Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte hende i sidste uge. Og da den seneste anmeldelse af hende er ældre end et år, tænker jeg at det må være på sin plads med en frisk opdatering.

Det må have været en stille dag for jeg blev præsenteret for hende meget hurtigt og hun havde god tid, også efter der var blevet banket på døren. Så den del var godkendt.

Hendes udseende er også godkendt. Pæne faste bryster som holder formen og dejlig blød hud med kun en enkelt tatovering bør heller ikke afskrække nogen. Hun er slank uden at være trænet. Måsen er så småt begyndt at hænge lidt, ikke mere end hun hurtigt ville kunne træne den op, men samtidigt også sidste udkald hvis hun fortsat skal leve op til sine billeder. Alexia taler ikke dansk, men et okay engelsk (telefondamen oplyste dette på vejen ind, men hvorfor undlader sexyclub at oplyse dette i hendes beskrivelse?). Ud fra de tidligere anmeldelser af hende kan jeg konkludere at hendes, engelske, sprog er markant forbedret i løbet af de seneste par år. Der var ingen problemer med at forstå hinanden. 

Det var sidst på måneden så jeg havde til en omgang dansk og valgte at tage hende i missionæren da jeg havde brug for kunne styre hastigheden, det var et stykke tiden siden sidst så jeg ville gerne være mest mulig i kontrol, så jeg kunne nyde hendes krop. Opvarmningen var medvirkende til at jeg valgte ovenstående stilling, den foregik ved at hun, i cowgirl, lod sin mis og fingre ganske let og kortvarigt røre mine kugler. Det virkede. Lillefyren stod rank i løbet af ingen tid.

Jeg har også kunnet læse mig til at hun tidligere har fortalt at hun stammer fra Napoli, til mig sagde hun Rom. Om Italien overhovedet er hjemland forekommer irrelevant i forhold til resten af oplevelsen.

Gentagelse? Ja, det kunne jeg godt

http://sexyclub.dk/girls/alexia/index.php

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hendes annonce er skrevet i jeg-form, så det med sproget kan jo godt blive en bette skuffelse, hvis man havde set frem til tale dansk med hende. Den med billeder, alder i relation til virkeligheden  er jo efterhånden (desvære) så udbredt at anmeldelserne nok tillægges stor betydning. Så jeg vil da håbe at din beskrivelse af pigen er skrevet ud fra et alment objektivt synspunkt, hvis man da kan det.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alment objektivt synspunkt - jeg har forsøgt, men var selvfølgelig påvirket af lillefyrens ranke holdning i situation. 

De oplyste 21 år er helt sikkert for lavt sat, jeg ville nok nærmere tænke 25-27 år. Lidt svært at få en reference da jeg ikke længere omgåes nøgne piger i den aldersgruppe som jeg kender den sande alder på. Hun er naturligt slank, ingen mærker i huden og har gennem årene formået at holde dette og har passet på sin hud, det kan man godt se. Men nu skal hun til at arbejde for det. Mit estimat, vurderet ud fra min egen træning og kost, er at hun sagtens kan holde sig slank og pæn måske både 5 og 10 år hvis hun begynder at træne regelmæssigt.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Alexia i går hos Eventyrpigerne. Jeg var særdeles godt tilfreds, da jeg kørte derfra.

Min 1. plan var at besøge Sexyclub, da jeg kom lige forbi. Desværre var alt booket frem til kl. 18.00 og da var klokken ikke 15.00. Nå tilbage til bilen og hjem til en spiller, tænkte jeg, Hov, jeg kan jo lige køre den lille omvej omkring Sorø! Så jeg kiggede lige på nettet, og så at Saga og Alexia var på vagt. Begge deres billeder så absolut appetitlige ud, så jeg lod handling følge tanken.

Fremme blev jeg spurgt, om jeg var XXX?, næh, det måtte jeg, som sandt var, benægte, men jeg havde jo ingen præferencer, da jeg ikke kendte nogle af de unge damer. "Jeg sender Alexia ind", sagde telefondamen. Venterummet er meget lydt, så jeg kunne høre lidt snak og fnis inde ved siden af og så kom hun endelig ind. Hun gik rent ind! Vi aftalte en halv time og jeg ville lige bade først. -Sidst jeg var der, bar pigen mit tøj op på værelset, denne gang skulle jeg derop og tage tøjet af, gå ned og vente. Så ville hun lukke mig ind på badeværelset. Hun var nu sød, at vise mig værelset først og jeg insisterede Ladys first (man er jo en gammel egoist), så får man nemlig udsigt til hendes dejlige numse op af trappen. Jeg havde halvfed på, da jeg fulgte efter ned igen.

Så op igen, man får lidt motion hos Eventyrpigerne. Da hun endelig kom ind, blev det rigtig hyggeligt, hun er en lækker sag, med meget små bryster, en dejlig numse, sødt lille dukkeansigt, frække øjne og ellers generelt temmelig lækker. Vi nussede lidt, så fik jeg betræk på og så begyndte hun at give fransk (dejligt fransk), jeg fik gengældt i en 69, så fik jeg lagt hende på ryggen og spiste videre. Hun har en dejlig fisse, men der var ikke den helt store respons (ærgerligt, for jeg elsker at slikke fisse, især når man kan mærke, det giver fornøjelse, spørg bare Tiffany). Vi fik kneppet i missionæren og doggy, før hun fik missionæren igen. På et tidspunkt lå jeg stille og nød fornemmelsen af min pik i hendes fisse. Hov, så kunne hun noget med underlivsmusklerne, det var også dejligt. Jeg fik sluttet af med lidt klaskende missionær og kom (mussestille), så jeg lå lidt og nød det hele. Hun var overrasket, da jeg trak mig ud "Did you come?", ja, jeg kan godt være stille.

Så lå vi og hyggede i hinandens arme og pludrede lidt. Hun er italiensk (siger hun) og taler et OK engelsk, ikke så stort og avanceret ordforråd, men OK. Pludselig nærmest hamrede telefondamen døren op, ihvertfald gik den op under hendes hamren. Pyt, vi blev lige liggende lidt endnu, før jeg fik tøj på og vi fik sagt farvel. Igen hende først ned ad trappen og tak for spejlet, det er skønt at se en smuk ung nøgen kvinde man lige har kneppet.

Så alt i alt en fornøjelig stund, vi kyssede ikke (jeg fornemmede, at hun ikke var til det), men ellers fik jeg min vilje hele vejen igennem og jeg kan sagtens fristes til en tur mere.

Venligst OT

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...