Hop til indhold
anders

Ida pigen Vejle

Recommended Posts

Hej alle 

Jeg er nysgerrig på hende her i næste uge https://annoncelight.dk/showad/224952 hun lyder sørme sød, fræk og spændende 

Er der nogen som har besøgt hende fornylig og jeg er lidt genert og vil gerne have lidt tips så jeg ikke går helt i sort når jeg møder hende. 

Er det nemt at parkere og være diskret mht til borgerskabet 

På forhånd tak 

A

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Anders. 

Jeg har ikke selv mødt Ida, så det kan jeg ikke bidrage med viden omkring. Men dejlig ser hun ud. 

Mht. Parkering, det er super nemt i forhold til hvor Ida normalt huserer i Vejle. 

Du kan parkere diskret ved Føtex på havnen, så ligger stedet 3 minutters gang derfra. 

God tur :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
anders skrev, for 22 timer siden:

Takker for jeres hjælp, hun virker osse cool/legesyg  i hendes annonce 

Fatter ikke en bjælde i den annonce...må komme fra en anden planet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej 

Jeg fatter det hele, jeg tror hendes intelligens prøver at drille os lidt, så ikk hvem som helst booker tid med hende. 

Jeg tror hun er en kræsen men meget varm kvinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
anders skrev, for 24 minutter siden:

Hej 

Jeg fatter det hele, jeg tror hendes intelligens prøver at drille os lidt, så ikk hvem som helst booker tid med hende. 

Jeg tror hun er en kræsen men meget varm kvinde. 

Kan så konkludere at min intelligens Ikke rækker til at kunne booke tid hos denne højt intelligente kvinde.....øv

Del dette indlæg


Link til indlæg
anders skrev, for 37 minutter siden:

Hej 

Jeg fatter det hele, jeg tror hendes intelligens prøver at drille os lidt, så ikk hvem som helst booker tid med hende. 

Jeg tror hun er en kræsen men meget varm kvinde. 

Ida spiller da en rolle. Hun hedder nok heller ikke Ida i virkeligheden. Jeg synes det fedt hun udskiller sig fra mængden. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren
StudineMILF skrev, for 37 minutter siden:

Ida spiller da en rolle. Hun hedder nok heller ikke Ida i virkeligheden. Jeg synes det fedt hun udskiller sig fra mængden. :)

Lam...jeg hedder jo heller ikke Grækeren i virkeligheden, men jeg skrider små grise, og det skiller sig Ikke ud fra mængden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...