Hop til indhold
mand123

Radio om sexarbejdere i København

Recommended Posts

Hej alle
Jeg prøver lige lykken her: Jeg er radiotilrettelægger og er i gang med at lave et program om sexarbejdere på Istedgade.
Jeg ville høre om der var nogen herinde, som kunne have lyst til at medvirke? - helt anonymt selvfølgelig.
Jeg er ikke ude på at skandalisere eller hænge nogen ud, men vil simpelthen bare gerne høre om jeres oplevelser med piger på gaden - enten før eller nu.
Jeg sender ikke live, så der er mulighed for at ændre formuleringer osv. Vi kan evt. klare interviewet pr. telefon.

Skriv en PB hvis det har interesse!

Del dette indlæg


Link til indlæg
mand123 skrev, for 16 minutter siden:

Hej alle
Jeg prøver lige lykken her: Jeg er radiotilrettelægger og er i gang med at lave et program om sexarbejdere på Istedgade.
Jeg ville høre om der var nogen herinde, som kunne have lyst til at medvirke? - helt anonymt selvfølgelig.
Jeg er ikke ude på at skandalisere eller hænge nogen ud, men vil simpelthen bare gerne høre om jeres oplevelser med piger på gaden - enten før eller nu.
Jeg sender ikke live, så der er mulighed for at ændre formuleringer osv. Vi kan evt. klare interviewet pr. telefon.

Skriv en PB hvis det har interesse!

Hej Mand123

Hvis du vil tages seriøst, kommer du ikke langt med anonymitet.

Det er ikke sandsynligt, at du finder ret mange Istedgadedamer herinde.

Lad os vide hvor og hvornår, vi kan høre programmet.

Held og lykke - du får brug for det!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen

Jeg vil ikke beskylde Trådstarter for at være en klam fyr, der tænder på at afhøre glædespiger, meeeeen han burde nok starte med at dokumentere at han arbejder for radioen, hvis han vil have folk i tale.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
mand123 skrev, 1 time siden:

Hej alle
Jeg prøver lige lykken her: Jeg er radiotilrettelægger og er i gang med at lave et program om sexarbejdere på Istedgade.
Jeg ville høre om der var nogen herinde, som kunne have lyst til at medvirke? - helt anonymt selvfølgelig.
Jeg er ikke ude på at skandalisere eller hænge nogen ud, men vil simpelthen bare gerne høre om jeres oplevelser med piger på gaden - enten før eller nu.
Jeg sender ikke live, så der er mulighed for at ændre formuleringer osv. Vi kan evt. klare interviewet pr. telefon.

Skriv en PB hvis det har interesse!

Hvad er dit navn ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vestegnen skrev, for 1 time siden:

Jeg vil ikke beskylde Trådstarter for at være en klam fyr, der tænder på at afhøre glædespiger, meeeeen han burde nok starte med at dokumentere at han arbejder for radioen, hvis han vil have folk i tale.

Han søger jo ikke piger.. Han søger jer som sexkunder og jeres oplevelser.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
mand123 skrev, for 3 timer siden:

Hej alle
Jeg prøver lige lykken her: Jeg er radiotilrettelægger og er i gang med at lave et program om sexarbejdere på Istedgade.
Jeg ville høre om der var nogen herinde, som kunne have lyst til at medvirke? - helt anonymt selvfølgelig.
Jeg er ikke ude på at skandalisere eller hænge nogen ud, men vil simpelthen bare gerne høre om jeres oplevelser med piger på gaden - enten før eller nu.
Jeg sender ikke live, så der er mulighed for at ændre formuleringer osv. Vi kan evt. klare interviewet pr. telefon.

Skriv en PB hvis det har interesse!

lidt input.

Det er sådant set fint nok, at lave et radioprogram om købesex. Nu har du så valgt at have fokus på istedgade, og piger på gaden. Her på EG er stort set alle pigerne tilknyttet, lad os bare kalde det high.end markedet.

Uagtet hvorledes man griber det med gadeprostitution an, så bliver vinklen ret hurtigt "Et socialt problem - kan vi være det bekendt". Så hvis du derimod vil forsøge at tegne et billede for hr. og fru hansen, hvordan markedet også kan være, underforstået at du skaber kontakt til kvinder og mænd der i den eksklusive del af markedet, så vil det nok blive lettere at finde nogen med indsigt i den del af branchen

Når det så er sagt, så lad for guds skyld være med at sløre stemmerne, således at deltagere lyder som nogle pædofile forbrydere. Reelt er det måske også mere interessant at høre om den del af branchen der ikke er rullet ind i en helvedes masse problemer (søle liv) Den del kan folk godt selv regne ud. Det forholder sig nok anderledes når man bevæger sig op i branchen "hieraki" 

Med god fornøjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
JenniferRomantica skrev, for 19 minutter siden:

Han søger jo ikke piger.. Han søger jer som sexkunder og jeres oplevelser.. 

Tak JenniferRomantica - så faldt tiøren.:P

Synes ellers det står rimelig klart skrevet, men måske passer det gamle ordsprog om at man bliver blind af det...:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Hmm jeg sagde nej til en DR journalist der skrev til mig på logen, hun hedder Frauke, hun var interesseret i det hos, hvor candy film lå i Baldersgade, hvad de foregik o.s.v. Alt sammen meget tilforladeligt, jeg sagde nej, og godt for det, for jeg kendte ikke biasen i journalistiken, og den var da jeg så udsendelsen alt andet end objektiv og pæn, derimod opfatterde jeg den fordømmende og moraliserende, men til hendes ros, så var henvendelsen med telefon nummer, navn og e mail, der var DRs mail og telefon....

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 3 timer siden:

lidt input.

