Hop til indhold
TheVoice

Slave event

Recommended Posts

Kom og få en helt særlig slaveoplevelse

Fredag d 21 til søndag d 23 april modtager jeg slaver i mit hus  nær Odense. Huset indeholder en del skumble værelse og en mørk kælder. Alt trænger til en kærlig og bestemt hånd

Priser fastsættes efter hvad slaven ansøger om.

Der vil være mulighed for at tilbringe hele weekenden i huset eller en enkelt dag. Med eller uden overnatning . Mulighederne er nærmest uendelige !! Er man friluftsmenneske er der ligeledes mange muligheder i den indhegnede have.

Både nye og erfarne slaver kan ansøge. Vigtigst er at du som slave skriver ærbødigt når du henvender dig! Gå ikke glip af denne enestående chance for at prøve en hel dag eller weekend under min strenge kommando!

Der tilbydes ikke sex på nogen måde!  Til gengæld har jeg alt hvad der behøves. Det være sig støvsuger, gulvskrubber, maling, pensler, rengøringsmidler, og til udendørs brug, alle tænkelige haveredskaber

Tilmelding på: [email protected]

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kunne det ikke hjælpe på dit eget engagement til at nå rundt, hvis du arrangerede en fest? :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prinz skrev, for 1 minut siden:

Kunne det ikke hjælpe på dit eget engagement til at nå rundt, hvis du arrangerede en fest? :) 

Det var jo også en rigtig god mulighed. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DominaS
TheVoice skrev, for 47 minutter siden:

Fredag d 21 til søndag d 23 april modtager jeg slaver i mit hus  nær Odense. Huset indeholder en del skumble værelse og en mørk kælder. Alt trænger til en kærlig og bestemt hånd

Der vil være mulighed for at tilbringe hele weekenden i huset eller en enkelt dag. Med eller uden overnatning . Mulighederne er nærmest uendelige !! Er man friluftsmenneske er der ligeledes mange muligheder i den indhegnede have.

Både nye og erfarne slaver kan ansøge. Vigtigst er at du som slave skriver ærbødigt når du henvender dig! Gå ikke glip af denne enestående chance for at prøve en hel dag eller weekend under min strenge kommando!

Der tilbydes ikke sex på nogen måde!  Til gengæld har jeg alt hvad der behøves. Det være sig støvsuger, gulvskrubber, maling, pensler, rengøringsmidler, og til udendørs brug, alle tænkelige haveredskaber

Er lidt nysgerrig på hvorfor du stort set kopierer den tekst Jeg har på mit event ?

Ja Jeg kan godt se at du har tilføjet lidt omkring den huslige men store passager er det samme som Mit event . Endda samme datoer.

Jeg undres meget!

Domina S

Del dette indlæg

Link til indlæg
Highlow skrev, for 4 minutter siden:

Jeg deltager gerne. Må jeg tá min gode ven Flemming Leth med ?

Ja, man vil ikke have at han er nøgen i haven. Han må nøjedes med den mørke kælder

Del dette indlæg

Link til indlæg
DominaS skrev, for 1 minut siden:

Er lidt nysgerrig på hvorfor du stort set kopierer den tekst Jeg har på mit event ?

Ja Jeg kan godt se at du har tilføjet lidt omkring den huslige men store passager er det samme som Mit event . Endda samme datoer.

Jeg undres meget!

Domina S

Mon ik du godt kan se det sjove element. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DominaS
TheVoice skrev, for 17 minutter siden:

Mon ik du godt kan se det sjove element. :)

Nej ikke rigtigt. Men forstår nok generelt ikke alt humor herinde . Men hver sin smag. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej ikke rigtigt. Men forstår nok generelt ikke alt humor herinde . Men hver sin smag. 

Det er helt ok. Det har ikke været min hensigt at gøre grin med dig. Jeg blev bare inspireret at dit slave event, til at lave et omslag omkring hus- og havehjælp. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DominaS
TheVoice skrev, for 1 minut siden:

Det er helt ok. Det har ikke været min hensigt at gøre grin med dig. Jeg blev bare inspireret at dit slave event, til at lave et omslag omkring hus- og havehjælp. 

Der er rent faktisk en del slaver som tænder på at være til rådighed med det huslige. Ja det synes nok mærkeligt for udenforstående . Men slaverne tænker nok det samme om jer som køber vaniljesex hos en pige. Så lad os da endeligt gøre grin med folks seksuelle lyster . Så længe det bare er for dem hvor lysterne ikke passer ind i de konventionelle kasser! Eller hvad ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er rent faktisk en del slaver som tænder på at være til rådighed med det huslige. Ja det synes nok mærkeligt for udenforstående . Men slaverne tænker nok det samme om jer som køber vaniljesex hos en pige. Så lad os da endeligt gøre grin med folks seksuelle lyster . Så længe det bare er for dem hvor lysterne ikke passer ind i de konventionelle kasser! Eller hvad ?

