Hop til indhold
Guest Alkoholikeren

Tokyo

Recommended Posts

Guest Alkoholikeren

Hej alle verdens farere

jeg overvejer en smuttur til Tokyo og tænker at jeg da skal have en god stund med en japansk GP, er der erfaringer at trække på her i foraet, kultur regler, og navnlig lovgivningen, politikkens "turen går til" er for politisk korrekt....:(

lad høre

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Vestegnen
Alkoholikeren skrev, for 8 timer siden:

Hej alle verdens farere

jeg overvejer en smuttur til Tokyo og tænker at jeg da skal have en god stund med en japansk GP, er der erfaringer at trække på her i foraet, kultur regler, og navnlig lovgivningen, politikkens "turen går til" er for politisk korrekt....:(

lad høre

 

God tur. Jeg kan ikke hjælpe dig med en japansk GP, men hvis det var mig som skulle til Japan, så ville jeg købe et par pigetrusser i en automat og sætte dem op på Amagerhylden som souvenir når jeg kom hjem ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej..

Rent kultur og historieske, er japanske luder kun til japanske kunder, du kan som udlænding nok få en udenlandske pige som arbejder der over...

Der er mange uskreven regler for det, med mindre du selvfølgelige er så heldig at scorer en japaner:-)

anbefaler du kigge på kulturen og normen omkring det...

med ønsket om en god tur til dig

prøvemanden

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tak prøvemand, det ser ud til at det ikke er så nemt, at købe en oplevelse, med det du skriver....når jeg kommer derover og hjem igen deler jeg ud af mine erfaringer, og jeg gider ikke købe en russer eller en amerikaner eller hvad der nu kan være af nationaliteter derovre.

 

vh

Alko

Del dette indlæg


Link til indlæg

I sandhed en Spændende tur, og ja, når man rejser så langt skal man have fat i de lokale piger..Det andet er for useriøst. 

 Japanese law limits the definition of prostitution to vaginal intercourse. Oral sex, anal sex, and other acts that don’t involve vaginal intercourse are NOT considered prostitution.

Yui Hatano er en pige som, hvis man er til japanske piger, kunne være interessant (udover Maria Ozawa som er halv japaner/halv fransk), at spille den af til, inden du stiger ombord på flyet.

42s-1024x682.jpg

 

Hvad koster sådan en tur til det fjerne østen..Eller rettere sagt: Er det ikke voldsomt dyrt at tage 1 uge til Japan med fly og hotel?

Edit: Nej. Norge er sikkert dyrere..

https://nerdnomads.com/expensive-japan-travel-cheap

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Tak PPD, dejligt foto, skriv gerne en PM, hvis du har supplerende oplysninger, om hvordan man finde de skønne unge japanske kvinder der gerne tage i mod ikke japanere, og hvis vaginal penetration er ulovligt så nøjes jeg da gerne med et godt blæs eller to.

jeg regner med at kunne flyve derover for omkring 8.000 og hotellet er jo mere individuelt hvad det koster, personligt foretrækker jeg Hilton hoteller, men andre kan have en anden smag...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Alkoholikeren skrev, den 27/3/2017 at 20:18:

Tak PPD, dejligt foto, skriv gerne en PM, hvis du har supplerende oplysninger, om hvordan man finde de skønne unge japanske kvinder der gerne tage i mod ikke japanere, og hvis vaginal penetration er ulovligt så nøjes jeg da gerne med et godt blæs eller to.

jeg regner med at kunne flyve derover for omkring 8.000 og hotellet er jo mere individuelt hvad det koster, personligt foretrækker jeg Hilton hoteller, men andre kan have en anden smag...

Håber du vil dele af dine erfaringer når du kommer hjem. Regner med at skulle en tur derned efter sommerferien.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...