Hop til indhold

Nu må det snart stoppe!!!

Featured Replies

Skrevet

For katten da også!

Der er to lækre (kun en i mine øjne) tøser her i Svendborg, i Odense er der adskillige og nu har Rossa (https://annoncelight.dk/showad/207346) også meldt sin ankomst. Hvem skal man vælge og hvor får man alle de penge fra? Der er da heller aldrig andet end problemer med de kvinder. ;-)

Go' weekend med håb om den helt store gevinst i Lotto. :-) 

Skrevet

Tja  -  har man mange penge, er problemet jo bare at få endnu flere penge  Så er der ikke tid til at  bruge dem.

Få  -  men gode -  oplevelser er guld værd.

Skrevet

Jeg har også undret mig over det store udvalg i Odense i øjeblikket. Måske er der igen tale om nogle piger der bruger mange forskellige annoncer med falske billeder. 

Min løsning er at holde sig til de steder hvor bilederne plejer at være ægte og helst de piger jeg kender i forvejen, eller som andre har anmeldt. Selvfølgelig kan man ikke nå at besøge alle de spændende piger, men det er der ingen grund ti at fortvivle over. Der kommer jo hele tiden nogle nye interessante piger til byen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.