Hop til indhold

Recommended Posts

Jag var i byen i torsdags och tänkte nu delge er min upplevelse. Hade varit på förettning och på väg hem till Malmö blev jag sugen på lite massage. 

Stannade bilen, upp med telefonen. Eftersom som jag hunnit en bit på väg och var redan på Amager så fick det bli där.  Hittade Asia Angel, nakenmassage 1 timme till 500 verkade bra. Sände en sms på engelska och fick snabbt svar. Jo det fanns en tid. Perfekt jag var ganska nära adressen. 

Väl där, blev insläppt av kvinnan. Inte helt ung men smal och fin. Gav henne gåvan och ner för en trappa till ett stort rum med säng och spegel på väggen vid huvudändan. Tog av kläderna och lade mig på magen på sängen. Rena handkläder. Efter någon minut kom ängeln, tog av sina kläder kröp upp i sängen. Fin kropp och fina bröst säkert hjälpta lite på väg men helt ok. Hon frågar om jag vill ha soft, medium eller hard. Jag var sugen på lite sensuell mjuk massage så jag svarde soft. Ok sade hon och började massera. Det tog inte många minuter innan hon kröp upp vid sidan och viskade, - du kan få handjob också som extra. Ok sa jag det tar jag. Massagen fortsatte på rygg och ben och emellanåt lite touch på lilleman. Efter ca en trettio minuter så var det " turn around".  Massagen fortsatte på bröst och ben. Allt mer fixerad vid låren tog hon fatt och gav ett helt ok handjob. Hon var mycket beröringsvänlig. Lite tid kvar och hon fortsatte massera till tiden var slut. 

Jag frågade om det fanns möjlighet till mer än handjob, men no no svarade hon. 

Kan tänka mig att återkomma. Ja det tycker jag kan vara värt fler besök. Det enda negativa i min smak är att hon snackar lite för mycket. Jag gillar att slappna av helt. Men det ju en smaksak. Lycka till bröder. 

/The Indian

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...