Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har været inde på Sugardaters.dk i ca 6 uger nu og må sgu sige jeg har fået noget af et chok, det er godt nok mange unge piger fra 18-24 år der sælger jeg selv, og generelt bare mange der sælger sig selv, også mange som er i forhold hvor deres partner ikke ved noget om de er derinde og er dem utro, det har da godt nok fået mig til at tænke næste gang jeg er i forhold må jeg sige.

Jeg ved ikke om det er bedre for pigerne at sige de er sugarbabe end luder ? men nu skal jeg jo heller ikke lyde alt for heldig for har jo selv besøgt nogle af dem og fået besøg, men er bare i chok over hvor mange der er derinde og sælger sig selv, og hvor unge de er..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Måske er jeg bare en klam gammel gris, men en sugarbabe skal altså være ung og lækker :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_Man skrev, for 9 minutter siden:

Jeg har været inde på Sugardaters.dk i ca 6 uger nu og må sgu sige jeg har fået noget af et chok, det er godt nok mange unge piger fra 18-24 år der sælger jeg selv, og generelt bare mange der sælger sig selv, også mange som er i forhold hvor deres partner ikke ved noget om de er derinde og er dem utro, det har da godt nok fået mig til at tænke næste gang jeg er i forhold må jeg sige.

Jeg ved ikke om det er bedre for pigerne at sige de er sugarbabe end luder ? men nu skal jeg jo heller ikke lyde alt for heldig for har jo selv besøgt nogle af dem og fået besøg, men er bare i chok over hvor mange der er derinde og sælger sig selv, og hvor unge de er..

Hvad er det så for nogle tanker du har fået i relation til dit næste forhold. ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 11 minutter siden:

Hvad er det så for nogle tanker du har fået i relation til dit næste forhold. ? 

Jamen nu har jeg jo snakket med mange derinde fra som er i forhold og er deres partner utro, så hvis de kan være det hvorfor skulle den næste man finder ikke også kunne finde på det, for mig er det vildt der er så mange der er utro, ellers også er det bare mig der ikke føler med i tiden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_Man skrev, for 1 minut siden:

Jamen nu har jeg jo snakket med mange derinde fra som er i forhold og er deres partner utro, så hvis de kan være det hvorfor skulle den næste man finder ikke også kunne finde på det, for mig er det vildt der er så mange der er utro, ellers også er det bare mig der ikke føler med i tiden 

Jo, men nu er der jo ingen grund til at blive mistroisk, fordi utroskab sker. Det handler nok mere om, at acceptere verden, og samtidigt tænke "Det er jo ikke alle der er utro".  Der er vel ikke noget mere dræbende for et forhold end mistro, kontrol, jalousi affødt af angst for at blive hjemsøgt af utroskab. 

Man kan desværre ikke få nogen garanti, selv om mange siger at de aldrig kunne finde på det. Du ved jo sikkert også at der dræbes ca 1 i trafikken dagligt. Det forstyrrer dig næppe, når du tager en tur i bilen. Så mon ikke bare man skal sige "Sker det, så er det noget pis, og så forholder mig sig, og ellers må det ikke forstyrre ens adfærd og glæde i et forhold"

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_Man skrev, for 2 timer siden:

Jeg har været inde på Sugardaters.dk i ca 6 uger nu og må sgu sige jeg har fået noget af et chok, det er godt nok mange unge piger fra 18-24 år der sælger jeg selv, og generelt bare mange der sælger sig selv, også mange som er i forhold hvor deres partner ikke ved noget om de er derinde og er dem utro, det har da godt nok fået mig til at tænke næste gang jeg er i forhold må jeg sige.

Jeg ved ikke om det er bedre for pigerne at sige de er sugarbabe end luder ? men nu skal jeg jo heller ikke lyde alt for heldig for har jo selv besøgt nogle af dem og fået besøg, men er bare i chok over hvor mange der er derinde og sælger sig selv, og hvor unge de er..

jeg er også bekymret over alder erfaring og hvad de gør for penge , med mange skader og uheldige oplevelser tilfølge
men kan kun sørge for man selv gør det sobert, og tager de lidt ældre
gode tanker i øvrigt, og utroskab, ja jeg har nok mødt en eller to , men de vil nu ikke indrømme de er i forhold ? så det undrer mig du hører det fra dem

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

TS, har du set hvor mange unge i gymnasiealderen der i dag har bil og havde man det da man gik i gymnasiet for 20 år siden ?

Sagen er vel at i takt med at vort samfund bliver "rigere og rigere", bliver der flere og flere ting man som ungt menneske skal leve op til, hvis man skal være med på holdet.

Økonomien hertil skal jo nødvendigvis komme et aller andet sted fra. Mange gange fra forældrene, men altså også fra SD. Og i øvrigt er det vel ikke alene et område der er forbeholdt de unge piger, som du skriver, men også de unge drenge.

I gamle dage havde de unge et fritidsjob, gik med aviser, flaskedreng/pige o.s.v. Det er der ingen der gider i dag.

