Hop til indhold
hlo

Fræk pige søger - Cillepigen

Recommended Posts

ja det burde det sandelig være, jeg har død travlt, desværre tror kunder, at jeg svarer på mail 24/7 det kan jeg ikke, men jeg er ikke fake, og er seriøs, selvom en "palle" påstår andet, fordi jeg var kort for hovedet, da han spurgte om jeg ville have besøg af ham, når han var snot forkølet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Røvslikker
cillepigen 6700 skrev, for 9 minutter siden:

men jeg er ikke fake, og er seriøs, selvom en "palle" påstår andet, fordi jeg var kort for hovedet, da han spurgte om jeg ville have besøg af ham, når han var snot forkølet

Ok...du svarede selvfølgelig "palle" på en pæn måde, eller hvad ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
cillepigen 6700 skrev, den 18.3.2019 at 18:17:

ja det burde det sandelig være, jeg har død travlt, desværre tror kunder, at jeg svarer på mail 24/7 det kan jeg ikke, men jeg er ikke fake, og er seriøs, selvom en "palle" påstår andet, fordi jeg var kort for hovedet, da han spurgte om jeg ville have besøg af ham, når han var snot forkølet

Ja du har vel haft død travlt med at fjerne dine falske billeder?

Seriøs er du sq ikke, så havde du jo svaret pænt og dannet tilbage, jeg var jo trods alt høflig og ærlig overfor dig?(i min 3 sætninger laaaaange mail) eller har du bare ikke de kognitive evner til at bruge mere end 2 bogstaver i et mail svar?
Et "Nej tak" havde jo lukket den, i stedet for du holder mig hen med et OK...

Hvis du fortsætter dine spydigheder imod mig, så hopper jeg på dit niveau og booker tomme aftaler hver eneste gang jeg ser din annonce

mailen kan ses her, med denne "servicemindede" kvindes svar

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...