Hop til indhold
Bobo67

Hjælp.. golden shower eller squirt

Recommended Posts

Hej alle skønne mennesker..

Prøver igen - er der ikke nogen pige/kvinde som er til våde lege. Jeg vil gerne nyde de varme gyldne dråber og/eller sprøjt fra en dejlig våd fisse..

Håber nogen kan hjælpe 

 

Redigeret af Extinguisher

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bobo67 skrev, 1 time siden:

Hej alle skønne mennesker..

Prøver igen - er der ikke nogen pige/kvinde som er til våde lege. Jeg vil gerne nyde de varme gyldne dråber og/eller sprøjt fra en dejlig våd fisse..

Håber nogen kan hjælpe 

 

http://www.pussygalores.dk/kimora.htm

http://www.seductiongirls.dk/pigerne/kimora/

Mon ikke du kan få glæde af Kimora, som arbejder på Pussygalores og på Seductiongirls. 

(Du får lige en lille historie med - skrevet den 25 oktober 2014)

Kimora.

Jeg har været ”stamkunde” hos Kimora i et par år – så vidt nu økonomien har tilladt det. Ud over at kneppe snakker vi om mange forskellige ting – bl.a. også om hendes arbejde. Vi har f.eks. talt om, hvad der får en del kunder til at bede om urin. Ser man pigernes ”spisesedler” igennem, bemærker man jo, at der er hel del, der tilbyder denne ydelse. Mine egne overvejlelser har været noget i retning af, at det kunne have noget at gøre med forholdene: dominans/underkastelse.  At lade sig tisse på kunne være en anerkendelse af at underkaste sig. Kimora nævnte, at det måske var beslægtet med kvindernes sprøjteorgasmer. Det var interessant, når noget kom ud: sæd, spyt, sprøjt, tis ...

Umiddelbart sagde det mig ikke så meget, men nu skulle det prøves. Jeg besluttede mig for en dato. Dagen før sendte jeg Kimora en sms om, at jeg ville komme næste dag, og at jeg nu gerne ville smage hendes urin. På dagen ringede jeg til Pussy Galores. Jeg bestilte en time, og jeg nævnte også for telefonpigen, at det denne gang skulle være med urin, hvilket hun noterede.

Da Kimora kom ind på værelset, spurgte hun, hvorledes jeg havde tænkt mig det skulle forløbe. Skulle det være ved starten, undervejs eller som slutning. Skulle det være på værelset (så havde hun nogle tæpper, hun bredte ud), eller skulle det være ude i bruserummet. Jeg syntes, det kunne være fint ude i bruserummet, og jeg ville gerne have det midtvejs, så vi kunne gå tilbage til værelset og lege videre efter seancen. Det fandt Kimora helt i orden.  Hun ville så bede telefonpigen banke på døren efter den første halve time. Fint. Hun fik betalingen og forsvandt et kort øjeblik. Jeg lyttede til den velkendte lyd af hendes stilletter mod flisegulvet ude på gangen. Lidt efter kom hun tilbage med en bakke med to glas: vand til mig og the til hende selv. Nåh ja, hun var jo i gang med at tanke op. Hun havde forberedt sig.

Kimora kvittede bikinien, - jeg var klar, - og vi kravlede op på den høje seng. Her legede vi nu de lege, vi plejer at lege. Mens jeg lå og slikkede hendes fisse, bemærkede jeg, at hun havde fået en lille stribe kussehår (eller hun bemærkede det selv, fordi hun huskede, at jeg efterspurgte piger med kussehår). Hårenes farve var mørk som forventeligt, - hun er koreaner. Da vi nåede til, at jeg lagde mig hen over hende og tog fat på vores sædvanlige solide kneppetur, gjorde hun mig opmærksom på, at hendes blære nu var ved at være fyldt op. Jeg skulle nok begrænse mine bevægelser en smule, hvis ikke hun skulle begynde at tisse i utide. Jeg behandlede hende straks lidt varsommere. – Så blev der banket på døren.

Jeg trak mig ud af hende, og vi kravlede ned af sengen. Hun spurgte, om jeg ville have en slåbrok på eller et håndklæde om mig. Jeg spurgte, om det var nødvendigt. Jeg foretrak at gå uden. Det var også i orden. Hun ville selv gå nøgen –  som hun sagde: De færdedes jo alligevel for det meste nøgne i huset. Kimora åbnede døren, hun tog med et fast greb fat om min pik, og vi spadserede frejdigt ned ad gangen til badeværelset. Undervejs kunne vi lige nå at sige hej til telefondamen, da vi passerede hendes dør.

Vi gik ind i brusekabinen, og jeg vendte omkring og satte mig på gulvet med ryggen op ad væggen. Kimora stod og trippede: Nu skulle jeg skynde mig, for det var lige oppe over. Hun kunne ikke holde sig længere. (Det er nok noget med de pavlovske reflekser, der virker. Hun må jo have stået i den situation nogle gange før, -  når først hun stod der, så skulle hun). Jeg meldte klar. Hun åbnede for slusen, og en kraftig stråle af tis ramte mig i ansigtet. Jeg åbnede munden, der hurtigt løb fuld af det lunkne tis. Jeg foretog nogle synkebevægelser – stadig med åben mund – men jeg kunne ikke nær følge med, så urinen løb ud over ansigt og ned over kroppen. Kimora ændrede strålen ned over mit bryst. Jeg funderede over, hvor længe hun kunne blive ved. Hun var virkelig velforberedt. Der blev en pause i strålen i nogle sekunder. Så så hun på mig og sagde: Jeg kan mer’ endnu. Hun åbnede, og jeg satte munden ind i strålen, og jeg sank nogle flere mundfulde. Så holdt strålen inde. Jeg lænede mig frem og kyssede hende i skridtet, forsøgte med tungen at slikke de sidste dråber fra hendes skød.

Jeg rejste mig op. Kimora viste omsorg for at jeg ikke skulle falde på det glatte gulv. Hun åbnede nu for bruseren for at skylle os begge af. Vi sæbede hinanden ind og skyllede igen. Vi tørrede os og spadserede tilbage til værelset. Oppe på sengen lagde vi os nærmest i ske og lå og små-hyggede et stykke tid. Jeg fik et nyt kondom på, og jeg besteg igen Kimora. Vi kysse-kneppede grundigt. Denne gang var der ingen begrænsninger fra hendes side mht. at blive kneppet godt og grundigt ned i madrassen.

Det bankede igen på døren. Vi sluttede og kom i orden. Kimora mente, at nu skulle jeg tænke lidt over, hvad jeg syntes om oplevelsen. Om det nu var mig? Jeg nævnte for Kimora, at smagen af hendes urin havde overrasket mig, men på hvilken måde kunne jeg ikke sige. For mig selv havde jeg igen billedet af hende stående nøgen over mig i bruserummet – hendes bronzefarvede hår, hendes solbrune hud og hendes gyldne tis strømmende ud af hende skræv.

Mødet var forbi for denne gang. Jeg var klar til at gå. Kimora steg op på stilletterne, så var hun også klar. Nøgen som sædvanlig og med lyden af stillethælene i gulvet fulgte hun mig til udgangen, hvor vi kyssedes farvel.

 

10.jpg11.jpg

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis nogen vil se en pige, der virkelig kan squirte - så skulle de forsøge at fange Naughtyelle her:

https://chaturbate.com/naughtyelle/

Så lige hvordan hun med en dildo i røven, nærmest pumpede squirt-vædske ud i stride strømme - det gik faktisk så galt at hun flere gange måtte tørre cameraet af og tilslut tørre det vha en hårtørrer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...