Jeg ser det du beskriver som en del af samfundsudviklingen, og regner med at pigerne og drengene er så meget mere modne i dag, end for år tilbage, at de har magt over, hvad de gør når de "sælger" sig selv.

Mht. utroskab, ja så sker det jo næsten udelukkende, hvis din partner ikke er tilfreds der hvor hun eller han er. Er der tilstrækkelig gnist og kærlighed i forholdet, ja så er der sjældent behov for at søge noget fremmed.

Igen, handler det måske også om, at man i dag uden skam i livet kan shoppe ind og ud af forhold. Det kunne og gjorde man heller ikke for 50 år siden.

Og så forudsætter det jo i øvrigt, at de oplysninger de kommer med om at de er i forhold og dermed vil være partneren utro jo rent faktisk er sande.

Det kunne jo være de alene skrev det, fordi det gør det hele lidt mere farligt og forbudt, og dermed grænseoverskridende. Bare en tanke...;)

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du må også regne med, at de unge i dag er online 24/7, det var nok ikke tilfældet for 10 15 20 år siden :) Og Med div. Dating Sider osv. Er det blevet nemmere at få nye kontakter og ikke kun ude i byen lørdag aften 

Mvh butterfly 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, den 27/3/2017 at 20:14:

Og så forudsætter det jo i øvrigt, at de oplysninger de kommer med om at de er i forhold og dermed vil være partneren utro jo rent faktisk er sande.

Det kunne jo være de alene skrev det, fordi det gør det hele lidt mere farligt og forbudt, og dermed grænseoverskridende. Bare en tanke...;)

Meget enig. En anden motivation for at skrive det er ofte at beskytte sig mod sugardaddies, der bliver forelskede ... Men det er er helt sikkert en pirrende fantasi for mange "modne" mænd at forføre en ung kvinde i fast forhold. Det klikker bare ikke for mig, hvis det er pengene der gør udslaget, men ellers ville det være et kick! ;)

 

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, den 27/3/2017 at 20:14:

 

Jeg ser det du beskriver som en del af samfundsudviklingen, og regner med at pigerne og drengene er så meget mere modne i dag, end for år tilbage, at de har magt over, hvad de gør når de "sælger" sig selv.

 

Jeg skal ikke forholde mig til om de er modne end vi var, da vi var unge. Den store forskel fra ihvertfald min ungdom var, at mobil, pc, internet, facebook m.v ikke var opfundet. Vi var jo fri for at skulle forholde os til, at disse medier udover at de ny teknologis giver nogle fantastiske muligheder, samtidig også man misbruges i en sådan grad, at det mere eller mindre kan ødelægge eller skaber en masse kedelige påvirkninger af de unge.  

Jeg kan sagtens følge din tanke gang i, at det også kræves flere penge, at være ung i dag, med al det gear de skal have. Jeg er ikke så sikker på, at de helt unge piger der vælger at finansiere deres forbrug via sugardating, nødvendigvis at gennemtænkt, hvad der også kan følge med. 

Der er ihvertfald en ting der kan bekymre mig, og det er, at forældrene i højere grad idag end tidligere, ikke har samme indsigt i, hvad deres børn og unge mennesker render rundt foretager sig på nettet og ud i den virkelige verden.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Der er ihvertfald en ting der kan bekymre mig, og det er, at forældrene i højere grad idag end tidligere, ikke har samme indsigt i, hvad deres børn og unge mennesker render rundt foretager sig på nettet og ud i den virkelige verden.

Deri er vi såre enige.

Om det så er sex, stoffer, kriminalitet o.s.v., så har far og mor ofte så travlt, at de først er der når det er gået galt - og så er det som regel også for sent.ofte.

Rygtet siger jo, at den kriminalitet som grafittihærværk og smadren busskure der sker i de "pæne" områder primært udføres af ja, de "pæne" folks børn. Og så skælder de pæne forældre ud på samfundet.;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså umiddelbart er det jo en god måde at blive finansieret/belønnet for sine ugerninger (være utro) når kæresten alligevel er kedelig og ik gider lege luderlege med hende :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

@The_Man jeg vil gi dig fuldstændig ret i der er mange der er deres partner utro.. Jeg har selv stødt ind i de første 5-8 som også taler åbent om at de er i forhold og kun gør det for pengenes skyld.. :)

Men hva pokker.. De var nogle gode knald og det er vel det der tæller når de har lidt erfaring.. :D

Jeg har holdt fast i en på 25 og en på 33 som jeg stadig ser selvom jeg har slettet min profil.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Varmemester skrev, for 10 timer siden:

@The_Man jeg vil gi dig fuldstændig ret i der er mange der er deres partner utro.. Jeg har selv stødt ind i de første 5-8 som også taler åbent om at de er i forhold og kun gør det for pengenes skyld.. :)

Men hva pokker.. De var nogle gode knald og det er vel det der tæller når de har lidt erfaring.. :D

