Hop til indhold
Guest sachs

Polske Anja på Amager

Recommended Posts

Guest sachs

Arbejder pt. i udlandet 4 dage om ugen; afrejse fra DK søndag; hjemkomst torsdag. På destinationen er arbejdsdagene lange og opslidende, så meget at jeg trods klare intentioner om det modsatte (og et googolplex af alene-på-hotel-nætter) endnu ikke har orket at undersøge det lokale natteliv.

Til gengæld er det blevet en tradition at ’fejre’ hjemkomsten til DK med kvindeligt selskab.

Så efter frokost i torsdags (23/03/2017) SMS’ede jeg til en GP i DK, der hurtigt bekræftede vores aftale senere samme aften.

En times tid før det aftalte tidspunkt aflyste hun imidlertid, beklagede mange gange og meddelte, at hun havde to veninder, der begge havde tid til at se mig, hvis jeg havde lyst.

Hmm...

Overvejede at afblæse operationen – på den anden side, hvor galt kunne det gå?

Aftalte at mødes med den ene af de to veninder, deponerede min bagage og steg ombord på Metroen.

Stedet er en ældre stuelejlighed, forholdsvis diskret, nogenlunde pæn og ren.

Blev modtaget i døren af Anja, min ’date for the night’. Kindkys og kram, dejligt smil og et megacharmerende glimt i øjet.

Desværre begrænsede hendes sprogkundskaber (ud over modersmålet, polsk) sig til et sporadisk tysk og ganske få ord på engelsk.

Anja er ikke særlig høj, almindelig/slank af bygning – se billederne; de er ægte og vellignende, men ’pyntede’ (eller et par sæsoner gamle), fx har hun IRL et par tatoveringer, der ikke fremgår.

Efter et kort bad (på et interimistisk badeværelse) vendte jeg tilbage til Anja. Hun klædte sig af, satte sig på sengen foran mig og løsnede håndklædet om mit liv.

Og her ville jeg rigtig gerne sige noget rosende og pænt. Jeg mener, det var ikke dårlig sex, langt fra … Anja var sød og smilende, det var hun virkelig, og … nej, jeg kan ikke.

Efter jeg var kommet, lå vi et kvarters tid og ’nussede’, mens vi zigzaggede, bobbede og bumlede os vej ned ad en pukkelpist af en samtale, der aldrig rigtigt kom til at flyde.

Ville jeg komme tilbage? Sorry, no, det ville jeg nok ikke.

 

https://annoncelight.dk/showad/225229

Del dette indlæg


Link til indlæg

Samme sted som Nadia formoder jeg. Har gentagne gange forsøgt at få en aftale i stand med netop Nadia uden succes. Nu kan det være ligegyldigt :) 

Redigeret af underdog40

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ærgerligt at betale premium pris for en service hun tydeligvis ikke yder. Nogle gange får jeg det indtryk, at det er alt rosset, som lander i KBH. Har tidligere i en periode boet tæt ved Flensborg, hvor jeg meget sjældent har oplevet andet end søde og servicemindede polske piger, som, hvis jeg ikke selv gør det, starter en samtale op før og efter akten, hvilket bare gør oplevelsen meget bedre og absolut indlevende.

Iøvrigt er priserne syd for grænsen absolut mere fordelagtige. Man får rigtig meget for 70€. Tag evt. et kig på sexnord.net og fair-girls.de. Her er langt fra så meget snyd med billeder, som på de danske portaler.

Redigeret af flæske706
Opdatering

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...