Hop til indhold
Røvslikkeren

Pernille i Århus

Recommended Posts

Hej allesammen

Her kommer en lille anmeldelse af Pernille.

https://annoncelight.dk/showad/218338

Jeg besøgte også Pernille i fredags og igen idag. Jeg har også besøgt hende andetsteds for noget tid siden, så jeg er glad for at se hende i Århus.

Her er der en utrolig smuk dansk ung pige, som forstår at give en opmærksomhed. Hun er dejlig på så mange måder.

I fredags besluttede jeg mig for at prøve pirringsbondage, det er dog ik lige mig, jeg skal helst kunne tage fat i pigebarnet, men det blev prøvet og Pernille var meget forstående. Dog var det helt fantastisk da hun lavede facesitting på mig. Båndene blev løsnet og vi havde fantastisk sex i forskellige stillinger, doggy, cowgirl, missionær osv. Som endte med en eksplosiv udløsning fra mig.

Idag var jeg nødt til at besøge hende igen. Vi startede ud med at kæle lidt og jeg slikkede hende, hendes fisse og røv er så dejlig at slikke, jeg kunne gøre det hele den tid jeg havde bestilt. Men hun ville gerne sutte mig og det fik hun da lov til. Hun sutter som en Pro. Efter lidt tid sætter hun sig ovenpå mig og rider mig, både op og ned, men også helt i bund og frem og tilbage. Hun beder om at få den i doggy hvilket umiddelbart er hendes favorit. Hold nu op, det var som om hun lige blev 100 gange strammere. Hun slutter af med at sutte mig og slikke mine kugler. Det var helt igennem fantastisk.

Hvis man skal sige noget negativt, så er det alle håndværkerne der er i området, men de går ikke ved den bygning hun er i. Men de er derude.

Om jeg kommer igen? Der er ikke andre der er værd at besøge mere efter jeg har været ved Pernille, så det er 100% sikkert jeg vil komme igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest littledick

Hej

Jeg kan kun tilslutte mig det ovenstående - hun er fantastisk.

Regner selv med at skulle besøge hende her i weekenden.

Littledick 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...