Jeg har holdt fast i en på 25 og en på 33 som jeg stadig ser selvom jeg har slettet min profil.. :)

Som sagt skal jeg ikke lyde hellig for selv om jeg heller ikke er derinde mere så ser jeg også to piger derinde fra en på 18 og en 21 og hende på 21 er i forhold, og som jeg ser det så er det hende der er utro jeg er jo single :) men ha fuck det er dejligt med unge bryster og mis, er selv 37 så jeg klager ikke, men fik bare lidt af et chok :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, den 27/3/2017 at 17:26:

Måske er jeg bare en klam gammel gris, men en sugarbabe skal altså være ung og lækker :-)

Det er da mere kinky at finde en der er gammel, slank og velholdt - og med en masse erfaring ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jernsvinet skrev, for 19 minutter siden:

Det er da mere kinky at finde en der er gammel, slank og velholdt - og med en masse erfaring ;-)

Jeg ved det ikke..

Har prøvet begge dele..
Er 50, havde en fast elskerinde på 22, fuck hun var fræk..

Og hende jeg kendte på 49 da jeg selv var 25 var satme heller ikke dårlig..


Tror bare jeg elsker SEX

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_Man skrev, for 3 timer siden:

Som sagt skal jeg ikke lyde hellig for selv om jeg heller ikke er derinde mere så ser jeg også to piger derinde fra en på 18 og en 21 og hende på 21 er i forhold, 

Hvor ved du fra hun er i forhold? Har du nogen "uafhængige" kilder?

Jeg "havde" selv en SB i et stykke tid, som jeg bl.a. var på forlænget weekend med i udlandet og var en enkelt gang hjemme og besøge hende. Toplækker, sjov, kvik og god til alt det der er rigtigt godt. Efterhånden gik det op for mig, at hun løj hurtigere end en hest kan rende om alt muligt mellem himmel og jord, og det var et turn off, så jeg afbrød forbindelsen. Et halvt års tid senere falder jeg over en avisartikel, hvor hun og hendes kæreste gennem 7 år optræder (med billeder - så ingen forveksling)! Over for mig hævdede hun at være single. På døren til hendes hjem stod godt nok to navne, men forklaringen var en historie om proformaadresse ... Siden har jeg spekuleret over, om hun gjorde det med eller uden kærestens vidende eller om historien i avisen (også) er løgn. :-) :wacko:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 5 timer siden:

Hvor ved du fra hun er i forhold? Har du nogen "uafhængige" kilder?

Jeg "havde" selv en SB i et stykke tid, som jeg bl.a. var på forlænget weekend med i udlandet og var en enkelt gang hjemme og besøge hende. Toplækker, sjov, kvik og god til alt det der er rigtigt godt. Efterhånden gik det op for mig, at hun løj hurtigere end en hest kan rende om alt muligt mellem himmel og jord, og det var et turn off, så jeg afbrød forbindelsen. Et halvt års tid senere falder jeg over en avisartikel, hvor hun og hendes kæreste gennem 7 år optræder (med billeder - så ingen forveksling)! Over for mig hævdede hun at være single. På døren til hendes hjem stod godt nok to navne, men forklaringen var en historie om proformaadresse ... Siden har jeg spekuleret over, om hun gjorde det med eller uden kærestens vidende eller om historien i avisen (også) er løgn. :-) :wacko:

 

Jeg ved det fordi hun selv har sagt det til mig hun er i forhold, så vi kan aldrig være hos hende og jeg må ikke ringe til hende hun sende sms til hende, 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der ingen grænser for hvor bonert man kan være på dette forum. Desuden skærer dobbeltmoralen skingert i ørene. Både dette Forum og sugardaters må med rimelighed anses for fora for frisindede. Moralisterne kan hygge sig på kfum.dk eller andre fine steder..

Del dette indlæg


Link til indlæg

kan man score på kfum ) og enig

først er det galt med de unge piger, men gp i samme alder er ok, og så er de også utro ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
The_Man skrev, for 20 timer siden:

Jeg ved det fordi hun selv har sagt det til mig hun er i forhold, så vi kan aldrig være hos hende og jeg må ikke ringe til hende hun sende sms til hende, 

Altså kan det bare være en strategi for at holde dig på sikker afstand.

Listepik skrev, for 19 timer siden:

Er der ingen grænser for hvor bonert man kan være på dette forum. 

Øh? Hvilket formål tjener dit indlæg, og hvad er det rettet mod? Du forveksler ikke overraskelse med fordømmelse?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, den 04/04/2017 at 12:38:

Øh? Hvilket formål tjener dit indlæg, og hvad er det rettet mod? Du forveksler ikke overraskelse med fordømmelse?

Man skal selvfølgelig være varsom med at læse mellem linjerne, men man kan også gå for langt den anden vej. Man var vel næppe "i chock" hvis ikke man havde en holdning. Hver gang jeg læser indlæg med den type holdning til kønslivets uregerlige mangfoldighed på eroguide finder jeg mig i en tilstand af chock.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...