Hop til indhold
Ferdinand

GANGBANG VED VEJLE DEN 28. MARTS MED MARIE PÅ 23 ÅR & SANDRA PÅ 20 ÅR

Recommended Posts

TommyHansen skrev, for 9 timer siden:

Marie er i særklasse det vildeste jeg nogensinde har oplevet til et gangbang.

Sammen med unge Sandra kan det ikke gå galt.

ja det er en sprængfarlig blanding... på den fede måde

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoSecret skrev, den 3/24/2017 at 09:32:

Uhmm, jeg kan mærke, at næste uge bliver en fantastisk uge!! :D

Man plejer at sige man kan mærke det på sit vand. Tror nærmere i dette tilfælde, at man kan mærke det på sin pik ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Pikken skrev, den 03/25/2017 at 15:49:

Man plejer at sige man kan mærke det på sit vand. Tror nærmere i dette tilfælde, at man kan mærke det på sin pik ! 

måske fordi vandbeholderen sidder tæt på pikken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Igen et helt igennem perfekt arrangement. Hvilke "fissefest" Lækre ungpiger der ved hvad der skal til og villige er de 100%. Der serviceres helt efter alle kunstens regler. Prøv dem ! 

 

Naturligvis også en tanke til arrangørene, der på vanlig vis vimsede rundt med deres form for service. Kolde vand, cola, kaffe og oprydning, når noget så rodet og uordenligt ud ! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Kan I ikke beskrive hvorledes et gangbang foregår.

Jeg ville gerne have været med til dette arrangement, men turde ikke.

Var bange for at jeg måske ikke kunne få "jern" på, når der var flere mennesker.

Sandra har jeg før oplevet, og hun er bare dejlig.

Var der 20 mænd til dette gangbang eller hvor mange ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun tilslutte mig Pikkens vurdering. Det var en par blonde gudinder, som mødte os i går, smukke og frække som bare pokker. Fantastisk med nogle tøser, som var så meget på i tre timer, også selvom trætheden meldte sig til sidst for os alle. Så må jeg også sige, at jeg er vild med piger, som holder en fræk øjenkontakt, når de bliver kneppet, og her var begge piger virkelig perfekte. Hvis I læser med her piger, så vil jeg lige fortælle endnu engang, I er sgu dejlige! :wub:

Til Duppen... Jeg forstår godt dine bekymringer, og jeg var også pisse nervøs første gang. Jeg tror, mange af os har været nødt til at overgive en af tøserne til en anden, fordi pikken ikke lige var klar til at knalde. Stemningen er utrolig afslappet, og det bliver lavet meget sjov ved siden af knepperiet, så for mig har det ikke betydet det store. Jeg tror næsten, jeg kunne finde på at møde op bare for hyggens skyld :D Sandra og Marie ville være rigtig gode til en førstegangs-oplevelse, da de er både søde, imødekomne og vældig sexede.

Jeg ved ikke, hvor mange vi var. Jeg vil tro tættere på 10 end 20, men et eller andet sted derimellem.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Duppen skrev, for 7 timer siden:

Tak for svar "No Secret"

Jeg må prøve at være med næste gang, hvis der bliver en næste gang.:)

Det gør der skam Duppen :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...