Hop til indhold

Recommended Posts

Lokket af de dejlige (efter billederne at dømme) piger de har hos DaisyClub i øjeblikket (Kokana, Utako og Yummy) aflagde jeg endnu engang DaisyClub et besøg.

Det blev til en time med Utako til de sædvanlige 1300 kroner. Skønt hendes billeder ikke er taget hos DaisyClub er de ægte nok.

Utako er en rigtig hjerteknuser, hun er meget sød og opmærksom, selvom hun ikke taler så meget engelsk gik det fint, og hun forstår alt hvad man siger til hende. Hun var hele tiden opmærksom på at give mig en oplevelse ud over det sædvanlige, og sjældent har jeg nydt et besøg hos en glædespige så meget.

Utako var en ren luxusoplevelse. Hun får UG kryds og stjerner i karakterbogen fra min side.

https://daisyclub.dk/utako

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for deleren... hun ser dejlig ud... men synes hun gemmer brysterne på billederne... kan se de ikke er så store - men er de "faste" og har hun den "sædvanlige Japaner" numse - flad :-)  - eller er der lidt baller også?

Overvejer at aflægge et besøg hos hende eller Yummy ;-) 

Dressmann

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flot pige.

Japanske piger virker på mig mere "sofistikerede" og "graciøse"  end piger fra andre dele af asien..

Så er Daisyclub lige skrevet på min "To Do" liste.

TAK for linket :). Vidste slet ikke at det var muligt at møde FLOTTE japanske piger i København..

Priserne ser også ud til at være i orden.

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 2 minutter siden:

Flot pige.

Japanske piger virker på mig mere "sofistikerede" og "graciøse"  end piger fra andre dele af asien..

Så er Daisyclub lige skrevet på min "To Do" liste.

TAK for linket :). Vidste slet ikke at det var muligt at møde FLOTTE japanske piger i København..

Dog ser jeg ingen priser, men går ud fra det er standardpriser: 30 min for 1100 kr

 

De har priser på første side, 900 kroner for en halv time, 1300 kroner for en hel time.

Del dette indlæg


Link til indlæg
LeoLummerkrogh skrev, for 11 minutter siden:

De har priser på første side, 900 kroner for en halv time, 1300 kroner for en hel time.

Ja, det så jeg. Tak.

Midt mellem 2 Stogsstationer i SV, lige overfor bilforhandleren og med parabol på toppen af hytten. Det burde så ikke være svært at finde til Solens Rige.

Blot 2 tillægsspørgsmål: Brugte du fagter og armbevægelser for at guide dig frem? og der er bank på døren når tiden er ved at stoppe?

Går ud fra at de ikke har problemer med fransk..;)

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 12 minutter siden:

Ja, det så jeg. Tak.

Midt mellem 2 Stogsstationer i SV, lige overfor bilforhandleren og med parabol på toppen af hytten. Det burde så ikke være svært at finde til Solens Rige.

Blot 2 tillægsspørgsmål: Brugte du fagter og armbevægelser for at guide dig frem? og der er bank på døren når tiden er ved at stoppe?

Går ud fra at de ikke har problemer med fransk..;)

Jeg talte blot engelsk. Der er et ur i værelset, der var ikke nogen der bankede på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare til info men de japanske piger jeg har mødt hos DC har alle være fra Kina.

Men konceptet med ur på værelset i stedet for dørbankeri, og gode senge og badeforhold sammen med fair priser er i orden.

Og pigerne har måske en anden kultur end japanske, men plejer at være søde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynkineseren skrev, for 2 timer siden:

Bare til info men de japanske piger jeg har mødt hos DC har alle være fra Kina.

Men konceptet med ur på værelset i stedet for dørbankeri, og gode senge og badeforhold sammen med fair priser er i orden.

Og pigerne har måske en anden kultur end japanske, men plejer at være søde.

Damn!!

Kina istedet for Japan..

Illusionen er brast! nå..Hvis de er søde og rare skulle man måske alligevel..

En japaner vil ikke kunne forstå en kineser og omvendt.

Meget sjovt. Samme tegn (Kanji) men forskellig betydning..

