Hop til indhold
Nyder

Danske simone

Recommended Posts

Joh, kan kun give dig ret. Hun er en voksen skønnert! ;-) Har osse besøgt hende en enkelt gang, men det skal være løwn - så der bliver ret snart et nyt møde. :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Simone
Nyder skrev, den 26/3/2017 at 10:58:

https://annoncelight.dk/showad/204352 

har et par gange besøgt denne skønhed ... selve agten vil jeg ikke komme nærmere ind på ,men et par helt igennem fantastiske 

oplevelser . Skøn og dejlig pige med en fantastisk indlevelse , charme og dejligt smil

kan klart anbefales!!!

Hej Nyder

Jeg blir så 'Glad i låget' ;) når jeg får sådan en sød anmeldelse :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er sgu ikke til at skjule noget for, Simone. Kender mig åbenbart for godt! ;-) Sms mig lige, hvis du ser dette. Ok? Eller send mig en PM.

Redigeret af Steppeulven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frisk skrev, for 2 minutter siden:

Hun ser dejligt ud og lyder fantastisk. Desværre er Vejle for det meste for langt nordpå for mig.

Nu er det så ikke i Vejle, jeg skal møde hende - hvor det er må du vente til på hendes torsdags annonce. Men det er meget nordligere. :-) I mit nabolag! Ellers osse Silkeborg og Østerbro Kbhvn! Hvis det kan hjælpe dig!?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Simone
Steppeulven skrev, for 16 timer siden:

Nu er det så ikke i Vejle, jeg skal møde hende - hvor det er må du vente til på hendes torsdags annonce. Men det er meget nordligere. :-) I mit nabolag! Ellers osse Silkeborg og Østerbro Kbhvn! Hvis det kan hjælpe dig!?

Mener vel Nørrebro ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Danske Simone skrev, for 11 timer siden:

Mener vel Nørrebro ;) 

Haha - ja, Nørrebro. Har lige set din annonce - der er steppeulven ikke så godt funderet mht. geografien, åbenbart!? ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Danske Simone
Stylez skrev, for 5 timer siden:

Ser frem til hun kommer til det jyske. Kan ikke vente, håber vi ses Simone.;)

Det varer ikke længe før jeg er i det Jyske igen ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...