Jeg siger det gerne igen. Det er ikke min hensigt at gøre nogen til grin. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Buzz Light skrev, for 20 minutter siden:

Man kan hurtigt komme til at træde forkert på internettet hva :D

Det er jo altid forbundet med en vis fare for uforudsigelige reaktioner, når man udtrykker på nettet, og så er det jo ligegyldigt om det er humor, politik, religion eller SEX. :) Nå, men det ender sgu nok med, at jeg selv må ordne hus og have, Jeg har dog ikke helt opgivet endnu, måske man skulle forsøge sig med forslaget fra @prinz og lokke med lidt strip eller lignende når alt er ordnet. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
TheVoice skrev, 1 time siden:

Jeg siger det gerne igen. Det er ikke min hensigt at gøre nogen til grin. 

Din hensigt var sq da at lave sjov med et sådan event og dermed deltagerne i det. Stå dog ved det.

Jeg sad selv med et grin på fjæset men kan da godt se på DominaS indlæg at det er da at tage pis på hendes arrangement og jeg tørrede derfor grinet væk.

Det antages så at det er i orden fordi de fleste af os jo synes at et sådan slave-arrangement er noget underligt noget.

Der er jo mange flotte charme-fyre herinde, der bare kan det der med massagepiger, iflg dem selv :D:D ,  de er til vaniljesex som du vist også er, og som bare kan det der med piger, altså underligt nok kun GPer men der kører de bare med klatten på alle niveauer :D:D og så er det jo det der med at man skal kende pigerne dybt ind i deres inderste indre også så er man helt i mål :D:D 

Hvad med lidt selvironi og lave en weekend for dem :D:D 

Et oplæg kunne være

Kom til en spændende weekend hos The Voice

Er du en mand som andre der hylder at besøge massagepiger, ikke for at have sex med dem men for at lære dem at kende og jo dybere du kan komme i deres sjæl jo bedre. Du har sikkert for travlt og en masse andre ting til at have det samvær med en pige under normale former men så er dette dagen for dig

Arrangementet starter kl 10.00 

Massagepigerme og gæsterne starter med at sidde i en rundkreds.

En præsentationsrunde hvor hver især fortæller om sig selv. Man starter med at fortælle om det første man kan huske i sin barndom og går så kronologisk frem til i dag. Næste punkt er at man fortæller hvor man ser sig selv henne i denne verden, hvor er man på vej hen, hvad er ens mål, drømme og værdier. Man slutter af med at vise den personlige ting man har medbragt og fortæller om hvorfor den lige betyder meget for en. Maks 45 min pr person

Dernæst tre foredrag om vores problemer med massagepigerme

Hvordan tackler vi det når massagepigen forelsker sig i os og stalker os

Hvordan forklarer man en massagepige at det ikke er vores smukke og lækre kroppe hun skal elske men os som personer 

Hvorfor tænker massgapigerme så meget på sex, det er jo kærlighed vi vil have

Massagepigerme er henvist til gåture imens foredragene står på

Efter foredrag trækkes der lod ml hvilken massagepige og mand der skal være sammen

Efter lodtrækning skal alle på gåture med deres massagepige, hånd i hånd, imens man lærer hende at kende

Gåturen skal vare på mindst to timer

Efter gåturen er der tid til sex, massagepigen har nok lyst desværre, men mændene er nok kommet i bukserne under gåturen hvor de virkelig kom tæt på massagepigem rent personligt, så massagepigerne får nok ingen sex, de må nøjes med betaling for weekenden

Kun 8.900 for sådan en dag pr. mand

:D:D

Sådan kan man jo lave sjov med hinanden herinde, sidder du også og griner nu The Voice eller er det kun sjovt når du laver sjov med andre ;);) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Anilingus

Deltager kun, hvis den lede boss praktiserer "Mushroom Management"  overfor sine slaver - Keep them in the dark, and feed them shit.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Østerbroen skrev, for 3 timer siden:

Kom til en spændende weekend hos The Voice

Er du en mand som andre der hylder at besøge massagepiger, ikke for at have sex med dem men for at lære dem at kende og jo dybere du kan komme i deres sjæl jo bedre. Du har sikkert for travlt og en masse andre ting til at have det samvær med en pige under normale former men så er dette dagen for dig

Arrangementet starter kl 10.00 

Massagepigerme og gæsterne starter med at sidde i en rundkreds.