Det er sådant set fint nok, at lave et radioprogram om købesex. Nu har du så valgt at have fokus på istedgade, og piger på gaden. Her på EG er stort set alle pigerne tilknyttet, lad os bare kalde det high.end markedet.

Uagtet hvorledes man griber det med gadeprostitution an, så bliver vinklen ret hurtigt "Et socialt problem - kan vi være det bekendt". Så hvis du derimod vil forsøge at tegne et billede for hr. og fru hansen, hvordan markedet også kan være, underforstået at du skaber kontakt til kvinder og mænd der i den eksklusive del af markedet, så vil det nok blive lettere at finde nogen med indsigt i den del af branchen

Når det så er sagt, så lad for guds skyld være med at sløre stemmerne, således at deltagere lyder som nogle pædofile forbrydere. Reelt er det måske også mere interessant at høre om den del af branchen der ikke er rullet ind i en helvedes masse problemer (søle liv) Den del kan folk godt selv regne ud. Det forholder sig nok anderledes når man bevæger sig op i branchen "hieraki" 

Med god fornøjelse

 

Vi vil nok alle sammen i større eller mindre grad gerne være med til at fjerne stigmatiseringen af vores branche og fortælle at vi er glade, humoristisk og fantastiske piger der bare har valgt at arbejde i en branche der ligger ude for standarten.. Men hvis det skal støtte op omkring Hr. og Fru. Nielsens dårlige syn på det og for at vi skal sidde og gentage hvad der allerede er gentaget et udtale af gange så er ingen interesseret i det.. 

Som jeg før har sagt så ville hele Danmark få et ganske andet syn på os som mennesker og vores branche hvis der blev optaget bag kulisserne i pigernes rum.. Jeg har grint et utal af timer og fundet veninder jeg knus-elsker både i piger og teler på de to år jeg har arbejdet.. Men vi er jo så også et meget privat folkefærd og derfor bliver det nok aldrig muligt.. Hvilket for sin vis vel også er klogt nok fordi det ville garanteret koste på indtjeningen hvis vores gæster fik mulighed for at se os på den måde.. Hahaha.. Vi kan være ganske ucharmerende..

Men som du så rigtigt siger så er jeg sikker på at det ville være nemmere at finde "deltagere" til sådan nogle programmer hos os piger på klinik eller privat diskret piger i nogenlunde samme prisleje og hos gæster der vælger kvalitet fremfor kvantitet uden på nogen måder at nedgøre piger der vælger at arbejde på andre måder..

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg


Link til indlæg

I må undskylde at det ikke er klart formuleret: der er naturligvis tale om KØBERE.

Det er dejligt at der er så mange, der har reageret så hurtigt på mit indlæg: jeg håber at jeg besvarer alle indlæg i det følgende:

Jeg har læst indlæg herinde fra folk som specifikt går efter piger på gaden (en tydelig præference) - og jeg håbede simpelthen på en mulighed for at kunne præsentere lytteren for måske mest oversete stemme i hele sexarbejdedebatten: køberen.
I udsendelserne medvirker ingen "købe-fordømmere" - snarere tværtimod. Gadeprostitution kan selvfølgelig ikke være et rent glansbillede. men jeg vil sige at jeg nuancerer billedet fra det gængse. I udsendelserne medvirker både piger, en klubejer og frivillige på Vesterbro.

Programmet skal sendes i slutningen af uge 14 og nej jeg kommer ikke til at sløre stemmerne - det er for utroværdigt.

Jeg giver med glæde navn og telefonummer etc. i en PB.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 3 timer siden:

Tak JenniferRomantica - så faldt tiøren.:P

Synes ellers det står rimelig klart skrevet, men måske passer det gamle ordsprog om at man bliver blind af det...:D

vidste ikke der fandtes flere "10 øre - mønter" idag :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
gerog skrev, Lige nu:

vidste ikke der fandtes flere "10 øre - mønter" idag :P

Tiøren findes skam stadigvæk, gerog - på Amager:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

 

Vi vil nok alle sammen i større eller mindre grad gerne være med til at fjerne stigmatiseringen af vores branche og fortælle at vi er glade, humoristisk og fantastiske piger der bare har valgt at arbejde i en branche der ligger ude for standarten.. Men hvis det skal støtte op omkring Hr. og Fru. Nielsens dårlige syn på det og for at vi skal sidde og gentage hvad der allerede er gentaget et udtale af gange så er ingen interesseret i det.. 

 

Man skal ikke underkende værdien af, at flere og flere taler om det i de kredse hvor de ikke føler fordømmelse. Og ser vi lidt på udviklingen, så bevæger det sig faktisk den rette vej, selvom der ikke bliver udkæmpet kampe. 

Jeg tror ikke at stimatisering og fordømmelse primært skal fjernes ved at nogle stiller sig op på eksempelvis tv og fortæller om det. Det gør sgu større ind på folk, når det kommer tæt på ens liv. De fleste i mit liv ved godt at jeg køber sex, og at jeg anser det som ganske naturligt. Den slags giver ofte en god snak, og mange slutter af med at sige "Ja, hvorfor skulle det egentligt ikke være ok". Det er vel lidt det samme med swingerclubs.  Der er da mange der startede med få moralske opstød, men i dag kender mange jo en eller flere swingere, og ser det nok ikke længere som noget moralsk grisseri. 

Ting tager tid, og ændringerne skal ikke skabes af hr. og fru hansen - De er squ lige glade, påvirkningen skal kommer fra branchen. Og her må vi jo bare konstatere, at farten på udviklingen er ikke det væsentligste - Folk har jo indrettet deres liv, således at effekterne af en eventuel offentlig fordømmelse begrænses.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...