men må også sige, at mine oplevelser varierer ud fra den kemi jeg har med pigen og generelt hendes udstråling.

Jeg vil ikke på den måde fortælle om, hvad der foregik, men jeg blev ikke skuffet over, ikke at kunne se. Det var meget intenst for mig, mere end jeg mange gange har oplevet det med en pigerne i denne branche. Jeg var lidt heldig, at Marlene kyssede mig, hvilket bare gav mig den helt perfekte fornemmelse. Jeg undersøgte hendes krop med mine hænder og følte, at jeg var ret glad for hendes bagdel, hvilket hun fnisede lidt af.. Marlene er meget sød at snakke med og jeg synes der var god stemning..

Alt i alt en super oplevelse. Den får seks stive pikke opad ud af seks mulige.

Jeg vil gerne mødes med hende igen på denne måde og udvikle oplevelsen. Til sidst vil jeg møde hende uden bind for øjnene og se, hvad jeg så tænker. Jeg glæder mig, til at genopleve det med Marlene. Og jeg er faktisk ret sikker på, at det ikke var telefondamen, men Marlene jeg var sammen med...

God dag til jer alle!

 

fræk oplevelse. Hvordan kan være sikker på det ikke var telefon damen der lige tog en for "holdet"? Kunne da ellers være fedt hvis hun havde sagt tak da du gik igen:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
hotshot skrev, for 1 minut siden:

fræk oplevelse. Hvordan kan være sikker på det ikke var telefon damen der lige tog en for "holdet"? Kunne da ellers være fedt hvis hun havde sagt tak da du gik igen:)

Den røv jeg mærkede på var definitivt ikke telefondamens - med al respekt. :-)

Det sidste du skriver forstår jeg desværre ikke helt.. hvem skulle have sagt ja tak til hvad?

Del dette indlæg


Link til indlæg
hotshot skrev, for 18 minutter siden:

ikke ja tak, men at telefondamen havde sagt tak for turen, hvis det nu havde været hende kneppet dig.

Nu står alt lysende klart :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Highlow skrev, for 1 time siden:

Nu står alt lysende klart :D

Eller lyserødt klart :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...