Hop til indhold
Guest Peter26

PrettySugar

Recommended Posts

Guest aarhussyd
Peter26 skrev, for 3 timer siden:

Nogle som har prøvet hende her? Hun er ny og så vil gerne høre hvis nogle har været sammen med hende. Go' weekend

https://annoncelight.dk/showad/225301

Det virker skummelt med krav om foto og id - er det mon dem fra Ry der kører afpresning

Del dette indlæg


Link til indlæg
aarhussyd skrev, den 24/3/2017 at 18:33:

Det virker skummelt med krav om foto og id - er det mon dem fra Ry der kører afpresning

Jeg har skrevet med hende/dem. Er ikke blevet afkrævet foto eller id. Men til gengæld undrer jeg mig en del over, at hun beskriver sig selv i 3. person - så den annonce har hun sandsynligvis ikke selv skrevet. I mail'ene skriver "hun" i 1.person, og underskriver sig Isabella. Indtil forleden, hvor det helt tydeligt var en anden, der skrev. Jeg rykkede for svar på nogle spørgsmål, som efter halvandet døgn ikke var besvaret. Så kom meldingen: Isabella er syg. Isabella." Så var det igen i 3. person, men underskrevet af hende selv, tilsyneladende.?? Så jeg har valgt at sige nej tak til besøg hos mig - det virker sgu for "uldent"!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå. Nu har "vennen" m/k skrevet et par mails mere. Vedkommende beklager, at annoncen måske er dårligt formuleret. Jeg skrev tilbage, at jeg ikke bryder mig om at blive narret til at tro, jeg skriver med pigen, når det faktuelt ikke er tilfældet. Så farvel!

Så krøb han/hun virkelig "til korset" - og spurgte, om jeg vil hjælpe med at lave en ordentlig og retvisende annonce? Samtidig sendte han mig sgu ansigtsbilleder af hende! Yderst smuk/køn kvinde må jeg sige. Han sagde, at hvis jeg vil hjælpe, så vil jeg få et yderst billigt møde med hende. Hm. Pga. fotos blev min interesse vakt igen, så jeg gav ham/hende en længere forelæsning om gensidig respekt, fake annoncer, forventningsafstemninger osv.osv. Og vigtigst af det hele - at pigen ved, hvad der står i annoncen og dermed hvad der forventes, når hun bliver kørt ud! Derudover advarede jeg om dette site og dets relativt store indflydelse på fakere!

Og så er hun altså dansk, siges det. Nu må vi se, hvad der sker videre.

Fortsættes......når jeg måske får et svar! ;-) Og får et svar på, om hun er med på, at det bliver et "yderst billigt" møde - for ellers gider jeg ikke! Og jeg har forlangt, at hun skal læse og godkende den annonce, jeg evt. laver til dem.

Så det aarhussyd foreslår, at det skulle være afpressere fra Ry, skal jeg ikke kunne udtalemig om. På mig virker det som om, det vitterligt er nystartede amatører, som prøver at finde ind på sporet. Men det vil evt. vise sig!?

Redigeret af Steppeulven

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tjah, kommunikationen er fortsat på bedste vis med kæresten, so ikk er jaloux Er blevet venner allerede med dem på FB og nu får jeg en gratis tur med kvinden - uden mand! - een af dagene for at hjælpe med at formulere en ordentlig annonce! Pyha. Det bli'r spændende! Han synes godt om mit forslag, men det skal jo lige præsenteres for Isabella, når hun kommer hjem om lidt. Helt fair.

Del dette indlæg


Link til indlæg
larokka skrev, for 13 timer siden:

Hvordan gik mdet med Isabella så ? du blev ikk afpresset ?

Hun var optaget frem til 02 i nat, så jeg har ikke mødt hende endnu. Måske i aften eller een af de nærmeste dage. Afpresset?? Nej!! Overhovedet ikke!! Hvad skulle de evt. kunne afpresse en enlig mand med?? Selv mine venner ved, at jeg benytter mig af GP'er.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MadsAalb

Hun er dansk og en ok aftale da jeg besøgte hende, jeg fandt hende på sugardaters sidst jeg var der, der er hun godt nok et par år ældre end på denne annonce he he.

 

Hun går meget op i sin egen lyst og sekundært i mandes behov, det kan også være meget fedt at hun får den ene orgasme efter den anden :) God til analsex og vild med legetøj.

 

Frisk pige til en rimelig pris, jeg gav 2.000 for al den sex jeg ønskede dvs. 3-4 timer, jeg ved ikke hvad hendes priser er nu og der fremgår ikke nogen i annoncen.

 

Vil jeg besøge hende igen, ja sandsynligvis hvis muligheden opstår.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Steppeulven skrev, den 27/3/2017 at 12:13:

Hun var optaget frem til 02 i nat, så jeg har ikke mødt hende endnu. Måske i aften eller een af de nærmeste dage. Afpresset?? Nej!! Overhovedet ikke!! Hvad skulle de evt. kunne afpresse en enlig mand med?? Selv mine venner ved, at jeg benytter mig af GP'er.

Har du mødt hende nu?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil lige give mit besyv med her.

Jeg har skrevet til hende/ham for at høre, om det er muligt af møde Isabella?

Hun har et tilbud i dag som hedder 1½ time til 2800 med fri leg. 

Jeg havde sagt fra, men har nu ombestemt mig og er ved at lave en aftale med hende. Hun har dog først tid kl. 23 i aften. 

Det er kontant betaling. Har fået at vide, at man ikke kan bruge Mobile Pay. Så jeg skal et smut i banken først inden jeg besøger hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...