Se selv: http://www.sljfaq.org/afaq/cj-false-friends.html

Daisyclub skriver selv: "Piger fra hele Asien: Japan, Kina, Singapore. "

https://daisyclub.dk/klinikken

 

Redigeret af ppd

Del dette indlæg


Link til indlæg
ppd skrev, for 45 minutter siden:

Illusionen er brast! nå..Hvis de er søde og rare skulle man måske alligevel..

Jo, japanske piger er i høj kurs, men om de er bedre har jeg endnu ingen erfaring med.

De kinesiske piger hos DC er som regel ret ukomplicerede og søde, og hvis man behandler dem pænt får man også god service den anden vej.

For mig har det været et nogenlunde sikkert valg at besøge DC, hvis jeg har lyst til at møde en ny pige, men alligevel have afslappet god sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jag tror det er som med de fleste Seiko ur. Det står japansk, men de er kinesiske;)

Har kun fådt go service der. Det er en lidt ældre mama-san som precenterer pigerne i lidt line-up fason. Ingen stress med tiden og go service. Har aldrig blivit erbjuden AO/uden kondome, men der ryktes om det.

Hon mama-san, har hon ikke lidt av en "Triad"/Kowloon/kinesisk maffia-aura kring sig?  Lidt sån kvinnlig bad-guy i en Bruce Lee-film...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lemac skrev, for 7 timer siden:

Hon mama-san, har hon ikke lidt av en "Triad"/Kowloon/kinesisk maffia-aura kring sig?  Lidt sån kvinnlig bad-guy i en Bruce Lee-film...

Ahh, jeg ved ikke....jeg synes hun er utrolig høflig og tager godt imod når man kommer, og hun taler også rimeligt godt engelsk.

Det er lidt sværere med hendes yngre kollega, der nogle gange har vagten.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var også en tur forbi Utako.

Er ikke sikker på, at de 22 år holder, for hvis de gør var hun max. 12 da billederne blev taget ;)

Hun er ret "gennemsnitlig" af udseende, men hendes bagdel og bryster er i den høje ende af det man ser hos kinesiske piger. Jeg tog en time og blev godt behandlet af Utako. Blow var ok, og sex fungerede godt og problemfrit. Jeg var helt færdig efter ca. 30 min., og sagde ja til massage, så jeg også lige kunne "samle kræfter" til en "take two", men massagen var faktisk rigtig god og grundig, og jeg blev så afslappet at jeg ikke "orkede" mere sex, og lod hende fortsætte tiden ud. Endte med et bad, og gik derfra helt afslappet og i godt humør.

Der var i øvrigt to yngre "mama-san'er" der tog imod, og det var Utako selv der fik de 1300,- for timen.

Lemac skrev, for 3 timer siden:

Ja, hon er meget trevlig. Men ändå lidt triad-wibe :P

Kanske, eller måske bare lidt chinese-boss agtig :rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynkineseren skrev, for 9 timer siden:

Er ikke sikker på, at de 22 år holder, for hvis de gør var hun max. 12 da billederne blev taget ;)

Hvad mener du? Ser hun ældre ud end på billederne?

Min vurdering af billederne er at hun godt kunne vør i starten af 30'erne. Men ser hun ti år ældre ud, så ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 27 minutter siden:

Hvad mener du? Ser hun ældre ud end på billederne?

Min vurdering af billederne er at hun godt kunne vør i starten af 30'erne. Men ser hun ti år ældre ud, så ...

Ja, jeg mener at de billeder godt kunne være 10 år gamle. Til gengæld ville jeg ikke gætte på starten af 30'erne på billederne, men ser dem som pigebilleder fra hendes teenager tid.

Jeg TROR hun er 25-30 år nu, men det er som bekendt lidt tricky at bedømme folks alder.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lynkineseren skrev, for 42 minutter siden:

 ser dem som pigebilleder fra hendes teenager tid.

O.k., tak - jeg forstår. Jeg gætter på vi bare hæfter os ved forskellige detaljer i billederne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, 1 time siden:

O.k., tak - jeg forstår. Jeg gætter på vi bare hæfter os ved forskellige detaljer i billederne.

Ja, og jeg har den fordel at jeg ved hvordan hun ser ud nu, som reference

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...