En præsentationsrunde hvor hver især fortæller om sig selv. Man starter med at fortælle om det første man kan huske i sin barndom og går så kronologisk frem til i dag. Næste punkt er at man fortæller hvor man ser sig selv henne i denne verden, hvor er man på vej hen, hvad er ens mål, drømme og værdier. Man slutter af med at vise den personlige ting man har medbragt og fortæller om hvorfor den lige betyder meget for en. Maks 45 min pr person

Dernæst tre foredrag om vores problemer med massagepigerme

Hvordan tackler vi det når massagepigen forelsker sig i os og stalker os

Hvordan forklarer man en massagepige at det ikke er vores smukke og lækre kroppe hun skal elske men os som personer 

Hvorfor tænker massgapigerme så meget på sex, det er jo kærlighed vi vil have

Massagepigerme er henvist til gåture imens foredragene står på

Efter foredrag trækkes der lod ml hvilken massagepige og mand der skal være sammen

Efter lodtrækning skal alle på gåture med deres massagepige, hånd i hånd, imens man lærer hende at kende

Gåturen skal vare på mindst to timer

Efter gåturen er der tid til sex, massagepigen har nok lyst desværre, men mændene er nok kommet i bukserne under gåturen hvor de virkelig kom tæt på massagepigem rent personligt, så massagepigerne får nok ingen sex, de må nøjes med betaling for weekenden

Kun 8.900 for sådan en dag pr. mand

:D Fin humor. Hvis vi lige kunne få indflettet lidt omkring rengøring og havearbejde ind - sidder den lige i skabet. Her tænker jeg, at der hvor du skriver, at der trækkes lod hvem der skal på gåture med hvem. Her kunne gåturene jo passende erstattes med med de behov som jeg lidt kreativt søger opfyldt. Da kan ma  jo så lære lidt om pigens indre, imedens man vasker gulv sammen e.lign

Der skal da være plads til at  lave lidt sjov med branchen, koncepter adfærd osv, Selv om jeg  tilhører den gruppe der køber GFE oplevelser, synes jeg da du lykkedes ganske fint med at få smilet frem. 

Redigeret af TheVoice

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kinky Jill

Har ingen respekt for kopi 

For mig er det smagsløs at, kopi tekst fra andre sex annoncer, snuppe billeder fra andre på nette og ikke vil selv ligge krop til sin annonce. 
Lidt ud på sidespor - Samme andre kopi musik og film, der sluppet noget løn fra musiker og skuespiller. Også det med nogle ikke vil betale en bus/tog bilet er ydt. hos mig. Betalt og vi alle får en billigere vare. 

Tilbage, find din egen stil, man kan tage en ting, og rette den til personlig, men ikke en helt annonce

Del dette indlæg

Link til indlæg
Kinky Jill skrev, for 2 timer siden:

Har ingen respekt for kopi 

For mig er det smagsløs at, kopi tekst fra andre sex annoncer, snuppe billeder fra andre på nette og ikke vil selv ligge krop til sin annonce. 
Lidt ud på sidespor - Samme andre kopi musik og film, der sluppet noget løn fra musiker og skuespiller. Også det med nogle ikke vil betale en bus/tog bilet er ydt. hos mig. Betalt og vi alle får en billigere vare. 

Tilbage, find din egen stil, man kan tage en ting, og rette den til personlig, men ikke en helt annonce

Interessant vinkel. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
DominaS skrev, for 20 timer siden:

@TheVoice prøvede at være morsom. 

@DominaS, hvorfor ikke gå udenfor og nyde det skønne vejr og lad børnene have lidt sjov herinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 23 timer siden:

Tak for tilbudet.

Men det er ikke noget for mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lina Øypüthtkh skrev, 1 time siden:

Tak for tilbudet.

Men det er ikke noget for mig.

Det var vist godt - Kan jo heller ikke udtale dit efternavn :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DominaS
AalborgLook skrev, for 6 timer siden:

@TheVoice prøvede at være morsom. 

@DominaS, hvorfor ikke gå udenfor og nyde det skønne vejr og lad børnene have lidt sjov herinde. 

@AalborgLookBeklager Jeg kommenterede på tråden. Det glemte Jeg helt er forbeholdt mændene her på dette forum. Men tak fordi du forklarede mig TheVoice hensigt med tråden. Den har han så rigeligt forklaret sidenhen. Så lige meget hvor meget Jeg nyder det gode vejr er Jeg ikke til at mine events bliver gjort til genstand for morskab. Beklager hvis vi har forskelig humor !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...