Hop til indhold
Guest sachs

Sædafgang mod kræft

Recommended Posts

Så lad dog glædespigerne tage det gule sygesikringskort som betaling..

Staten vil sparer mange penge , på sygehus ophold , sygedage, invalidepension osv. 

Ekstra Bladet havde en artikel med 10 gode grunde, meget sex, ingen sygdom, ingen sygedage..

den artikel kan jeg ikke finde.. 

Så politikere kom nu op af stolen, og få det gule kort, gjort til betalingskort hos GP...

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus

Jeg kender godt til forskningen herom.

Sidstnævnte del af annoncen mht. livsnyder, kan jeg bekræfte. Dog er jeg ikke fraskilt.:)

Men muligvis er det optimale også indimellem, decideret at få malket prostata, men lidt har naturligvis også ret.

Jeg har siden min pureste ungdom fast taget en spiller, hver aften inden sengetid. ;)

Det virker bedre end de bedste sovepiller, og får jeg så ikke kræft af det oveni, ja så er det jo bare en winwin.

Dog fornemmer jeg, at mit syn ikke er helt så godt, som tidligere, så måske passer det, at man bliver blind af det.:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anilingus skrev, for 54 minutter siden:

 

Jeg har siden min pureste ungdom fast taget en spiller, hver aften inden sengetid. ;)

 

Problemet med  de avancere computerspil er jo, at man næsten ikke får noget søvn, for man lige..... Det er det vi taler ok ik ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Anilingus
TheVoice skrev, for 56 minutter siden:

Problemet med  de avancere computerspil er jo, at man næsten ikke får noget søvn, for man lige..... Det er det vi taler ok ik ?

En spiller er en spiller... og sådan er det, Voice.:D

Men bortset fra det, så er computerspil, ipad, telefoner o.s.v. den rene gift, for at vi mennesker får en god nats søvn. Vi skal lukke øjenene, slappe af og fokusere på at sove. For kun på den måde fungerer kroppens naturlige søvnmekanisme optimalt.

Megen medicinering med diverse sovemedicin o.l. kunne ganske givet undgås på den konto. Det vi her taler om er selvmedicinering på et meget simpelt niveau, og med  ganske få bivirkninger.

En orgasme udløser faktisk, såvel hos kvinder som mænd, nogle rigtig gavnlige signalstoffer for mange ting, herunder søvnen. Kvinder er jo sommetider trætte af, at manden efter han er kommet, bare vender sig rundt og kort tid efter snorker som en bjørn.:lol:

Så spil, hvis du vil- som det vist hedder.:D:D

Redigeret af Anilingus

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...