Hop til indhold
sjanten

søges: Fellucia Blow - GP eller anden pige søges til en speciel BJ oplevelse evt. med mere (syd/midt Jylland)

Recommended Posts

Jeg tillader mig at søge efter en speciel oplevelse, en oplevelse jeg ikke har set i en annonce endnu :)
Jeg har læst retningslinjerne igen og kan ikke se at jeg gør noget forkert ved at søge... ellers må i jo slette :)

Jeg har vedhæftet 2 links i bunden af mit indlæg, begge links er til et p0rn site, men det er sikkert at besøge - der kan godt komme en popup, men jeg har undersøgt sitet og det efterlader ikke snavs på min pc.
det er præcis den oplevelse, hun giver modtageren i de 2 videoer, jeg er ude efter, altså noget der minder om eller ligner....

Det jeg eftersøger er et sensuelt og hengiven BJ som bliver udført af pigen på videoerne - der er tale om Mega Fransk!
Der er tale om MEGET mere mund, end hånd!

Jeg søger ikke en kopi af pigen og hendes udseende, selv om hun er mega smuk og dejlig, så er det ikke det der betyder noget her!
Det handler helt konkret om.... Pik-tilbedelse (tror jeg er det bedste danske udtryk)

Alder betyder intet, men jeg tænder ikke på overvægt - tynd, slank eller buttet er helt OK
Du skal være i stand til at udføre den øjenkontakt pigen på videoen udviser og du skal være vild med at sutte pik
Tunge piercing vil helt klart fortrækkes, men det er ikke et krav ;)

Jeg vil tro at 20 min. er mere end nok til den oplevelse.... men måske, jeg gerne vil besøge dig 1 gang inden denne særlige oplevelse, til at afgøre kemi og 'bryde isen'
dvs en halv times aftale kan være på tale inden, nogle dage før (der er kun få af jer piger jeg turde mødes med uden et første besøg, hvis du er en af de få jeg kender ;) )

Hvis jeg får nogle henvendelser og du feks er en pige der nyder at modtage oral, så ville jeg elske at give det, efter min specielle oplevelse
Det kunne også være alm. sex eller massage - det kommer an på kemi og dit udgangspunkt for at ville lave en aftale.
Men det er helt klart oplevelsen af denne pik tilbedelse jeg søger og går efter.

Jeg har et billede på min profil hvis du er nysgerrig (der er opgivet alder osv)
Jeg kan love at jeg sætter diskretion, renlighed højt og jeg fejler ikke noget
Jeg kan love at jeg ikke kommer med en overfyldt 'pung' altså ikke noget med sæd med bismag (har kun oplevet positive tilbagemeldinger ang det)
Jeg er steriliseret og glat barberet.

Jeg vælger ikke at sætte en pris på forhånd - jeg vil meget hellere høre hvad du tænker du kunne bidrage med til en oplevelse af denne karakter og jeg er som sagt åben for at udvide med før besøg og måske også sex efter oplevelsen, alt efter hvad der også passer dig, for at komme i humør til at give mig en oplevelse.... der virkelig kommer til at betyde noget for mig :)
Det er helt op til dig, om du vil svare i tråden her, eller sende mig en PB.
Jeg håber på, at det bliver en god oplevelse og gerne for os begge 2.

Video link til xvideos.com

Video 2 link til xvideos.com

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det ligger meget tæt på hvad jeg selv foretrækker. Jeg nyder dog kun som opvarmning. Det er så ikke mit indtryk at man nødvendigvis skal søge en specielt pige. Det er nok mere mit indtryk, at man skal fortælle pigen at det skal være pirende, følsomt og ikke alt for voldsomt. Jeg har ikke mødt nogen som ikke kan efterkomme det, men ok der er måske lidt forskel på om det nyder som indledning eller om det skal udgøre hele ydelsen. 

Jeg ville nok vælge en pige med et godt ry, og en pige der prismæssigt holder markedspriseren. Det er selvfølgelig kun nogle detaljer, men jeg tror faktisk at man derved nedsætter risikoen for at besøge en pige der lidt pænt sagt har sin egen opfattelse af hvordan ydelserne skal leveres, herunder også indlevelsen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 13 minutter siden:

Det er så ikke mit indtryk at man nødvendigvis skal søge en specielt pige. Det er nok mere mit indtryk, at man skal fortælle pigen at det skal være pirende, følsomt og ikke alt for voldsomt. Jeg har ikke mødt nogen som ikke kan efterkomme det, men ok der er måske lidt forskel på om det nyder som indledning eller om det skal udgøre hele ydelsen.

Her er jeg så ikke enige, jeg søger netop for ikke at skulle gå på kompromis med den oplevelse jeg ønsker (fra videoen)

så hvis der er en der reagere på et indlæg som dette, så er aftalen jo næsten i hus....
Når jeg selv søger, så er der altid et kompromis eller andet - derfor søger jeg en 'hel' oplevelse, hvor pigen ved fra start hvad jeg vil og hvad hun går ind til.

Men tak fordi du tog dig tiden til at svare :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
sjanten skrev, for 16 minutter siden:

Her er jeg så ikke enige, jeg søger netop for ikke at skulle gå på kompromis med den oplevelse jeg ønsker (fra videoen)

så hvis der er en der reagere på et indlæg som dette, så er aftalen jo næsten i hus....
Når jeg selv søger, så er der altid et kompromis eller andet - derfor søger jeg en 'hel' oplevelse, hvor pigen ved fra start hvad jeg vil og hvad hun går ind til.

Men tak fordi du tog dig tiden til at svare :)

Det er helt ok. Jeg synes dit indlæg er interessant, og.... måske skriver du lidt om din oplevelse når pigen er fundet på den ene eller anden måde :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...