Ferdinand 377 Skrevet 24. Marts, 2017 https://annoncelight.dk/showad/225385 det bliver svært ikke at få lyst her 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest lurepikken Skrevet 24. Marts, 2017 Ferdinand skrev, 1 time siden: https://annoncelight.dk/showad/225385 det bliver svært ikke at få lyst her Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoSecret 168 Skrevet 24. Marts, 2017 Uhmm, jeg kan mærke, at næste uge bliver en fantastisk uge!! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TommyHansen 2972 Skrevet 24. Marts, 2017 Marie er i særklasse det vildeste jeg nogensinde har oplevet til et gangbang. Sammen med unge Sandra kan det ikke gå galt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 209 Skrevet 24. Marts, 2017 uhh gad godt men har desværre ikke mulighed for det på tirsdag. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ferdinand 377 Skrevet 24. Marts, 2017 TommyHansen skrev, for 9 timer siden: Marie er i særklasse det vildeste jeg nogensinde har oplevet til et gangbang. Sammen med unge Sandra kan det ikke gå galt. ja det er en sprængfarlig blanding... på den fede måde 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 250 Skrevet 25. Marts, 2017 NoSecret skrev, den 3/24/2017 at 09:32: Uhmm, jeg kan mærke, at næste uge bliver en fantastisk uge!! Man plejer at sige man kan mærke det på sit vand. Tror nærmere i dette tilfælde, at man kan mærke det på sin pik ! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Red25 44 Skrevet 26. Marts, 2017 Nogen der køre fra Kbh til dette? Og evt vil splejse til turen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ferdinand 377 Skrevet 26. Marts, 2017 Pikken skrev, den 03/25/2017 at 15:49: Man plejer at sige man kan mærke det på sit vand. Tror nærmere i dette tilfælde, at man kan mærke det på sin pik ! måske fordi vandbeholderen sidder tæt på pikken Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 250 Skrevet 27. Marts, 2017 Uanset hvad, så har jeg et par ladninger jeg gerne vil af med ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ferdinand 377 Skrevet 27. Marts, 2017 Pikken skrev, for 8 timer siden: Uanset hvad, så har jeg et par ladninger jeg gerne vil af med ! det bør du vel have med det "nick" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pikken 250 Skrevet 28. Marts, 2017 Igen et helt igennem perfekt arrangement. Hvilke "fissefest" Lækre ungpiger der ved hvad der skal til og villige er de 100%. Der serviceres helt efter alle kunstens regler. Prøv dem ! Naturligvis også en tanke til arrangørene, der på vanlig vis vimsede rundt med deres form for service. Kolde vand, cola, kaffe og oprydning, når noget så rodet og uordenligt ud ! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Duppen 158 Skrevet 28. Marts, 2017 Hej Kan I ikke beskrive hvorledes et gangbang foregår. Jeg ville gerne have været med til dette arrangement, men turde ikke. Var bange for at jeg måske ikke kunne få "jern" på, når der var flere mennesker. Sandra har jeg før oplevet, og hun er bare dejlig. Var der 20 mænd til dette gangbang eller hvor mange ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
NoSecret 168 Skrevet 29. Marts, 2017 Jeg kan kun tilslutte mig Pikkens vurdering. Det var en par blonde gudinder, som mødte os i går, smukke og frække som bare pokker. Fantastisk med nogle tøser, som var så meget på i tre timer, også selvom trætheden meldte sig til sidst for os alle. Så må jeg også sige, at jeg er vild med piger, som holder en fræk øjenkontakt, når de bliver kneppet, og her var begge piger virkelig perfekte. Hvis I læser med her piger, så vil jeg lige fortælle endnu engang, I er sgu dejlige! Til Duppen... Jeg forstår godt dine bekymringer, og jeg var også pisse nervøs første gang. Jeg tror, mange af os har været nødt til at overgive en af tøserne til en anden, fordi pikken ikke lige var klar til at knalde. Stemningen er utrolig afslappet, og det bliver lavet meget sjov ved siden af knepperiet, så for mig har det ikke betydet det store. Jeg tror næsten, jeg kunne finde på at møde op bare for hyggens skyld Sandra og Marie ville være rigtig gode til en førstegangs-oplevelse, da de er både søde, imødekomne og vældig sexede. Jeg ved ikke, hvor mange vi var. Jeg vil tro tættere på 10 end 20, men et eller andet sted derimellem. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Duppen 158 Skrevet 29. Marts, 2017 Tak for svar "No Secret" Jeg må prøve at være med næste gang, hvis der bliver en næste gang. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Rescue51 319 Skrevet 29. Marts, 2017 Duppen skrev, for 7 timer siden: Tak for svar "No Secret" Jeg må prøve at være med næste gang, hvis der bliver en næste gang. Det gør der skam Duppen 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ims 209 Skrevet 30. Marts, 2017 Fedt gerne næste torsdag:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg