Hop til indhold

Danske simone

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/204352 

har et par gange besøgt denne skønhed ... selve agten vil jeg ikke komme nærmere ind på ,men et par helt igennem fantastiske 

oplevelser . Skøn og dejlig pige med en fantastisk indlevelse , charme og dejligt smil

kan klart anbefales!!!

Skrevet

Joh, kan kun give dig ret. Hun er en voksen skønnert! ;-) Har osse besøgt hende en enkelt gang, men det skal være løwn - så der bliver ret snart et nyt møde. :-) 

Skrevet
Nyder skrev, den 26/3/2017 at 10:58:

https://annoncelight.dk/showad/204352 

har et par gange besøgt denne skønhed ... selve agten vil jeg ikke komme nærmere ind på ,men et par helt igennem fantastiske 

oplevelser . Skøn og dejlig pige med en fantastisk indlevelse , charme og dejligt smil

kan klart anbefales!!!

Hej Nyder

Jeg blir så 'Glad i låget' ;) når jeg får sådan en sød anmeldelse :P 

Skrevet

Du er sgu ikke til at skjule noget for, Simone. Kender mig åbenbart for godt! ;-) Sms mig lige, hvis du ser dette. Ok? Eller send mig en PM.

Redigeret af Steppeulven

Skrevet

Hun ser dejligt ud og lyder fantastisk. Desværre er Vejle for det meste for langt nordpå for mig.

Skrevet
Frisk skrev, for 2 minutter siden:

Hun ser dejligt ud og lyder fantastisk. Desværre er Vejle for det meste for langt nordpå for mig.

Nu er det så ikke i Vejle, jeg skal møde hende - hvor det er må du vente til på hendes torsdags annonce. Men det er meget nordligere. :-) I mit nabolag! Ellers osse Silkeborg og Østerbro Kbhvn! Hvis det kan hjælpe dig!?

Skrevet
Steppeulven skrev, for 16 timer siden:

Nu er det så ikke i Vejle, jeg skal møde hende - hvor det er må du vente til på hendes torsdags annonce. Men det er meget nordligere. :-) I mit nabolag! Ellers osse Silkeborg og Østerbro Kbhvn! Hvis det kan hjælpe dig!?

Mener vel Nørrebro ;) 

Skrevet
Danske Simone skrev, for 11 timer siden:

Mener vel Nørrebro ;) 

Haha - ja, Nørrebro. Har lige set din annonce - der er steppeulven ikke så godt funderet mht. geografien, åbenbart!? ;-) 

Skrevet

Ser frem til hun kommer til det jyske. Kan ikke vente, håber vi ses Simone.;)

Skrevet
Stylez skrev, for 5 timer siden:

Ser frem til hun kommer til det jyske. Kan ikke vente, håber vi ses Simone.;)

Det varer ikke længe før jeg er i det Jyske igen ;) 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.