Hop til indhold
Ferdinand

GANGBANG VED VEJLE PÅ TORSDAG DEN 30. MARTS - MED 20 ÅRIGE DEBUTANT DEN DEJLIGE CAMILLA

Recommended Posts

Pikken skrev, for 4 timer siden:

Lækker lille flødebolle ! :rolleyes:

plejer normal at foretrække flødeboller med kokos, men vil gerne gøre en undtagelse denne gang ;o)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om det er kro-kus, hotel-kus eller noget helt tredje, så er jeg med, så længe det er en go'-kus!

Når man har fået noget lækker kus' på hjernen, så bliver det hele nok lidt primitivt... :P Jeg beklager...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan sige det her tror jeg bliver ugens absolutte højdepunkt 

En debutant, 20 år syntes det ligger op til et fantastisk gangbang! 

Sidste uges gb ligger stadig frisk i hukommelsen så dette kan vel kun forstærke/genopfriske 

smuk! Ja det man kan ser er fantastisk 

Er tilmeldt 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ferdinand skrev, for 22 timer siden:

ja altså hvis jeg bare må være fri for "couscous" så er jeg glad

Så tager du bare klitoris, eller hedder det klematis ?c,") 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken skrev, for 2 timer siden:

Så tager du bare klitoris, eller hedder det klematis ?c,") 

vi begynder at komme lidt vidt omkring - nu er vi også havnet i "planteriget" - jeg synes vi skal holde os til "forplantningsriget" - og altså kun øvelserne !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Storpik33 skrev, for 4 timer siden:

Nogen der ved hvor mange der kommer??

ud af indlæggende her - mindst 4, men mon ikke der er nogen som ikke har fundet det nødvendigt at offentliggøre deres deltagelse

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er lige kommet hjem fra dette gb. 

Jeg kom 10 min efter start og jeg blev mødt af en helt fantastisk smuk pige som var omgivet af en flok mænd! Hun nød tydelig vis al den opmærksomhed hun fik! 

Men smuk og helt igennem dejlig oplevelse at se en pige nyde at se hende få al den sex hun fik! Hun stønnede og nød hvergang der kom en ny fyr til og gav et klasse bj og hun havde den strammeste fine fisse helt dejlig glad og brun! 

Der var ikke mange hun spurgte et par gange efter en pause men ikke mange! 

Vi fik alle det vi kom efter og her mener jeg også pigen! Min vurdering! 

Kan kun give dette gb mine bedste anbefalinger! 

Håber at der kommer flere af samme slags! Ved er gør! 

Stemningen til disse gb har ved alle de jeg har deltaget i været helt igennem go og fuld med en go jagong! Der jokes og hygges! En go og fin måde at bruge et par timer! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man er til petite piger (og hvem er ikke det?), så er tøsen her en klokkeklar 10'er! En virkelig, virkelig smuk pige :wub:

Der var ikke ingen tvivl om, hun godt kunne li' at lege pigen mod drengene, og jeg tror, hun fik, hvad hun kom efter, og kan vinge et punkt af på hendes 30 punkts plan. Hvad man ikke gør for at hjælpe en pige med store ambitioner :D:P

Umiddelbart er min vurdering, at alle gik tilfredse hjem fra dette event. Jeg gjorde i hvert fald!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Også et 10 tal herfra. Virkelig en smuk pige, med udstråling og en gudeflot krop, der var ikke noget der sad forkert på hende. Der var gud sgu i godt humør, da han skabte hende. Dejligt frækt at se hende omgivet af masser af mænd, god stemning hele vejen. ;)  Bare synd for dem der ikke var med, i har snydt jer selv for noget stort. GO TUR HJEM

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...