Hop til indhold
T.Hansen47

Veronika, Svendborg. Et godt Knald :)

Recommended Posts

Link først - https://annoncelight.dk/showad/224955

Det vrimler jo med søde piger for tiden... svært at vælge om man skal besøge en sikker kending eller tage chancen med en af de nye.

Men Veronikas billeder virkede på mig. Jeg fik skrabet guld sammen til et 30 min besøg og booket en tid her tidligere i eftermiddag. :)

Ankommer, bliver modtaget af Veronika, ægte biller ser man straks, og en pige der gør noget ud af det :) Hun er ret høj, rigtig feminine former, flotte bryster, slank om livet og forsynet med et par rigtig gode hofter med tilhørende bagdel :) Ikke en lille slank nips, mere en voksen kvinde hvor alt sidder som det skal :)

Det flotteste lingerie, høje hæle, huden stadig let fugtig fra et nyligt bad. En diskret duft af parfume 

Det er ikke en pige man bare dropper ind hos, hun insisterer på tid til bad og forberedelse mellem gæsterne!

Vi klarer pengene, hun beder mig klæde mig af mens hun lige lægger dem væk, hun er hurtigt tilbage og glider lige ind i et knus / omfavnelse småkyssende og pik nussende.

Lidt hjælp til B.H er nødvendigt, ud smutter de fineste bryster, de er godt følsomme og reagerer straks på kys og slik :)

Jeg er nu helt kampklar så hun siddende på sengen, mig stående foran hende, får jeg en lækker våd gang superfransk. Der er næsten ikke noget bedre :)

Jeg vil nu gøre gengæld, vi får smuttet det sidste lingerie af hende, ( undtagen de lange sorte nylon strømper ) og jeg smutter ned til en fin ren mis og begynder at kysse lidt omkring den, smutter tungen ind i revnen og Veronika stønner lidt. Hun kan li det, jeg må godt blive ved :) Til sidst hiver hun mig op til hende, får lynhurtigt sat et kondom på, og falder tilbage i sengen med spredte ben. Budskabet var ikke til at misforstå, så jeg sprang på og vi knaldede løs i missionær til jeg kom :)

Jeg må ikke selv tage kondomet af. Det er hendes job mener hun. Vi småsludrer lidt, små kysser lidt mere, et par kærlige omfavnelser ( hun er forøvrigt dejlig VARM at holde om ) og jeg er egentlig klar til en tur til, men tiden ER gået og jeg må afsted.

Når jeg siger hun var et godt knald så siger jeg ikke for meget :)

 

 

Redigeret af T.Hansen47

Del dette indlæg


Link til indlæg
T.Hansen47 skrev, for 20 minutter siden:

, ud smutter de fineste bryster,

... de ser godt nok dejlig spænstige ud ;-)
Tak for deleren - synd man er "lidt" langt væk.

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Da pigen ikke har adresse i annoncen må jeg ifølge Eroguides regler ikke skrive den

Odesfyr31 skrev, for 8 timer siden:

Er det på kongebakken de 2 piger holder til? 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige været forbi Veronika. Billeder er ægte og hun er super sød. Nem at snakke med og servicen var i topklasse. Kan varmt anbefale hende ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hader virkelig at være negativ... men de angivne priser på annoncelight og Ekstrabladet passer overhovedet ikke: Efter at have lavet en aftale og jeg er halvvejs i Svenborg får jeg pludselig en sms om at det er 300 kr. dyrere end annonceret. Da jeg spørger om de andre priser i annoncen passer, skriver hun, at intet af det passer. 

Allerede der mister jeg sgu lysten til at fortsætte, og vender snuden hjem... godt snydt og røvrendt af misvisende annoncer... sådan noget fup rent ud sagt !!

Det er muligvis ikke damen selv der har lavet sine annoncer, men det er i hvert fald temmelig dårlig stil og spild af ens gode tid og lyst. Jeg vil i hvert fald ikke lave nogle aftaler der fremover.

Jeg har på intet tidspunkt i min sms kommunikation med damen været andet end super høflig, så det kan ikke have noget med min kommunikation at gøre... som sagt hader jeg at skrive negativt, men her er det helt klart på sin plads, at advare om at der bliver lagt "ekstra" på priserne, og i min verden er det bare ødelæggende for oplevelsen at begynde at tinge om ekstra priser

Det skal dog retfærdigvis siges, at jeg før har været på stedet, hvor der både prisen og oplevelsen holdt super fint

Redigeret af Testo
Tilføjelser

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det fatter jeg ikke en brik af. Jeg tvivler ikke på dine ord, det er bare så anderledes end min oplevelse, hvor ydelser og priser passede fint med annoncerne......

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest whoisyourdaddy

https://annoncelight.dk/showad/224955

Wow kan tilslutte mig THansens beskrivelse.  Har lige været hos Veronika, og havde moderet forventningerne pga. de lave priser, men jeg blev glædeligt overrasket. Det var en skøn oplevelse ud over det sædvanlige,. Hun er en high class pige, som virkelig stråler med det sødeste smil og smukke brune øjne. 

Jeg havde egentlig ikke tænkt mig mere end et kvarter, men da jeg så hende i hendes frække sorte lingeri, var jeg solgt. (og det er helt sikkert hende på billedet) besluttede jeg at det skulle være en halv time i stedet for., og det var heldigvis muligt. Jeg havde læst hendes priser i forvejen og synes at de var i den lave ende men blev meget post,itivt overrasket.

Hun taler i øvrigt glimrende engelsk, bedre end mig i hvert fald:) og er rigtig sød.

Jeg havde helt almindelig blid kærestesex med hende og jeg nød virlkelig at røre og kæle for hendes lækre kvindelige former. Hvis hun læser med herinde, så Thank you Veronika for a good time, I wont forget:)

Hende skal jeg nok lige besøge en gang til eller to., men da jeg i øvrigt lige fik et glimt af den anden pige på stedet også, så er det hende næste gang. Hurra for skattefar, jeg skal have penge tilbage.

Så mine bedste anbefalinger til hende, og jeg håber hun bliver her på fyn i lang tid.

Redigeret af whoisyourdaddy
tekst manglede

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...